Vilsberg

Eetgelegenheden 7.8
Staat v/h sanitair 7.5

11-9-2018
Inge en Johan Coenen
Super vriendelijk, basic/net sanitair, ruim
Super vriendelijk, basic maar netjes, mooie omgeving. Remco en Sandy hebben deze camping op fantastische wijze opgebouwd 9 jaar geleden. Compliment!! Wij bezochten ze in september dus veel plaats. Super enthousiaste ontvangst door Remco, Nette plekken met zon en/of schaduw, basic sanitair maar netjes met gratis douche en warm water. Ga vooral ook even in het restaurantje wat eten. Je betaalt de prijs van een cafetaria maar krijgt daarvoor een heerlijke maaltijd. De camping ligt in de nabijheid van de TGV en de A4 snelweg maar deze hoor je slechts als geruis. TGV rijdt 's nachts niet.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 7.0
28-8-2018
Saskia Abel
Heerlijke camping, prachtige ligging. Fietsen en wandelen zijn een aanrader. Goed sanitair, fijne brood service, lekker zwembad. wij hebben hier een topvakantie gehad. Beheerders van de camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam
Staat v/h sanitair 8.0
5-10-2018
Fam Janssen
Fantastische Camping, zeer gastvrij
Wij zijn op deze camping gekomen via vrienden van ons die al super enthousiast waren. Nou wij hebben een heerlijke vakantie gehad bijna 3 weken super weer, Heerlijk gegeten in het restaurant en de kinderen hebben heerlijk met leeftijdgenootjes gespeeld op de camping. De camping , Sanitair zagen er erg schoon en netjes uit. Dagelijks kwam de schoonmaakster voorbij. Remco en Sandy hartstikke bedankt voor de supervakantie en je ziet ons volgend jaar weer terug.
Eetgelegenheden 9.0
Staat v/h sanitair 9.0
3-9-2018
Jan & Astrid
Heerlijke camping, zeer gastvrij
+ Gastvrije camping, gemakkelijk in omgang en servicegericht. Gezellig terras, lekker eten.
Eetgelegenheden 9.0
Staat v/h sanitair 9.0
1-7-2018
Peter
klantvriendelijke camping
Wij zijn een aantal keren op deze camping geweest ( in mobile-home ) en deden dat met name om de gezellige sfeer. Die sfeer wordt zeker mede bepaald door de wijze waarop de camping wordt gerund, klantvriendelijk, leuk in de omgang, niet moeilijk. Buiten dat is de omgeving ook de moeite waard.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
30-6-2018
Wim
Nooit meer.
Dat de camping zeer slecht onderhouden is en de toiletgebouwen sterk verouderd zijn. Echter de toiletgebouwen zijn wel schoon. Het ontbreekt aan zeep om je handen te wassen na gebruik van het toilet. Verder zijn de douches niet verstelbaar en je moet regelmatig op de start-stopknop drukken om een beetje water te krijgen voor te douchen. Maar wat het meest storend is is de indringende vieze rioollucht die je overal op de camping ruikt. Na 3 dagen zijn wij in ieder geval weggevlucht en die hadden wij gedurende de 40 jaar dat wij kamperen nog niet eerder meegemaakt. Later bleek dat de rioollucht al jaren lang blijkbaar aanwezig was. Ondanks het feit dat de camping wordt geleid door een Hollands-Duits koppel mag je toch meer verwachten zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding. Mensen niet doen en zoek lekker een andere camping uit.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Staat v/h sanitair 4.0
7-9-2017
L.a V.D. MEER
Leuke camping met gastvrije eigenaren. Wel gedateerd en nog veel onderhoud.
7-9-2017
Fred SNIJKERS
Prima gastvrije camping. Mooie rustige ligging en zeer vriendelijke eigenaren en personeel!!
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 4.0
6-9-2017
Ron en Marianne VAN SANTEN
Was leuk daar eigenaar erg vriendelijk was erg goed
Eetgelegenheden 10.0
Staat v/h sanitair 10.0
5-9-2017
Sonja, hans en tom DIJKSLAG
Supergezellige familiecamping, erg betrokken en behulpzame eigenaren
Eetgelegenheden 8.0
Staat v/h sanitair 8.0