Tiszaderzs

Hygiëne 9,8

21-8-2017
Peter Lannoy
Super aangenaam !
Nice and clean rooms. Delicious breakfast, and above all; Anita & Patrick friendly hosts and helpfull to make your journey pleasant and interesting. Providing you and informing about all the hot spots in the region, as well as all the "do's and don't's)
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Hygiëne 9,0
15-7-2017
Patrick, Peggy en Ben
Pure verwennerij!
Het is er gewoonweg fantastisch. Anita en Patrick doen dit met hart en ziel en dat voel je aan alles :-). Een topadres als je rust zoekt.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Ligging 8,0
16-7-2017
Gaublomme Koen
Leven als God in Hongarije
Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. We voelden er ons onmiddellijk thuis na het warme welkom door Patrick en Anita. Zij doen écht alles om het de gasten naar hun zin te maken. Zowel hun tips voor excursies als voor restaurantjes waren steeds top. En telkens was het superleuk en gezellig om 's avonds terug te keren naar het verblijf. Bedankt aan Patrick en Anita. Doe zo verder. Een echte aanrader!. Koen en Karla
  • Reis vertrek datumJuni 2017
24-5-2017
Joke en Henk Stuurman
Fantastisch verblijf, comfortabel en zeer proper.
Alles was werkelijk zeer naar onze zin. De dienstverlening is uitmuntend. Aan alles werd gedacht. Geen vraag was hen teveel. En wij hadden ook heel veel aan de informatie die verstrekt werd. Ook de tip om de dijk rondom het Tisza meer te bezoeken was voor ons heel waardevol. Daarnaast hebben we veel plezier beleefd aan de gezellige huiselijke contacten.
  • Reis vertrek datumMei 2017
28-4-2017
Lia
Een aanrader!
Anita en Patrick zijn heerlijke mensen die met enthousiasme en fijne zorgen hun gasten verwennen. Het warme onthaal, de mooie accommodatie met dito tuin gaven al bij aankomst een prettig gevoel. Elke morgen werden we vergast op een lekker ontbijt, waarna we ook tips en info kregen om op ontdekking te gaan in deze mooie streek.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
18-4-2017
Danny en Connie
Formidastisch
Wil je tot rust komen = 1 adres Tisza Lodge Wil je Hongarije leren kennen = 1 adres Tisza Lodge Wil je sympathieke mensen leren kennen = 1 adres Tisza Lodge Wil je genieten van een lekker ontbijt = 1 adres Tisza Lodge Wil je in de watten gelegd worden = 1 adres Tisza Lodge Wil je van een vakantie genieten zoals nooit tevoren = 1 adres Tisza Lodge Wil je lekker eten = 1 adres Tisza Lodge En zo kan ik nog lang doorgaan. Tisza Lodge is een prachtige bed&breakfast, die wordt uitgebaat door prachtige mensen. Niets is hen teveel, alles kan. Een echte aanrader !!!!!! Tisza Lodge is the place to be.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
12-4-2017
Greta&Tony
Een aanrader , zo sympathieke uitbaters ! Doen!
Alles ok ! Anita & Patrick samen met het mooie Hongarije leren kennen en ontdekken is voor iedereen een belevenis van rust en schoonheid , het simpel leven van vroeger zie je in elk dorp ..... het warm klimaat is samen met de tal van thermaal baden zeker heilzaam voor velen ....
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Kindvriendelijk 9,0
11-3-2017
Zilvester
Feeëriek verblijf tot in de puntjes verzorgd.
Dankzij de goede zorgen van de gastvrouw en gastheer een onvergetelijk huwelijksreis gehad: gastvrije warme ontvangst, romantisch aangeklede en comfortabele kamer, een geweldig lekker uitgebreid ontbijt met een eitje naar keuze, een gezellig terras, huiselijke zit- en ontbijtruimte, prachtige tuin ... Genoten van de mooie natuur en prachtige zonsondergangen aan het meer. En ook van de uitstappen (Hortobagy, Debrecen, Eger ...) wow wat een goede info en tips !! En we vergeten waarschijnlijk nog heel wat te vermelden, gewoon gaan en het zelf eens beleven !!
  • Reis vertrek datumNov. 2016
21-8-2016
D'haens
Top vakantie
Rustig gelegen, mooie omgeving, alles was in orde, Patrick en Anita zijn heel behulpzaam en helpen Voor het reserve rent van de uitstappen , mooie en nette kamers.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Eten 9,0
Kindvriendelijk 9,0
25-7-2016
Quiriny Biemond
Gastvrij, schoon, informatief en behulpzaam. Top !
Tisza Lodge is een oude graanschuur, die Patrick en Anita schitterend verbouwd hebben. De slaapkamers liggen op het noorden en zijn heerlijk koel. We zijn goed gepamperd door hen. Ze zijn ook een soort reisburo. Ze hebben een top 10 van dingen die er te doen zijn. We hebben de top 3 kunnen doen. Poesta, Tiszameer en het leuk stadje Egger bezocht. Patrick reserveert telefonisch. Hij en Anita spreken goed Hongaars. Na terugkomst gingen we steeds in het plonsbad met relaxstoelen in prachtige tuin. Daarna op 5 km heerlijk gegeten bij 3 verschillende restaurants voor wie Patrick de menukaart in NL heeft vertaald. Het ontbijt is heerlijk en een lunchpakket is mogelijk. Kortom dit B & B is een aanrader.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Waardering 8,0