Robertville

Staat v/h sanitair 8.1

13-8-2019
Johan W
Voor elk wat wils
Een van de beste campings van België. Vrij groot, maar door de terrassen valt dat niet echt op. Persoonlijke vriendelijke sfeer. Kantine met bar (en Belgisch bier), zwembadje op het terrein en zwemgelegenheid in het stuwmeer op korte afstand. Mooie omgeving met bos, open landschap, de Hoge Venen. Niet ver van Malmedy, Eupen, Spa-Francorchamps, Monschau Op de camping ook huurcaravans, een appartement en een chalet te huur.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Eetgelegenheden 9.0
9-8-2019
Hanne
Leuke camping met de vriendelijkste mensen!
Camping La Plage is een heel aangename camping, iedereen is er relaxed en vriendelijk, de eigenaars incluis! Ze helpen je al te graag uit de nood en slaan graag een babbeltje, kom met plezier terug!
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Eetgelegenheden 9.0
4-7-2019
Dave van Vugt
Top camping.
Zeer mooi gelegen camping. Alle voorzieningen aanwezig. Zeer vriendelijke camping eigenaar, hij denkt met je mee en doet zijn best om je thuis te doen voelen. Zeer proper zwembad, advies voor degene die dit leest, geen bermudas toegelaten in het zwembad.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Eetgelegenheden 7.0
15-6-2019
Daldau
Fraaie ligging
Vriendelijke, bijzondere eigenaar. De camping is fraai gelegen in een mooie omgeving. Het zwembad ziet er netjes uit. Het sanitair is wat verouderd maar schoon. Tegenvallend vonden wij de slechts 2 ampere stroom. Buiten de staanplaats incl twee personen 19.75 en eenmalig € 2,00 touristenbelasting kost het douchen nog eens € 1,00 pp. Wij vonden e.e.a. niet met elkaar in verhouding. Jammer!
  • Reis vertrek datumJuni 2019
3-6-2019
Mark Grootenboer
Rustige, kleine camping met grappige eigenaar :-)
Heerlijke relaxte, niet te grote camping met vriendelijke eigenaren. Mooie plaatsen en een lekker zwembad! Verse broodjes op de camping en vlakbij de prachtige Hoge Venen! Een dikke aanrader!!
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Eetgelegenheden 7.0
3-2-2019
Else Scherhorn
Supermooie ervaring! Topcamping!
Met een groepje winterkampeerders zijn we hartelijk en zeer verzorgd ontvangen door de eigenaar en zijn zoon. De open haard was aan, we konden onze natte spullen drogen, er was heerlijk voor ons gekookt, en ik voelde me echt welkom!
  • Reis vertrek datumJan. 2019
Eetgelegenheden 10.0
Staat v/h sanitair 8.0
27-9-2018
Toos
Naar toe gereden wegen recenties maar ....... Sof
Worden Campings niet gecontroleerd? Stroom niet ok ! 4x uitval gevolg koude douche! Gevaarlijke stroom palen div open en bloot! Camper plaatsen , niet dus gewoon geplant op terrein nummers niet te zien Vuil water losen buiten op gemeente riool put Eten Friet Niet gezien. Zwem bad aangegeven 26 graden is slechts 19 graad Sorry hoor het mag wel seisoens einde zijn maar ik kom op referenties bezoekers kopt dus echt niet, Camping ligt overigs mooi maar 8 , 9 en 10 deel je uit op super de luxe campings wat zijn die dan 15 tiende in scores?
Eetgelegenheden 5.0
23-9-2018
Maarten
Het was erg fantastisch
Nadat de campingbaas dacht dat hij tweede keus was (lol) werd deze camping al heel snel toch eerste keus. Wat een geweldig leuke camping ,mooi bij het water de natuur alles wat je je wensen kan. Prachtige camperplaatsen, Goed sanitair, En heel erge aardige campingbaas. Stroom en wifi aanwezig.
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 10.0
21-9-2018
Dennie
Mooi!
Mooie camping en zeer behulpzaam. Als er iets was werd het meteen opgelost. Goede stroomvoorziening. Mooi omgeving om heerlijk te wandelen.
Eetgelegenheden 6.0
18-9-2018
Sonja en Hilco
Gezellig
Het was weer een super weekend. Mooi weer en mooie wandelingen in de buurt. Arnoud weer bedankt voor de lekkere frietjes en 's ochtends vroeg de broodjes service. Tot de volgende keer
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 8.0