Brugge

Kindvriendelijk 8,7
Hygiëne 9,0

13-11-2017
Yuri vandendriessche
Ginette en,haar man laten u direct thuis voelen
Schattig B&B Waande ons in,sprookje... (ik dacht direct aan volla,kakelbond..) Je wordt direct verwelkomd en staat een snoepstandje.. Leuke kamer wie van nostalgie houdt THE MAX als je van uitgebreid liefdevol ontbijt houdt...- Het koppel houdt deze B&B met liefde open... niets is hen teveel.. Wij als 2koppels vinden prijs kwaliteit 10/10 Gaan zeker eens.terug als we naar Brugge gaan Saskia & Yuri
  • Reis vertrek datumNov. 2017
Prijs / kwaliteit 9,0
Kamers 9,0
Kindvriendelijk 8,0
Hygiëne 9,0
13-4-2017
Elke m.
Zalige thuiskomen in alle luxe en hartelijkheid
Ginette is geweldig en blijft altijd in onze gedachten. Niets is haar te veel. Welkom fantastisch, kamers comfortabel en speciaal en ruim ingericht. Ginette is de lieve oma die ik nooit had. Ze blijven in onze harten. Ontbijt overdadig en overvloedig je waand je een princess in de mooie eetkamer. Overal vlakbij.
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Ligging 10,0
Kindvriendelijk 8,0
12-6-2016
Sandra en Ad
Echt Super!
Wij hebben hele leuke dagen gehad in Brugge. Dit hebben we toch ook te danken aan de goede en gezellige zorgen van Ginette en Patrick. De dag beginnen met een heerlijk ontbijt en eindigen met gezellig borrelen tussen de vijf zuilen, helemaal Top!!
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Kindvriendelijk 10,0
12-6-2016
Inge
Een extra dimensie aan ons verblijf in Brugge!
In een woord Geweldig. Gastvrij met passie. Wij komen zeker terug. Ginette en Patrick geven een extra dimensie aan een paar dagen Brugge. Wij voelden ons welkom en werden verwend met gevarieerde lekkernijen en persoonlijke aandacht. Zij zijn mensen- en dierenvrienden.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
17-4-2016
Niekvandermarel@gmail.com
Helemaal geweldig? Ginette legt alees heel goed uit en is een geweldige gastvrouw
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Ligging 10,0
Kindvriendelijk 9,0
17-1-2016
Korina
Geweldig!
Bijzonder en sfeervol huis. Gezellige en zorgzame eigenaars. Alles tot in de puntjes verzorgd.
  • Reis vertrek datumJan. 2016
28-12-2015
F.
Super service!
Wat een prachtig huis! Alsof je een sprookje binnen stapt. Ginette is heel hartelijk en legt je alles goed uit. Ontbijt is voortreffelijk, overgebleven broodjes mochten we meenemen voor de lunch (en zoals het echte Nederlanders betaamd deden wij dit natuurlijk). Ik vond de kamers en het huis heel leuk en gezellig ingericht, mijn vriend was minder gecharmeerd van al het roze. Enige minpunt: wij hadden een erg klein bed waardoor we niet zo goed geslapen hebben.
  • Reis vertrek datumDec. 2015
Prijs / kwaliteit 7,0
Kamers 8,0
Kindvriendelijk 7,0
13-12-2014
Karel Stoffels
Wat een verwennerij
Wat een machtig apart huis en Engelse kamers, voeg daarbij de hartelijkheid van de eigenaresse en je bent er helemaal uit. Alles is in Engelse stijl, kamers, servicegoed, prima bedden en alles schoon. Door Ginette de eigenares wordt je vertroeteld op alle manieren. Het ontbijt wat zij verzorgd overtrof alles na het vooraf lezen van andere reviews. Bij het ontbijt vele soorten verse broodjes, met daarbij geserveerd heerlijke hapjes op een beschuitje of toast. Iedere ochtend kregen we er wat anders bij van een omeletje tot een tosti. Als toetje vers klaar gemaakt fruit, yoghurt en vla. Als drinken koffie, thee en jus de Orange. Eventueel overgebleven broodjes mocht je meenemen voor de lunch. Op de kamer staat koffie en thee om klaar te maken. Achter het huis op eigen terrein een behoorlijke parkeerplaats. De locatie ligt zeer rustig en in 25 min. lopen ben je in het centrum van Brugge. Dit alles gaan we zeker nog eens herhalen en nogmaals Ginette vriendelijk bedankt voor alles.
  • Reis vertrek datumDec. 2014
Ligging 9,0
11-2-2014
Gertennelly
Een prima plek!!
Een overnachting cadeau gekregen in B&B De Vijf Zuilen. Een schot in de roos!! Een warmere ontvangst kun je je niet wensen. Wat een gastvrijheid. Ginette zorgt dat alles tot in detail aanwezig is, juist al die kleine dingen zorgen ervoor dat je je echt welkom voelt. Ze geeft heel veel informatie en niets is haar te veel. Kamers zijn heel speciaal ingericht, keurig schoon met een heerlijk bed en goed sanitair . En dan het ontbijt, echt heel bijzonder, vers, veel en erg lekker, prima verzorgd.Het hotel ligt iets buiten het centrum ( 's nachts heerlijk rustig), maar met de bus om de hoek, heel makkelijk te doen. Samen met Patrick heeft Ginette een B&B om trots op te zijn. We hebben genoten!
  • Reis vertrek datumFeb. 2014
Prijs / kwaliteit 9,0
18-11-2013
peterensuzan
Geweldige bed and breakfast!!
Prachtig gebouw en heel mooi ingericht in stijl. De service van Patrick, Linda en Linda was super. Niets was hen teveel. En over het ontbijt is al veel gezegd, maar dat is werkelijk overheerlijk. Alles vers, heel lekker en veel. We konden zelfs een lunchpakketje meenemen. Op de 1e dag kregen we goede uitleg over alle bezienswaardigheden en we kregen allerlei folders en een plattegrond. Fietshuur is mogelijk voor een klein bedrag per dag. Wij hebben ca. 60 km in de omgeving gefietst en de knooppunten zijn heel goed aangegeven. Naar de stad is het ca. 20 min. lopen. Wij hebben elke keer een andere route genomen. Met name de route langs de buitenkant van Brugge en het water en door het park was prachtig. Prachtige stad, maar met name een super Bed and Breakfast. Een echt aanrader!!!!
  • Reis vertrek datumNov. 2013
Kamers 9,0