Kortrijk

Ibis Kortrijk***

5-1-2019
Annick Platteaux
1 ste keer maar ook laatste keer
Net terug van een verrassend bezoek aan Kortrijk wat echt een leuke stad is! Enige pluspunt is de ligging van het hotel onmiddellijk aan het centrum. Minpunten : zeer basic... overal in het hotel van de lobby tot in de kamers hangt een rare lucht ... het stinkt echt! Kamers zijn zeer horend .. onze bovenbuur daar konden wij alles van horen... de ramen kunnen niet genoeg verduisterd worden wij hadden een kamer die op een middenstuk uitkeek en volle licht had snachts.. resultaat ipv een donkere kamer een verlichte kamer! Ontbijt veel te duur! Niets vers alles van de dag ervoor volgens mij zo smaakte het nochtans = resultaat na jullie ontbijt een hele dag misselijk ... dit was de eerste keer maar tevens ook de laatste keer we hier overnachten!
  • Reis vertrek datumJan. 2019
1-7-2017
linda peperkamp
basic hotel. prima gelegen in het centrum
Vrij eenvoudig hotel. Maar 1 handdoek per persoon en 1 badmat (veronderstel ik) Geen aangename geur. Tv bleef steeds stilstaan. Verouderd hotel.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
30-1-2017
Aliesb
Prima, basic hotel.
Ruime, schone kamer. Totaal geen extra's, heel basic. Prima bed. Veel lawaai van buiten. Volgende keer zouden we geen kamer aan de straat kiezen. Hotel is duur voor wat je krijgt. Ontbijt a €15,- komt er nog overheen. Parkeren in de parkeergarage is goedkoop. Veel kroegjes en restaurantjes in de buurt, in elke prijsklasse. Kortrijk is erg verrassend.
  • Reis vertrek datumJan. 2017
17-5-2014
may
fijn verblijf in dit hotel
Een overnachting gehad in dit hotel. De ligging is perfect, ondergrondse parkeergarage om de hoek, winkelstraat in de buurt. Nette, frisse kamer. Het ontbijt was in orde.
  • Reis vertrek datum2014
27-4-2014
Ella
Basic hotel aan de dure kant
Wij verbleven hier één nacht na oudejaarsavond. Het onthaal was vriendelijk maar het duurde behoorlijk lang om in te checken door een wachtrij. De lift heeft een rare geur. De kamers zijn basic maar wel netjes en de badkamer is een normale grootte voor een hotel. Het uitzicht op de kamer was een binnenkoer. Er was veel nachtlawaai en er werd midden in de nacht op de deur geklopt door feestgangers (komt waarschijnlijk doordat het oudejaar was en is niet altijd zo). Het hotel heeft wel een zeer goede ligging vlakbij het station en de winkelstraat. We hebben geen ontbijt genomen maar in plaats daarvan naar de Panos geweest in het station, is veel goedkoper. Het is een duur hotel voor zijn kwaliteit.
  • Reis vertrek datumDec. 2013
15-3-2013
mathieud
zeer mooi goed gelegen hotel
vriendelijke en behulpzame receptie, mooie ruime kamer nr. 221, en uitgebreid ontbijt, ideaal hotel voor korte citytrip.
  • Reis vertrek datumMrt. 2013
27-6-2011
hendrivanbeek84
Niet meer zoals vroeger
Dit hotel bezoeken wij al 3 jaar en dit 2 keer per jaar. Alleen nu was het toch wel slecht, De ontvangst was erg onvriendelijk, Bedden niet opgemaakt (gewoon vergeten) En waar zijn die heerlijk boxsprings van vorig jaar gebeleven ? nu heb je een plankje en een dun matras (grootste minpunt) Ontbijt werd na 9 uur niet aangevuld terwijl tot 10 uur ontbijt is en 13 euro voor een ontbijt is dan vrij prijzig voor alleen een paar bolletjes en kaas.. een kamer met rioollucht, na geklaagd kregen we na behoorlijk zeuren een andere kamer, waar we zelf de bedden maar op moesten maken. Personeel vonden we ook niet vriendelijk,een beetje nors, wel positief is dat ze 24 uur open zijn voor een drankje !! Ook een minpuntje is dat er geparkeerd moest worden in een dure parkeer garage, maar hier kan het hotel zelf niets aan doen ! Dit hotel bezoeken we nu 3 jaar,maar je ziet het steeds slechter worden helaas,volgende keer eens een ander hotel opzoeken in de buurt.
  • Reis vertrek datumJuni 2011
6-9-2010
Michel
Perfect hotel!
Hotel ligt vlakbij het station. Ideaal om bijv. in een half uur naar Lille te gaan. Mooie en zeer schone kamers! Goed ontbijt, alhoewel € 13,00 naar mijns inziens wat hoog is. Zeer vriendelijk personeel. Bedden zijn vrij hard, maar wij hebben prima geslapen. Al met al 1 van de beste hotels waar we tot nu toe zijn geweest!
  • Reis vertrek datumSept. 2010
6-9-2010
Hendri van Beek
ibis best een leuk hotel
Ibis kortrijk zit midden in de stad aan een drukke weg. Maar daar hoor je niets van. Ontbijt is duur en niet best. We hadden oude opgewamde broodje van de dag er voor. en wat er lag was echt niet vers. verder kleine maar knusse kamers, en vriendelijk personeel !
  • Reis vertrek datumJuni 2010
8-3-2010
emmetje74
hartje centrum goede prijs/kwaliteit verhouding
Auto parkeer je betaalbaar voor de deur of om de hoek. Waarom betalen we in nederland zoveel om te parkeren? Mooi hotel en dito kamer. Het ontbijt hebben we niet gedaan. Voor een paar euro zit er verderop in de winkelstraat een broodjeszaak die om 7.30 uur open gaat. Lekkere croissants en broodjes. Eigenaar Philippe is erg aardig! Wij hebben ontbeten voor 4 euro p.p. in plaats van 13 euro in het hotel. Kortrijk is een lief plaatsje en heeft ook leuke winkels.
  • Reis vertrek datumMrt. 2010