Robertville

Hygiëne 8,2

10-9-2017
Hans & Annette Korteweg en onze labrador Bikkel
Heerlijk rustige camping
Heerlijk basic camping, wel met een prachtig verwarmd zwembad (26gr) dus ook in najaar nog lekker zwemmen. Let wel dat de toerplaatsen maar 2A stroomaansluiting hebben, waardoor een camping-waterkoker/-koffiezetapparaat (van c.a. 3A) niet kunnen worden gebruikt. Dus gewoon op gas je water koken en met losse koffiefilterhouder je bakkie zetten, dat werkt wel lekker onthaastend. In het sanitairgebouw kan wel de fohn worden gebruikt. Mooie wandelingen met onze hond direct vanaf de camping, rond het stuwmeer van Robertville en naar kasteel Reinhardtstein. Wij hadden in het weekend van 1 - 3 september 2017 het gehele veld van plaats 77 - 82 voor ons alleen, dus dat speelt zeker mee in de beleving van de rust. Voor ons een camping om zeker nog eens terug te keren.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
Ligging 8,0
Hygiëne 9,0
29-8-2017
Kok
Geweldig F1 weekend!
Geweldig F1 weekend gehad met z'n allen. Donderdagavond aangekomen en heel vriendelijk ontvangen door de camping eigenaar en collega's. Er werd ons een plek aangewezen en daar dus in het donker de tent opgezet. Vrijdagochtend zagen we dat er een veel mooier plekje vrij was gekomen vlakbij het zwembad. De camping eigenaar vond het geen probleem dat we onze tent wilde verplaatsen. Hierna naar het circuit gereden (ingang Malmedy) wat ongeveer 20 minuten rijden is. Vrijdagavond was erg gezellig met live muziek op het terras. Zaterdagochtend ontbijt opgehaald bij de receptie (kan je hier bestellen) en daarna naar het circuit. 's Avonds een gezellige BBQ op het terras en verder vroeg naar bed voor de volgende ochtend. Zondagochtend 4 uur de wekker en op naar het circuit. Het was vroeg maar we stonden lekker vooraan in de rij voor de ingang en hadden hierdoor prima plekken langs het circuit zelf. Heel erg bedankt voor dit top weekend!
  • ReisgezelschapMet een groep
Staat v/h sanitair 6,0
Hygiëne 7,0
28-8-2017
Lammert van der Deen
Mooie plek
Geweldige camping eigenaar. Arnout heet die. Komen aan en hup gelijk op zijn Virago voor ons aan naar ons plekje. Groeten Lammert en Karin uit Noordbroek. ( Groningen) En de EHBO was ook goed. Voet ingetaped hahaha.
Prijs / kwaliteit 10,0
27-8-2017
dv
prima.
zeer mooie locatie. leuke terrassen-camping. net zwembad. voldoende hoogst noodzakelijke waren te koop in de campingwinkel. De eigenaar probeert het iedereen naar de zin te maken. Het is zeer aan te bevelen om het sanitair te upgraden want die is niet meer van deze tijd en écht onder de maat!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Waardering 7,0
Waardering 7,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Staat v/h sanitair 5,0
Hygiëne 5,0
24-8-2017
Fam Bruyndonckx
Leuke camping op een mooie locatie
Mooie camping gelegen net naast het meer van Robertville, waar er mooie wandelingen kunnen gemaakt worden in de nabijheid. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaars! Een perfecte locatie voor wie zijn vakantie in alle rust of aktief wil doorbrengen. Wij hebben er alvast van genoten!
Eetgelegenheden 8,0
20-9-2017
Ewout Nagtegaal
Aanrader!
Gezellige camping, goeie ligging. Leuk in het weekend live muziek en een gezellige kantine.
Hygiëne 9,0
18-8-2017
Goos
Fijne gastvrije camping aan het meer
De camping heeft een zeer mooie ligging aan het meer. We werden door Arnoud en zijn collega's hartelijk ontvangen. Deze camping raden we zeker aan..
15-8-2017
maes lucien en martine
heel gezellig en mooie camping
mooie ligging vlakbij een meer , proper , en gezellige kantine met vriendelijke baas.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Eetgelegenheden 10,0
Staat v/h sanitair 10,0
Hygiëne 10,0
13-8-2017
Ruiteranita@gmail.com
Fijne gastvrije plek.
Gelukkig klopte de weerapp weer niet. Lekker zonnig dus. Jammer dat we maar kort konden blijven. Mooie plek vlakbij het meer.
  • Reis vertrek datum2017
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
9-9-2017
Vd heuvel utrecht
Fantastische omgeving en prima camping
Lekker warm zwembad en schone camping. Vriendelijke beheerder en gezellige sfeer
Prijs / kwaliteit 10,0
Staat v/h sanitair 10,0