Ribcev Laz (Bohinj)

Staat v/h sanitair 6.8

26-6-2019
Liduin Markens
Voor ons nooit meer.
Omgeving erg mooi. Sanitair goed. Camping veel te vol. Wij waren vroeg en dachten een redelijke plaats te hebben. Maar iedereen wordt door gelaten. De buurman kon zijn luifel niet eens meer uitzetten. Mooie camping voor tentkampeerders als ze het niet erg vinden hun auto op het parkeerterrein achter te laten. We waren er op 14 juni, hoogseizoen, €35,50.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
8-7-2017
Lieneke
Fantastische ligging, verwacht geen luxe
Er zijn geen vaste plekken. Dus iedereen zoekt een plek uit. Nadeel is dat je terug kan komen na een stuk wandelen en er staat iemand te dicht naast je, echter de lol van het aanschouwen van dat tafereel vond ik topamusement. Er is genoeg te doen als je van buiten sporten houdt. Verwacht verder geen entertainment, maar ik heb dat ook echt niet gemist. Delen van de camping hebben stroom, maar neem een erg lange kabel mee. Eind juni begin juli is het echt al erg druk op de camping. Weinig Nederlanders wat voor mij een plus is. Je kunt niet reserveren, dus gaan op goed geluk. Sanitair is nieuw maar niet genoeg voor een volle camping. Dus je staat even in de rij voor de wc. Niet heel handig maar ik vond het niet per se heel storend. Kortom ben je iemand die veel verwacht, veel faciliteiten nodig heeft en veel zeurt, ga er absoluut niet heen. Ben je iemand die er de lol wel van kan in zien? Absoluut gaan!
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Eetgelegenheden 7.0
10-8-2015
Mart
Beperkt
De 3 RRR zijn afwezig tijdens hoogseizoen. Campers om 23:00 uur zoeken ronkend een plekje. Het nieuwe toilet gebouw wordt snel gesloopt en niet gerepareerd. Brillen los of afwezig, evenals papier. Stroomvoorziening is slecht, dus verlengkabels met kroonsteentjes en tape op een nat pad, levensgevaarlijk voor o.a. kinderen. Restaurant is buiten, met heel veel wespen. Open plek zonder afrastering of controle.Veel plaatsen niet geschikt voor caravan. Maar wat een prachtige natuur! Daarom bleven we nog even. Weinig Nederlanders overigens.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Eetgelegenheden 4.0
Staat v/h sanitair 2.0
30-7-2015
Adema
Heerlijke sfeer.
De medewerkers zijn behulpzaam en helpen je graag met informatie over het gebied, wat fantastisch is om te wandelen. Huur ook eens een mountainbike, niet op de camping, maar bij het verhuurbedrijf een stukje terug. Camping zelf is niet geweldig, al is het toiletgebouw vernieuwd en is er wel warm water. Er is geen plaatsje recht. De ligging aan het meer is geweldig. Het restaurant is gezellig, ook alleen voor een pivo en een potje te kaarten. 10 uur gaat de receptie en restaurant dicht en is al gauw alles rustig.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Eetgelegenheden 8.0
11-2-2015
Anke-Steven
Fantastische plek
Wat een omgeving. Hier sta je direct aan het meer. Sanitair is misschien wat verouderd, maar de omgeving maakt alles goed!
  • Reis vertrek datum2015
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 6.0
21-8-2011
rsmail01-donotreply
Jammer!
Dit is de enige camping in Slovenië waar we sneller zijn vertrokken dan gepland. Het begon al bij het inchecken: 'ja we hebben nog plaats maar ik daag je uit ze te vinden'. Gelukkig vonden we een goede plaats. Daarna toch twee keer moeten vragen om de elektriciteitskast open te maken. Dit was de enige camping waar de deuren van het sanitair vol met graffiti stonden. Koude douches. Het sanitair gaf me trouwens de indruk nog door Tito in zijn jonge jaren te zijn ingewijd. Onbegrijpelijk dat zo'n camping geen kleine shop heeft. Ook geen toeristische informatie. 's avonds gaan eten in het kleine restaurant. Slecht georganiseerd. Rekening klopt niet (in ons voordeel). De volgende morgen snel uitgecheckt. Dat was nodig want een uur later stonden ze aan te schuiven aan de receptie. De man aan de receptie was al bij het inchecken niet competent en dat was na zijn avonddienst in de bar niet verbeterd. Voeg hier nog aan toe dat het water in het meer in Bled minstens vijf graden warmer heeft ...
Eetgelegenheden 5.0
Staat v/h sanitair 3.0
19-8-2011
JB
Vieze camping
Schitterend gelegen camping aan het meer met uitzicht op de alpen. Het personeel is ongeinteresseerd en onvriendelijk in de bejegening. De plaatsen zijn erg wisselend in groottte en het terrein erg ongelijk. Daardoor is het voor een tent zoeken naar een vlakke plek waarvan de ondergrond ook nog redelijk is. Het sanitair is verouderd en ronduit smerig. Ondanks dat dit dagelijks? schoon gemaakt wordt, stinkt het vreselijk en is alles te vies om aan te raken. De douches hebben geen warm water; alleen in de wascabines is minimaal warm water te krijgen. Ook de prijs-kwaliteit verhouding is volledig zoek. Al met al een camping die wat betreft ligging mooi is, maar op basis van het sanitair, bejegening en de plaatsen sterk af te raden is.
Staat v/h sanitair 1.0
11-9-2011
Theo
Fantastie plek, beetje primitief
Hou je van midden in de natuurcamperen en stel je niet te veel eisen dan kun je hier je eigen plek uitzoeken. De goedkope zone (alleen voor tenten toegankelijk) is niet meer dan een helling in het bos tegen een berg. Je moet van primitief kamperen houden dan vind je dit fantasties. Wij stonden vlakbij het kristal heldere meer. Het is even doorkomen als je gaat zwemmen. Qua prijs €25,- voor 2 pers. en tent p.n. weten ze wat ze vragen. santair is behoorlijk verouderd maar niet onmenselijk. Warme douch was goed. Omgeving is super.
Eetgelegenheden 7.0
19-9-2011
Anke
Fantastische plek
Voor ons was deze camping een fantastische plek. inderdaad het sanitair is wat verouderd en is ver gelegen en de plekken zijn niet goed aangeduid. Maar voor ons zijn dit eerder details. Hier moet je komen voor de natuur en de rust en het prachtige meer. Je kan hier zalig zwemmen, de kids hadden alle vrijheid, prachtige wandelingen in de buurt. Dit was een super beleving!
  • Reis vertrek datumJuni 2011
Eetgelegenheden 10.0
3-9-2009
VAN DEN LANGENBERGH SERGE
wandelaarscamping
Vanuit deze camping kan je veel wandelingen maken in het Triglav National Park. De plaatsen zijn niet goeg aangegeven en ook niet echt recht en het sanitair is verouderd. Verder kan je er kajakken en canoën op het meer.
  • Reis vertrek datumAug. 2009
Eetgelegenheden 3.0