Robertville

Zwembad 9,2
Hygiëne 8,1

26-6-2017
Marieke Baselmans
Hier komen we graag terug!
Prachtig aan het meer gelegen camping. Ideaal voor families, maar ook voor tweeën in appartement of châlet. Goede sfeer. Vriendelijk personeel met kennis van omgeving en activiteiten.
Eetgelegenheden 10,0
24-6-2017
Kelly Huysmans
Heerlijk! Topverblijf met ideale ligging!
Bij aankomst werden we enthousiast onthaald door uitbater Arnoud & woefje Quila. We mochten zelf een plekje kiezen, auto kon gewoon naast onze tent staan: praktisch! We volgden Arnoud's aanwijzingen en maakten een prachtige, stevige wandeling langs de stuwdam en het kasteel Reinhardstein. Terug op de camping dronken we een lekker biertje/wijntje op het terras aan de receptie (lekker in het zonnetje) en haalden we in het dorp pizza (1 min. rijden). De douche was warm, de waterdruk perfect en de cabine schoon. Ook de toiletten waren proper. Het campingterrein wordt goed onderhouden, mooie planten/bloemetjes, ligt vlak bij het 'zwemgedeelte' van het meer en heeft zelfs een eigen, verwarmd zwembad. Logischerwijze dien je de hygiënevoorschriften te volgen als je er gebruik van wil maken. Het zwembad is en blijft er brandschoon door, dat wil toch iedereen! 's Avonds zagen we vuurvliegjes, blijkbaar is de regio ervoor gekend. Echt mooi! En ontelbaar veel sterren. Arnoud is behulpzaam, vrolijk en humoristisch. Absolute aanrader! Wij gaan zeker terug!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Eetgelegenheden 9,0
6-6-2017
Stelletje
1x was genoeg
Camping zelf is netjes. Mooie plekken, goed (verwarmd) zwembad. Maar het hygiëne beleid is minder. Je wordt streng aangesproken dat je niet met een korte broek in het zwembad mag (alleen badkleding), maar de kat loopt over de balie, hond in de winkel/frituur, gereedschap ligt langs de zak friet, en de eigenaar rookt er ook. Daarbij waren we niet zo te spreken over de toiletten/wasruimte alles bij elkaar. De hele dag vochtig en dus glad. Geen wc papier, dit wiste we en vonden we nog niet zo'n probleem, maar geen handdoekjes of droger en zeep bij de wasbakken (hygiëne!!!). Daarbij douches zeer duur. Ik had telkens 2 euro nodig voor me te douchen. Dames gedeelte was redelijk netjes opgeknapt maar heren gedeelte was wel heel goedkoop opgeknapt. Zorg dat je niets vergeet wat het camping winkeltje is zéér duur. Als je er wilt eten kun je frietjes met snacks krijgen. Dit was goed. Daarbij ook een goed terras en een mooie ruimte waar je binnen kunt zitten en van een drankje kunt genieten. Dit was allemaal wel prima.
Waardering 5,0
Hygiëne 5,0
30-5-2017
Van Praet
Super
Gezellige sfeer, proper zwembad, heel toffe uitbaters!
Prijs / kwaliteit 6,0
Eetgelegenheden 6,0
Hygiëne 7,0
28-5-2017
Mark Broos
Fijne camping in mooie omgeving
Fijne camping met zwembad. De eigenaar (Aernout) was erg vriendelijk en behulpzaam. Faciliteiten waren prima. Camping is niet al te groot en ligt in een mooie omgeving. Ik kampeer eigenlijk nooit, dus kan niet goed vergelijken. Zwembad was niet heel groot, maar zag er schoon uit en volgens mijn dochter was het lekker water. Omgeving is heel mooi met voldoende locaties om lekker te eten. Dat was trouwens het enige dat ik miste op de camping: een leuke eetgelegenheid. De kantine is hier volgens mij wel geschikt voor. Mogelijk huren ze in het zomerseizoen nog een kok in? Er is overigens wel een frituur met voldoende assortiment in snacks op de camping. Mijn dochter wil zeker nog een keer terug en ik ook.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Hygiëne 7,0
28-5-2017
Ken De Riemaeker
Leuke camping op Toplocatie
2de keer dat we terug zijn gekeerd naar deze camping. Dit in de drukke periode, camping was zo goed als vol lastminute geboekt)en de uitbater toverde ons één van zijn mooiste plekjes uit z'n mouw. Super vriendelijk! Alleen daarvoor al keer je terug! Heel mooi zwembad, gezellige bar en terras. Sanitair is niet nieuw maar in orde. Op wandelafstand van het meer van Robertville met fantastisch uitzicht! We keren zeker terug!
  • Reis vertrek datum2017
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 7,0
Zwembad 9,0
Hygiëne 8,0
26-6-2017
Frank Rooijakkers
Rustieke camping met verwarmd zwembad
Hier kom je tot rust. Heerlijke sfeer. Zeer behulpzaam personeel.
Eetgelegenheden 10,0
25-5-2017
Fan. Jannes
Goede herinneringen zijn dierbaar
Familiecamping met een heerlijke ongedwongen ambiance, sfeervol en gezellig!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Eetgelegenheden 8,0
Staat v/h sanitair 9,0
Hygiëne 9,0
18-5-2017
Wil Geurts
Erg goed
Zeer goed onderhouden camping met vriendelijke ontvangst. Ligt ten midden van mooie natuur.Het zwembad is 26 graden; heerlijk. De eigenaar verzorgt rondvluchten in een ultra light.
Prijs / kwaliteit 9,0
Zwembad 9,0
Hygiëne 9,0
15-7-2017
Jan-Willem van Lieshout
Prachtige camping, omgeving en beheerder.
heren sanitair moet nog vervangen worden.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Eetgelegenheden 9,0