Stadl An Der Mur

Almdorf Am Kreischberg****

19-5-2017
Fam Remmerswaal
Heerlijk rustig.
Zwembad een stukje rijden. kleine supermarkt in het dorp. In het dorp een verse bakker die ook op zondagmorgen open is. In mijn huisje was geen wifi. In het dorp is ook een hotel/pension waar je goed kan eten. Daar is wel wifi.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Activiteiten 6.0
Onderkomens 7.0
5-8-2012
Walter
Rustig vakantiepark van comfortabel huisje
Ons huisje, paal 144a, stond op vakantiepark even buiten Stadl an der Mur. In juli was de bezetting niet zo heel hoog waardoor het lekker rustig is op het park. Ons huisje had een serre waar we erg van hebben genoten. s Avonds kun je daar heerlijk zitten als het buiten al te koud is. In het huisje was een sauna, was-droogcombinatie en over. Alleen een afwasmachine ontbrak, maar door de verder prima uitrusting konden we er mee leven. Op het park zelf zijn er geen voorzieningen of speeltuin. Toch hebben onze beide kinderen lekker buiten gespeeld met buurkinderen.
  • Reis vertrek datumJuli 2012
21-8-2011
D. van der Donk
Leuk park voor niet zoveel geld!
Het huisje was zeer compleet, maar niet zo schoon als bij sommige andere beoordelingen. We zijn 2 dagen bezig geweest om de oven schoon te krijgen, zodat we zelf broodjes konden bakken. De huisjes worden door verschillende mensen uit het dorp schoongemaakt, vandaar de verschillen in de schoonmaak. Wat ik wel vond tegenvallen is dat er geen receptie is, je moet de code van een kluisje wat bij de voordeur hangt ophalen in een hotel en verder moet je het maar uitzoeken. Het zwembadje op het park is gesloten, omdat hier geen vergunning voor is. Mijn jongens bouwen graag dammetjes in rivieren, maar dit is niet mogelijk bij de rivier naast het park, omdat er 160m3 water per seconde naar beneden kan storten. Verder vond ik de omgeving erg mooi, leuke eettenten binnen 20 km afstand, mooie bergwandelingen in de buurt. Al met al een fijne vakantie voor niet zoveel geld!
  • Reis vertrek datumAug. 2011
Onderkomens 7.0
6-9-2011
littlelion22
Prachtige locatie
Wij hebben in bungalow 159 gezeten. Deze bungalow heeft een eigen jacuzzi met uitzicht over het park en stadl. De bungalow was ruim opgezet met 4 grote slaapkamers en 2 badkamers. Goed verzorgt huisje met voldoende tuinmeubels, servies, een wasautomaat, droger en vaatwasser. Stadl zelf is erg klein, maar net buiten Murau is er een ruime keuze aan supermarkten en winkels. Een perfecte locatie voor wandelen, raften, mountainbiken
  • Reis vertrek datumJuli 2011
Activiteiten 9.0
Onderkomens 8.0
29-4-2011
Michiel
Een leuk vakantiepark
Almdorf Am Kreischberg is best een aangenaam en leuk vakantiepark. De eerste indruk is dat alle Chalets nogal dicht tegen elkaar staan en er weinig privacy is want er zijn nergens onheiningen. Tijdens onze periode was er quasi niemand en hadden we geen inkijk maar in de zomer lijkt me dit wel vervelend want iedereen ziet je doen en laten. Wat betreft uitrusting was het werkelijk top, alles was bijna nieuw en er was voldoende ruimte met zelfs een sauna. De kamers en bedden waren prachtig, de badkamers zéér netjes en het terras ruim. Jammer dat het warm water van 1 brander komt wat douchen en warm water elders nemen niet mogelijk maakt. Ook zou de ijskast groter moeten zijn i.f.v. het aantal mensen en de kookpotten eveneens want spaghetti maken kan bijna niet (dit is een vaak terugkerend probleem bij vakantiehuizen). De ligging is wel afgelegen en je hebt een auto nodig voor alles (bakker, winkel,...). Stadl heeft weinig te bieden, meer ambiance vind je in Murau (20min met de auto)
  • Reis vertrek datumApr. 2011
6-9-2009
fam. Veldhoen
geweldige vakantie !
De ligging van het park is geweldig. We zijn er in de zomervakantie 3 weken geweest en dan is dit een prima uitgangspunt voor mooie en leuke uitstapjes. Het huisje dat wij hadden lag nagenoeg bovenaan de berg, een flinke klim te voet maar met de auto geen enkel probleem. Het park is ruim van opzet en de huisjes zijn zodanig gesitueerd dat er veel privacy is. Op het park is er naast een bescheiden zwembadje eigenlijk niets te beleven, maar als je voor de rust en de natuur gaat dan zoek je dat ook niet. In het dorpje Stadl kun je terecht voor boodschappen en er is een bankfiliaal. We hebben erg genoten van alle luxe en comfort van ons huisje (# 168). Er is slechts 1 (heel klein) minpuntje en dat is dat er momenteel (aug/sept 2009) in het bovenste deel van het park nog bouwactiviteiten zijn, maar die leken in een afrondende fase dus we verwachten dat alles gereed zal zijn voor het skiseizoen 2009/2010. Wat ons betreft een echte aanrader voor alle natuurliefhebbers !
  • Reis vertrek datumSept. 2009
Onderkomens 10.0
10-8-2009
Margo
kleinschalig vakantiepark, luxe ingerichte chalets
Complete ingerichte chalets, voorzien van alle comfort. Goede bedden, harde matrassen. Zwem-meer op loopafstand 5 a 10 min.(entree betalen), netjes aangelegd. Rustig park, geen bruisend uitgaansleven in/om het park. Klein simpel overdekt zwembad met een aparte jacuzzi. Mooie omgeving, wel de auto nodig om bij wandel/skigebieden te komen.
  • Reis vertrek datumonbekend
4-3-2009
vd burg
Chalet Lantana heel mooi!
het huisje was erg mooi (wel moeilijk te vinden in het donker) en heel belangrijk heel erg schoon. Het park was mooi zwembad idd nog niet af. Is ook redelijk klein vind ik. de eigenaars zijn erg aardig. Houden goed contact en zijn altijd bereid tot antwoorden van vragen. de piste in de buurt is erg mooi. Vond alleen de lessen van de kinderen erg slecht maar daar kan het chalet niets aan doen. Zeker de moeite waard om te boeken. de kamers zijn ruim, zitten 2 badkamers in en zelfs een sauna!
  • Reis vertrek datumFeb. 2009
9-8-2009
2 golfers
Geweldig huisje en Perefecte locatie voor golfers!
Fantastische ligging, kleinschalig, rust en in bed hoor je de koeien met bellen! een huisje met alle luxe en comfort van thuis maar toch het echte berghut gevoel, heerlijk buiten terras. De golfbaan is een echte aanrader, mooie baan, vriendelijke greenfee prijs, alle ruimte om starttijden te verkrijgen.
  • Reis vertrek datumAug. 2008
Activiteiten 9.0
25-8-2008
Arie Schouten
Nog niet gereed !!
Het park was nog niet helemaal gereed, tevens ontbraken de tuinstoelen, het zwembad was niet gereed en de huisjes staan dicht op elkaar, weinig privacy.Ook vreemd dat op de aankomstdag de receptie gesloten is. Een welkomstmap met beschrijvingen van de apparatuur was ook niet aanwezig. M.i. is dit park absoluut geen 4 sterren waard. Het park heeft wel een mooie ligging.
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumAug. 2008