Tiszaderzs

Tisza Lodge***

8-8-2018
Carl en Margot
Fantastisch!
Wij willen graag benadrukken dat deze B&B voor ons kwalitatief hoog in het vaandel staat owv vele heerlijke zelfgemaakte lekkernijen! Mooi, proper, niks tekort in de Tisza Lodge! Gastheer en gastvrouw TOP TOP TOP! Uitgebreide info met uitgestippelde routes gratis te verkrijgen ( Voor ieder wat wils)! Ook fiets- en wandelplezier in nabije buurt! Zalig om af te koelen of te hangen in zwembad! Heel veel geluk gehad om hier samen te zijn met super fijne gasten. Anita en Patrick hebben hier een geweldige bijdrage in gehad! Wij zijn heel dankbaar, omdat we hebben genoten van een schitterend verblijf!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
25-7-2018
Bart Maton
Super vakantie
Toegekomen om 23.30 uur door late vlucht en toch zeer warm ontvangen. Prachtig ontbijt met zelfgemaakte en streek-producten. Jummie. Mooie propere kamers met badkamer. Gastvrouw en gastheer staan altijd klaar met raad en daad bij plannen van excursies, resto’s, activiteiten. Handig want de Engelse taal is nog niet goed doorgedrongen hier. Gastheer Patrick begeleidde mij zelfs naar de kapper, waarvoor dank. Prachtige natuur en veel te beleven, tenzij je liever zoals ik de helft van je dag RUSTIG je boekje leest.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
16-6-2018
Hoefkens Marleen
Stres. Free zone
Top b&b je wordt tot in de puntjes verwend niets is hen teveel leuke uitstapjes en restaurants mensen met een hart van goud
  • Reis vertrek datumJuni 2018
11-6-2018
Jac & Alda Seijkens
Een ware verwennerij!
Wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
14-5-2018
Sigrid Vankerckhoven
Nagenieten van een zalige reis
Net terug van een zalige vakantie. De beste patisier, de mooiste route (langs een heus ooievaarsdorp), ... Dankzij de tips en tricks van Patrick en Anita haal je zoveel meer uit je reis! En dat allemaal in een zonovergoten en betaalbare bestemming. Top!
  • Reis vertrek datumMei 2018
15-4-2018
Peter en Jen
Leven als God in Hongarije....
Wat kunnen we meer zeggen over deze fantastische gastvrouw en -heer....dan fenomenaal goed. Nergens anders, en geloof me...we hebben al heel wat reiservaringen, zijn we zo goed in de watten gelegd als in de Tisza Lodge. Niets is teveel en alles kan.... Kamers zijn heel netjes, ontbijt fantastisch. Wat kan een mens nog meer wensen?? Zoveel tips gekregen van Patrick om dingen te gaan bezoeken, of om te gaan eten. Het platteland daar geeft je de rust die je nodig hebt om alle stress van je af te gooien.
  • Reis vertrek datumApr. 2018
21-8-2017
Peter Lannoy
Super aangenaam !
Nice and clean rooms. Delicious breakfast, and above all; Anita & Patrick friendly hosts and helpfull to make your journey pleasant and interesting. Providing you and informing about all the hot spots in the region, as well as all the "do's and don't's)
  • Reis vertrek datumAug. 2017
15-7-2017
Patrick, Peggy en Ben
Pure verwennerij!
Het is er gewoonweg fantastisch. Anita en Patrick doen dit met hart en ziel en dat voel je aan alles :-). Een topadres als je rust zoekt.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
16-7-2017
Gaublomme Koen
Leven als God in Hongarije
Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. We voelden er ons onmiddellijk thuis na het warme welkom door Patrick en Anita. Zij doen écht alles om het de gasten naar hun zin te maken. Zowel hun tips voor excursies als voor restaurantjes waren steeds top. En telkens was het superleuk en gezellig om 's avonds terug te keren naar het verblijf. Bedankt aan Patrick en Anita. Doe zo verder. Een echte aanrader!. Koen en Karla
  • Reis vertrek datumJuni 2017
24-5-2017
Joke en Henk Stuurman
Fantastisch verblijf, comfortabel en zeer proper.
Alles was werkelijk zeer naar onze zin. De dienstverlening is uitmuntend. Aan alles werd gedacht. Geen vraag was hen teveel. En wij hadden ook heel veel aan de informatie die verstrekt werd. Ook de tip om de dijk rondom het Tisza meer te bezoeken was voor ons heel waardevol. Daarnaast hebben we veel plezier beleefd aan de gezellige huiselijke contacten.
  • Reis vertrek datumMei 2017