Tiszaderzs

Tisza Lodge***

14-10-2018
Marc & Lia
Een thuis in Hongarije
Zelfs na al die bezoeken blijft het nog steeds super! Schitterende lokatie (met een prachtige en rustige tuin), lekker ontbijt (met zelfbereide produkten), prima kamers en fantastische gastvrouw en gastheer.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
James pitie
Hongarije als tweede thuus
Tisza lodge voelt als thuiskomen. Het ontvangst is heel familiaal. Je voelt je als familie en niet als reiziger. Dagelijks worden de kamers gekuist, het ontbijt is gewoon super.
  • Reis vertrek datum2018
21-10-2018
Charles Thys
Voor de 5 de maal daar dit jaar, niet de laatste !
Je kan hier gaan voor de rust, de mooie natuur , de vogels vooral de trek van de kraanvogels eind september is fenomenaal. Er is veel om te beleven in de omgeving. De eigenaars Patrick & Anita zijn super toffe mensen. Elke ochtend een uitgebreid ontbijt met overheerlijke en eerlijke verse producten.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Carry en Tommy
Alles is er TOP!
Het voelt elke keer opnieuw een beetje als thuiskomen! Ook onze dochters (12 en 14) vinden het er geweldig!
Wouter & Cindy
Een fijne plek gerund door heel fijne mensen!
Wij zoeken graag de rust en de natuur op, maar dat mag gecombineerd wordt met comfort. Voor die combinatie is Tisza Lodge ideaal! Op de koop toe gerund door 2 fijne en gepassioneerde mensen, die je alle nodige info verschaffen! Absolute aanrader!
Carl Vertommen
Ideale uitvalbasis voor vogelspotters!
Al is begin augustus misschien niet meteen het beste moment om vogels te spotten, Kwak, ralreiger, purperreiger, hop, scharrelaar, dwergaalscholver, bijeneter, roodpootvalk, ... allemaal binnen een straal van max 1uurtje rijden en meestal "in overvloed" aanwezig. Reserveren van boottochtjes, "tips en tricks", Patrick en Anita hebben een pak info ter plaatse en helpen je graag verder!
8-8-2018
Carl en Margot
Fantastisch!
Wij willen graag benadrukken dat deze B&B voor ons kwalitatief hoog in het vaandel staat owv vele heerlijke zelfgemaakte lekkernijen! Mooi, proper, niks tekort in de Tisza Lodge! Gastheer en gastvrouw TOP TOP TOP! Uitgebreide info met uitgestippelde routes gratis te verkrijgen ( Voor ieder wat wils)! Ook fiets- en wandelplezier in nabije buurt! Zalig om af te koelen of te hangen in zwembad! Heel veel geluk gehad om hier samen te zijn met super fijne gasten. Anita en Patrick hebben hier een geweldige bijdrage in gehad! Wij zijn heel dankbaar, omdat we hebben genoten van een schitterend verblijf!
28-10-2018
hugo en suzan
Thuiskomen !
Dit is hét perfecte vakantie adresje indien je: - de fascinerende natuur (de poesta, het Tiszameer, enz.) en rust kan smaken - graag logeert in een kraaknette B&B met prachtige tuin en relaxatie-bad - graag geniet van een uitgebreid ontbijt met zelfgebakken brood, huisgemaakte confituren, cake, verse fruitsla, enz... De uitbaters zorgen voor: - vele tips voor leuke trips (ook fietsverhuur), - een Hongaarse avond, - een zeer verzorgde BBQ, - een boottocht op het Tiszameer bij zonsondergang, - een leuke sfeer en gezellige avonden …
25-7-2018
Bart Maton
Super vakantie
Toegekomen om 23.30 uur door late vlucht en toch zeer warm ontvangen. Prachtig ontbijt met zelfgemaakte en streek-producten. Jummie. Mooie propere kamers met badkamer. Gastvrouw en gastheer staan altijd klaar met raad en daad bij plannen van excursies, resto’s, activiteiten. Handig want de Engelse taal is nog niet goed doorgedrongen hier. Gastheer Patrick begeleidde mij zelfs naar de kapper, waarvoor dank. Prachtige natuur en veel te beleven, tenzij je liever zoals ik de helft van je dag RUSTIG je boekje leest.
17-11-2018
Familie Vyvey
ideale vakantie...het kan niet beter !
Wij gingen nooit 2 x naar dezelfde bestemming op vakantie... tot we in Tisza Lodge terechtkwamen en er sindsdien al 8 keer verbleven, met en zonder onze volwassen kinderen. Bij Anita en Patrick logeren is verblijven bij mensen die er hun levensmotto van gemaakt hebben om mensen te verwennen, en daar slagen ze in met vlag en wimpel. Naast hun mooie en perfect onderhouden B&B, doen ze er echt alles aan om je een fantastische vakantie te bezorgen. Anita verzorgt je als geeneen en weet met kleine attenties te tonen dat ze je aanwezigheid op prijs stelt. Patrick is een “Naturalis Born “ marketeer die zijn streek kent als geen ander, en die zowel de restaurants als de toeristische trekpleisters kan aanraden en in vlekkeloos Hongaars in jouw plaats de reservaties verzorgt - ook voor massage en schoonheidsspecialiste. Reken daarbij nog een hele warme en leuke sfeer en daarbij rust en een prachtige natuur... zeg nu zelf, wat wil een mens nog meer.