Interlaken

Lazy Rancho****

19-8-2017
Bas en Mirjam
Fantastische camping!
Twee jaar geleden zijn wij ook op deze camping geweest en dit is zo goed bevallen dat wij dit jaar weer terug gegaan zijn. Prachtige camping, mooi uitzicht rondom op de bergen, zeer schoon sanitair en Stephan en Aline (de eigenaren van de camping) zijn erg aardig en behulpzaam! Iedere morgen kun je in het winkeltje vers brood halen. Fijn ook dat je gebruik kunt maken van een vriezer, oven en koelkast op de camping. Wij zijn zeer te spreken over deze camping en kunnen hem aan iedereen aanraden!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
28-8-2017
Edith
Mooie rustige camping met fantastische ligging!
Wij hebben 1 week op deze camping gestaan De beheerders zijn gastvrij, maar ook degelijk. Worteldoek én een mat daar bovenop in de voortent is niet toegestaan. Het is 1 van de 2. Ze zijn zuinig op hun gras en ook hoe je je caravan neerzet. De eigenaar Peter wijst je je plaats aan en helpt mee. Hij legt plankjes neer, waar je je caravan of camper dan op moet zetten. Sanitair is erg schoon. Camping ligt aan een rustig weggetje en 's avonds is het er stil. Uitzicht is fantastisch! Met de fiets is het 10 minuten fietsen naar Interlaken. Trümmelbachwasserfalle is een aanrader. Harder Kulm is leuk. In de omgeving is veel te zien en te doen, maar ook erg prijzig. Voor Chf 140 kun je naar de Jungfraujoch. Indien je een regional pass voor 3 dgn aanschaft, is het goedkoper. Maar deze is ook niet goedkoop. Bus is gratis met gastenkaart. Camping is niet goedkoop: 2 personen, auto met caravan en stroom Chf 57 per nacht incl toeristenbelasting. Ondanks dit is deze camping écht een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2017
18-7-2017
Peter
Een mooie schone camping met een prachtig uitzicht
De camping is goed onderhouden en het sanitair is geweldig. Voor kinderen is het zwembad prima om te spelen en te chillen. Verder is er een kleine kampwinkel waar 's-morgens verse broodjes te koop zijn. De camping is gewoon een prima plek om uitstapjes in de omgeving te maken.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
2-12-2016
Annuska van Abswoude
Niet geschikt voor kinderen
Wij waren hier in juli 2016. Krappe plekken, zeker voir de prijs. Weinig sanitair. Ligging is enige voordeel van deze camping. De eigenaren zijn zeer onvriendelijk voor kinderen. Zelfs zo erg dat ze onze zoon pijn hebben gedaan. Onze zoon was aan het zwemmen in het erg kleine zwembad. En hij moest naar het toilet. De eigenaar had de vloer schoongemaakt. En onze zoon, van 8 jaar, mocht dus niet naar het toilet in zijn zwembroek. En toen heeft de eigenaar hem dus echt gegrepen. Deze mensen zijn overspannen en zijn doorgedraaid in hun omgang met mensen. De vriendelijkheid is nep.
  • Reis vertrek datum2016
Staat v/h sanitair 6.0
24-8-2016
Anton met dochter
Mooi gelegen
Prachtig uitzicht. Rondom in de bergen en zicht op de Jungfrau. De hele dag door Paraglyders in de lucht. Mooit grasveld, haringen makkelijk in de grond. Schoon sanitair. Gastvrij en vriendelijk. Minpuntje was de auto, die op de plaatsen staan. Verstoord uitzicht en daardoor veel meer rijdende auto's op het terrein. Centraal parkeerterrein is aan te raden. Ideaal vertrekpunt voor vele aantrekkelijke uitstapjes in de buurt. Ook mooie wandelingen vanuit de camping te maken.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
20-8-2016
Nick
Uitstekende kleine rustige camping, goed verzorgd!
Sanitair is goed schoon en in goede staat. Voldoende WC/douches. Hoofd sanitair gebouw is geopend van 7.00 tot 22.00, 's nachts is er klein sanitair gebouw open. Ruime plaatsen, niet veel schaduw door bomen. Zwembad is niet groot, prima om even af te koelen. Geen bar of restaurant om eten te kopen. Vriendelijke medewerkers, spreken zowel Engels/Duits alsook beetje Nederlands. Kortom: goede camping, aanrader!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
9-8-2016
Gert Driessen
Mooie kleine camping met schitterend uitzicht
We hebben 10 dagen op deze camping gestaan.De camping heeft uitstekend sanitair en is een ideale plek om het Jungfraugebied te verkennen. De campingeigenaar is vriendelijk en bij aankomst helpt hij om de caravan op de plek te zetten en zet deze direct waterpas.Beide dames bij de receptie zijn erg behulpzaam om informatie te geven over de omgeving en evt uitstapjes. Het zwembad is niet al te groot maar is prima om even af te koelen bij een warme dag. Bij aankomst krijg iedereen kaart om gratis gebruik te maken van de bussen in Interlaken. Dit was fijn en de auto heeft alle dagen stilgestaan.Wij hebben zelf een 6 daagse jungfraupas aangeschaft en hebben de mooiste plekken bezocht zonder telkens weer tickets te moeten aanschaffen. Ook de jungfraujoch hebben we bezocht en is echt een aanrader! Kost wat maar dan heb je ook wat! Enige tip die ik Lazy Rancho kan geven is om te zorgen dat er bij het afwassen altijd warm water is, dit was niet altijd aanwezig.
25-7-2016
P
Naar gevoel
Mooie camping maar het commerciele wordt hier nooit vergeten. Eigenaar kwam ons uit vrije wil even met een technisch probleem voort helpen,met het verhaal,dit is nu onze gastvrijheid se!Nadien kregen we hiervoor factuur van €42 gepresenteerd!,Zeer jammer!! Dure camping!
Staat v/h sanitair 8.0
22-8-2016
ms
Prima camping
Nette camping met erg schoon sanitair. Goede ontvangst en nette kampeerplaatsen. Goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de jungfrauregio. Maak gebruik van de Regional Pass scheelt erg veel in de kosten vooral voor de kinderen. Deze pas is bij de receptie te verkrijgen. Enig minpuntje is een speel-trapveld voor de kinderen. Als de kinderen het niet leuk vinden zullen ze ook niet graag later als ze groter zijn terugkomen.
17-8-2016
Alfred
Een camping waar weer naar toe wilt
Een prachtige en goed verzorgde camping, waar je je thuis voelt. Waar men voor je klaar staat.