Tylisos

8.0
Ktima Kares****

28-4-2018
De Klerck
Prima accomodatie, rust met prachtig uitzicht! De weg ernaar toe gedeelte onverhard. Gastvrouw Georgia is een warme, hartelijke vrouw die Ktima Kares met hart en ziel runt!
  • Reis vertrek datumApr. 2018
16-8-2018
Rudy en maria
Super plek
Wat een super plek! Mooi appartement met geweldig uitzicht. Het eten was iedere dag weer een feestje...mede door het personeel hebben wij een geweldige vakantie week gehad
  • Reis vertrek datumApr. 2018
28-8-2016
Wim Stein
Geweldige locatie
Net terug van een heerlijke vakantie op Kreta. Ons verblijf op op Ktima Kares was in één woord GEWELDIG. Een prachtige villa op een super mooie plek. Het welkom door Geogia was hart verwarmend. Naast een gezellige en spontane gastvrouw is ze ook nog eens een prima kok die de heerlijkste streekgerechten op tafel zet. Neem daarij het mooie eiland en je hebt een top vakantie.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
15-8-2016
marjolein
prachtige omgeving, gastvrije mensen
Ktima Kares is een kleinschalig vakantiepark vlakbij Tylissos. De huizen zijn goed uitgerust en comfortabel, het complex mooi en goed onderhouden. Het ligt tegen een helling met een geweldig uitzicht over de bergen rondom Tylissos. Maar de mensen van Ktima Kares zijn het echte pluspunt, gastvrij, warm en ze staan altijd klaar voor hun gasten.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
3-7-2016
Lieke
Genoten van de rust
Het ligt afgelegen op een prachtige plek.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Inrichting 7.0
Hoeveelheid ruimte 7.0
30-10-2015
Jennifer
ruimte, rust en een prachtig uitzicht
Wij hebben eind juli/begin augustus 2015 een heerlijke week gehad bij Ktima Kares. Wat een ruimte en uitzicht! Het is er ook heerlijk rustig, echt genieten. Gastvrouw Georgia zorgt goed voor alle gasten, je hoeft niets tekort te komen tijdens je vakantie.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
24-10-2013
Paula
Aanrader
Wij verbleven in september in de villa met prive zwembad van Ktima Kares. Echt prachtig gelegen! En als je voor rust komt ben je hier aan het juiste adres. De villa is in goede staat. De bedden zijn niet geweldig, maar mi acceptabel. Houd er wel rekening mee dat slaapkamer nummer 2 geen deur heeft en dus beperkte privacy. Misschien daarom niet geschikt voor 2 stellen. Kostas, de medewerker van Ktima Kares, zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Heel aardig, flexibel en super gastvrij!! Echt alleen maar lof. Dit was een super vakantie!
  • Reis vertrek datumSept. 2013
Inrichting 7.0
Hoeveelheid ruimte 9.0
24-9-2013
Job
koud water en te weinig schoonmaak
Mooi gelegen appartementencomplex (vrijstaande woningen met daarin 3 of 4 appartementen/studio's) in de heuvels nabij Heraklion. Goede uitvalsbasis om Kreta te ontdekken. Personeel (Kostas) is erg vriendelijk en welwillend, maar kan niet overal tegelijk zijn. Hij is verantwoordelijk voor alles behalve het tuinonderhoud en de keuken....Dit betekent dat de schoonmaakfrequentie van de appartementen te wensen overlaat, 1 keer per week is echt te weinig. Het zelfde geldt voor het verschonen van beddegoed en handdoeken. Douchen met warm water kan alleen 's avonds als je geluk hebt. Het kan goed zijn, dat de zonneboiler dan al leeg gemaakt is door de buren waarmeeje de boiler deelt. In de taverne die erbij zit kan je goed eten (wat de pot schaft). De kok Emmanuela kookt goed en afwisselend. Het is een mooi onderkomen, maar het is jammer dat er niet meer geinvesteerd is in voldoende personeel (of de baas moet zelf eens mee gaan helpen......)
  • Reis vertrek datumSept. 2013
Inrichting 6.0
Hoeveelheid ruimte 9.0
22-8-2013
Familie Cleemput
Fantastische plek
Deze accommodatie ligt op een fantastische plek tussen de bergen met zicht op zee (Ammoudara/Gazi). De studio waar we verbleven was echt top. Veel ruimte voor ons drietjes en een zalige jacuzzi! Aan het zwembad was het nooit druk en het eten is er goed, goedkoop en Griekse keuken. We waren er een week en de kamer werd halfweg de week gekuist, beddengoed werd vervangen en nieuwe handdoeken gelegd. Manuel was steeds ter plekke om ons te helpen, om ons tips te geven en is zeer gastvrij. Er zijn gratis mountainbikes en een kleine speeltuin voor de kids. Er is ook een fitnessruimte aanwezig. Voor ons was het een topweek!
  • Reis vertrek datum2013
Inrichting 9.0
12-8-2013
Andy Suzenaar
Rust en ruimte
Geweldige accommodatie. Heerlijk rustig, veel ruimte. Je hebt zeker een auto nodig, maar bent dan snel bij het strand of de bakker of supermarkt. Fantastische locatie voor mensen die rust en stilte zoeken. Niet geschikt voor mensen met kinderen die op zoek zijn naar disco, uitgaan en ander vertier.
  • Reis vertrek datumAug. 2013