Vilsberg

Staat v/h sanitair 6.7

21-8-2019
Fam Duis
heerlijke zomervakantie
heerlijk en gezellige vakantie gehad. Douches lekker warm, sanitair schoon en Keurig 2 per dag kwam de schoonmaakster schoon maken. We zien reviews hieronder waar ons niet in kunnen vinden en wat wij niet hebben meegemaakt. Wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad in de maand augustus. Er waren wel veel pruimen in de boom en op de grond.
Staat v/h sanitair 9.0
20-8-2019
Lotte
Steenlawines, rioolluchten, troebel koud
Zeer vriendelijke eigenaren! Tegelijkertijd lijkt het alsof hun hart met name in de horeca ligt. Niet bij kamperen! Het campingterrein zelf is matig onderhouden. Eigenlijk is niks echt helemaal op orde. Het 2de toiletgebouw stinkt (nog steeds) echt verschrikkelijk. De Riool-walm rijkt afhankelijk van de wind, tot ver over het terrein. Bij het nagelegen slecht onderhouden speeltuintje ruik je het constant. Het was er verder schoon, maar geen wc bril. De douches waren op zich goed. De wasbakruimtes hadden weinig ruimte. De heren wasbakken alleen warm water. De urinoirs stonden te dicht op elkaar. En pas op met kinderen en de boer naast de camping! Zonder te kijken stort hij grof puin de helling af! Het zwembadwater was koud en troebel van de chloor. De zwembadvloer was beton met scherpe kiezels, geen pretje! De entree was rommelig en onafgewerkt. Het groen was echt slecht. Veel onkruid. Niet zo paradijselijk als van een afstand lijkt.
Eetgelegenheden 5.0
Staat v/h sanitair 1.0
17-8-2019
Rene
Leuk voor een dag of drie
Het voelt hier gemoedelijk aan, eigenaren zijn super vriendelijk en krijgen hulp van kampeerders die hier al jaren komen. Het ziet er niet allemaal even nieuw uit en wat onderhoud met name in het sanitairblok op het hogere deel zou best mogen. Het is al eerder gezegd ... rioollucht maar ook als je dicht op dit blok staat heb je last van riool vliegjes. Het sanitair is WEL schoon en wc papier altijd aanwezig. De houthandelaar heb ik 1 x gehoord maar was om 22.00 uur stil ... blijft alleen nog de TGV over die op 200 meter van de camping voorbij raast (klinkt kortstondig als een straaljager) Brood kun je bestellen voor de volgende dag en er zijn meerdere supermarkten binnen 5 minuten in Phalsburg. Zwembad is klein, ongeveer 7 bij 4 meter en zorgt voor verkoeling maar meer ook niet. In de omgeving zijn meerdere leuke pittige wandeltochten te maken welke goed aangegeven staan, zijn ook leuk om als trail hardlopen te doen.
Eetgelegenheden 5.0
Staat v/h sanitair 6.0
15-8-2019
Dijkstra
Lekkere en gemoedelijke camping
Heerlijk en fatastisch verblijf.
12-8-2019
Faye
Verbetering noodzakelijk
Doorreis camping voor ons. Ontzettend vriendelijke uitbaters, erg behulpzaam. Heerlijk geslapen, geen lawaai van rondlopende tieners, maar verder geen camping om lang te verblijven. Zwembad is echt veel te klein, camping is ook rommelig, als je dat okay vindt dan zal je je er niet aanstoren maar ik zou het bij een langer verblijf erg hinderlijk vinden. De kinderen vermaakten zich verder prima, wat verborgen paadjes, bosjes en zo om in te struinen. Sanitair ook rommelig, redelijk schoon, goed genoeg voor overnachting. De douche was wel erg goed warm!! Trein overigens in de nacht niet gehoord, rioollucht waar eerder over geschreven werd helaas wel geroken!! Tja..... een 10 voor vriendelijkheid en gastvrijheid.... een magere voldoende voor de rest!
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 5.0
11-8-2019
De jong
Basic maar prima
Veel goede recensies en op goede reisafstand van nl. Dus geprobeerd in hoogseizoen. Camping is nog niet af en sterk verouderd. Wel wat dingen vernieuwd zoals douches (goed en heet), er is zelfs een vaatwasser (gratis), goede WiFi (gratis), zwembad is ok (wel klein). Maar ik vraag me af of de speeltoestellen door de keuring zouden komen. Erg verouderd en bijna gevaarlijk. Hier moet echt wat aan gedaan worden. Sanitairgebouw ook erg oud maar wordt wel goed gereinigd. Prijs is er ook naar, goed betaalbare camping. En vriendelijke eigenaren. Brood wordt s ochtends vers gebakken.
Staat v/h sanitair 6.0
6-8-2019
Janssen
Heel okee maar niks bijzonders.
Camping is prima, door de indeling voelt het voor ons wat druk, overal om ons heen hebben we buren. Plaatsen zijn groot genoeg. Eigenaars vriendelijk. Zwembad erg klein, ruikt zeer sterk naar chloor en water wat troebel. Het is snel vol in het bad, niet heel aantrekkelijk. Vrij veel geluid van de trein die om de zoveel tijd langs raast en ook van legerheli’s. Vrij veel wat oudere kinderen en daarom in de avond ook vrij veel geluid. Ik vind dit geen camping voor een langere vakantie, maar voor een paar dagen prima. Heb niet het gevoel dat ik nog eens terug zou willen.
Eetgelegenheden 1.0
4-8-2019
Joyce
Prettige en prima camping
De recensies beloofden heel wat, voor een groot gedeelte ook zeker waar. Hartelijk, gemoedelijk, rustig, geen schreeuwerige animatie, mooie ruime plekken. Verouderde sanitaire ruimtes, maar douches zelf -volgens mij nieuw- heerlijk warm en goed. Handzeep en toiletpapier aanwezig. Telkens schoon aangetroffen. Verwacht echter geen camping die strak en af is. Denk ook dat dat de charme is. Wij hadden helaas de pech dat de plaatselijke houtboer het nodig vond om 5 dagen achter elkaar blokken hout te zagen. Ook raast er regelmatig een trein voorbij, wat niet storend hoeft te zijn. Voor jongere kinderen een overzichtelijke en veilige camping. Voor de ouders dus ook prettig.
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 7.0
23-7-2019
Joke Imhof
We komen beslist nog eens terug
Wij zijn 2 jaar geleden hier ook geweest het was prima alleen de rioollucht was soms niet te harde nu zijn we weer een weekje geweest de rioollucht is weg ze hebben een mooie overkapping gemaakt ze hebben het goed opgeknapt er is zelfs een vaatwasmachine dus we komen nog wel eens terug
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Eetgelegenheden 8.0
16-7-2019
John de Bruijn
Uitstekende kleine camping met gastvrije eigenaars
Mijn man en ik hebben op deze camping een safaritent gehuurd, samen met mijn schoonouders. We hebben enorm genoten van de camping, de gasten, het restaurant, de zeer ruime safaritent, het schone toilet, schone douches, het gezellige terras, de rust, de natuur maar vooral van de ongekende gastvrijheid van de eigenaars Remco en Sandy. Erg vriendelijk en behulpzaam. Bijzonder om te vermelden dat hun wijnen zowel wit, rood als rosé uitzonderlijk lekker en goed van kwaliteit zijn. Als klapper op de vuurpijl zijn er ook nog enkele topwijnen per glas te bestellen, waaronder een heerlijke Riesling uit de Elzas. Een aanrader voor iedereen die niet te ver wil reizen en wel lekker wil kamperen in de natuur.
  • Reis vertrek datumJuli 2019