Robertville

Eetgelegenheden 8.6
Staat v/h sanitair 8.7

10-1-2021
Fam. Roels Alain en Karen
Aangenaam verblijf op leuke camping
Vriendelijk ontvangen door de uitbater, ook direct hulp geboden bij installatie van onze caravan. Lekker ontbijt gaan halen aan de receptie Alles netjes en verzorgd. Wij komen zeker nog es terug. Prijs- kwaliteit een aanrader!
  • Reis vertrek datumDec. 2020
10-1-2021
Roels Alain en Karen
Zeer vriendelijke ontvangst, super service.
Zeer behulpzaam bij installatie, afhaalmaaltijden mogelijk en heerlijk ontbijt te verkrijgen. Prijs- kwaliteit echt een topper.
  • Reis vertrek datumDec. 2020
30-11-2020
Tommy
Super service !!!
Wij zijn hier 2 nachten geweest november 2020 met camper. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbater, heeft ons afhaalmenu zelf gaan afhalen en tot aan de camper gebracht. (Covid-19) Wat een service ! Mooie omgeving voor wandelmogelijkheden en dichtbij het meer van Robertville.
  • Reis vertrek datumNov. 2020
28-9-2020
Pieter Depoortere
Heerlijk vertoeven
Camping La Plage is een heerlijke camping dicht bij het meer. De douches zijn proper alsook de wcs worden frequent gekuist. De uitbater en zijn zoon zijn heel sympathiek en hulpvaardig! Ook het cafeetje is super. Super streek, met mooi wandelingen! We zouden zo terug gaan. Niets op aan te merken
  • Reis vertrek datumSept. 2020
19-9-2020
Elsa & Quentin
Rustgevend
5 dagen in Chalet Robertville aan het water met een uitstekend uitzicht op het meer ! Voor een rustgevende vakantie is dit een toppertje ! Eigenaar van deze camping en zijn familieleden zijn toppers ! Een echte aanrader, wij komen zeker terug !
  • Reis vertrek datumSept. 2020
27-8-2020
Mornie
Mooie en rustige camping,zeer vriendelijke patron
Super,mooie omgeving in de bossen. Aan het meer. Prijs kwaliteit goed.De patron is een vriendelijke Nederlander.We komen zeker terugšŸ‘Œ
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 8.0
21-8-2020
Luc B.
Basic camping.
De weg op de camping is stijl en smal en moeilijk met de caravan om te manoeuvreren. De camping heeft geen verlichting en de stroom is maar 2A. Het sanitairgebouw is zeer smal en mag wel eens grondiger worden schoon gemaakt. De eigenaar is een vriendelijk man, maar toert met zijn moto over zijn de natuurcamping. De ligging van de camping is oké.
Staat v/h sanitair 6.0
20-8-2020
Sacha Gilson
Top verblijf
Wij zijn met vrienden komen kamperen en we vonden deze camping op eens op onzer route. Wat een fantastische plek dichtbij het meer en de dorp van Robertville. Heel vriendelijk plek met een top meertalige personnel!!! Ze hebben ook heel lekkere frietjes en de zwembad is zo lekker warm! Heerlijke vakantie Bedankt aan de Camping la Plage Team
16-8-2020
Bart
Tot rust komen in Robertville!
Het was een heerlijke 2 weken. Af en toe erg druk,maar wel gezellig. Toiletten worden goed en regelmatig schoon gemaakt. Ook over het zwembad valt niks aan op te merken. Je kunt s'avonds brood / broodjes bestellen voor de dag er na. En na 15:00 uur kun je terecht voor friet en snacks. Het personeel is meertalig , behulpzaam en erg vriendelijk! Een ideale mix voor een geweldige vakantie.
Eetgelegenheden 8.0
28-7-2020
Celien Paridaens
Super mooie plaats
Je kan er het hele jaar genieten van een goede service en mooi campeer plaatsen. Het is een geweldige en mooie plek om je vakantie bij door te brengen. Het zwembad is heel mooi en warm.
  • Reis vertrek datumJuli 2020