Lier

Hygiëne 9,0

20-8-2017
Herman
Goed gevoel!
Hartelijk onthaal! Ruime, comfortabele kamer met veel faciliteiten. Niet de mooiste ligging, maar wel rustig en zeer centraal gelegen. Verzorgd en zeer gevarieerd ontbijt met verse producten. 's Avonds smaakte de forel heerlijk! Een aanrader voor fietsers die de mooie streek willen verkennen!
  • ReisgezelschapMet een groep
Hygiëne 9,0
14-2-2016
Kurt Smagghe
Zalig genieten
Zeer vriendelijke en gastvrije uitbaters. We hebben zeer lekker gegeten in hun restaurant. Ook de kamer was van tokwaliteit.
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
Service 10,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Eten 10,0
13-4-2016
Stan Jansen
Erg matig
De ligging is erg lelijk. Ik dacht dat het ging om een b&b op een mooie plek aan een leuk stadje. Maar lag eerder aan een soort ring buiten de stad. Doet me denken aan de locaties van tankstations. Het eten de kamer was ok maar de eigenaar kwam erg onbeschoft en zelfs wat agressief over. Echt een heel nare man. Raad het dus persoonlijk af.
  • Reis vertrek datumMei 2015
Kamers 6,0
17-11-2010
mieke van Hassent
een zeer gastvrij hotel
Wij hebben 2 nachten in deze accomodatie gelogeerd. Bij binnenkomst voel je direct de warmte en de gezellligheid. Een rustige sfeer en zeer vriendelijk personeel die wanneer je vragen hebt direct voor je klaarstaan. Dankzij Soetemin hebben wij een fantastisch weekend gehad. We komen zeker een keer terug.
  • Reis vertrek datumNov. 2010
Service 10,0
5-4-2010
Schmeink
Fantastisch hotel
Wij hebben met vrienden één nacht gelogeerd en hebben van ons verblijf in Soetemin genoten. De kamers waren keurig, fijne bedden en mooie badkamer. Ontzettende lieve mensen. 'S avonds in het hotel gegeten en dat was heerlijk (je zou er bijna een keer voor op en neer rijden). Het ontbijt was ook erg goed. Niets ontbrak en alles was vers. Kortom een super hotel!!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2010
Eten 10,0
30-3-2010
p.stevens
prima Hotel
In maart hebben mijn collega en ik hier 3 nachten mogen verblijven ivm met een beurs in Mechelen. Een zeer goede keus achteraf. prima kamers, erg gastvrij, ontbijt en diner erg goed. Gratis parkeren en dicht bij centrum van Lier. Ook de Nekkerhallen in Mechelen liggen op 15 km dus goed te doen.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumonbekend
Kamers 9,0
28-11-2009
Maaike
Sympatiek klein hotel
Uitstekende restaurant met wild specialiteiten in de herfst. Mensen zijn vriendelijk. Kamers zijn comfortabel: goed bed, prima douche. Aankleding zou net wat meer sfeer brengen: een schilderij aan de muur doet wonderen. Helaas geen (w)lan beschikbaar. Prima ontbijt met verse jus en zacht gekookt eitje.
  • Reis vertrek datumNov. 2009
Kamers 8,0
20-8-2008
willem
gastvrij,persoonlijk,zeer schoon.
gastvrij,kleinschalig,familiaal, aan de rand van de stad,vlot bereikbaar gratis parking.fietsvriendelijk.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumonbekend