La Salvetat sur Agout

Staat v/h sanitair 8,7
Zwembad 8,7

7-8-2017
Sanne
Zeer ruime fijne gezinscamping in mooie omgebing
Wij hebben erg genoten van ons twee wekelijkse verblijf op deze camping. Wat een mooooie camping is dit zeg!! Helemaal in 't groen en in terrassen verdeeld. Onze dochters hebben non stop gespeeld met andere kinderen op de camping. Ideaal zoveel Belgen en Nederlanders. We verbleven op plaats 7 in een gehuurde bardini tent. Deze plek staat op het benedenveld en heeft uitzicht op een speeltoestel. De tent is van alle gemakken voorzien en de plek is zeer ruim en schaduwrijk (alleen tussen 1630 en 1830 geen schaduw maar er staat een grote parasol). Met ruim bedoelen wij echt zeer ruim, dat is wel iets wat deze camping typeert. Inschatting is zeker 150 m2. Zwembad is heerlijk en er was altijd wel een plekje in de schaduw te vinden. Fijn ook dat er geen chloor in het water zit. Omgeving is prachtig. Temperatuur was rond de 20-28 graden overdag en meeste dagen droog. Vanaf 1900 koelt het heerlijk af. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Toiletgebouw bij het benedenveld is wat klein (een afwasplek, twee toiletten, twee douches) en zou iets uitgebreid mogen worden, voor het douchen gingen wij vaker naar het grotere gebouw. Avondeten was perfect georganiseerd evenals het brood in de morgen.
Ligging 10,0
Eetgelegenheden 9,0
3-8-2017
Fam. Bastiaens
Rustige kleine camping
Prachtige camping in de natuur. Voor zij die zoeken naar rust en de kinderen vrij laten spelen. Familiale camping waar iedereen iedereen leert kennen. Bij het aankomen direct een persoonlijk contact. Ruime staanplaatsen afgebakend met natuurlijke begroeiing en bomen. Voldoende sanitair aanwezig en voldoende warm water. 3 keer per week wordt er gekookt. Omgeving geschikt voor wandelingen en mountainbiken. Bezienswaardigheden zijn wat verder rijden. Omwille van de hoogte 's nachts wat kouder wat dan weer goed slapen is. Ilse en Kris, bedankt voor de top vakantie. Tot de volgende keer.
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 10,0
2-8-2017
familie Moree
Geweldige sfeer, leuke familie camping
Hele grote kampeerplaats, wij konden onze tent van ruim 8 meter lang met gemak kwijt. Op de kampeerplaats konden ook nog een tentje voor onze zoon, de auto en onze bagagewagen staan. Schoon sanitair, leuke activiteiten, mooie omgeving, fijn zwembad en lekkere gezamenlijke maaltijden. Heerlijk rustig en genoeg kinderen om mee te spelen. Wil je steden of andere uitstapjes maken dan zit je al snel wat langer in de auto maar de rit er naar toe is wel heel mooi. Deze kleinschalige camping is een echte aanrader voor jonge gezinnen.
Ligging 7,0
Staat v/h sanitair 7,0
25-7-2017
P&I
Heerlijke dagen op deze mooie ruime camping.
Rustige, beschutte en gastvrije camping met ruime plekken en schoon sanitair. wij waren er in het voorseizoen, er waren nog weinig gasten op de camping. De eigenaar Kris was een zeer vriendelijke man. Bij hem kan je voor een redelijke prijs een goede wijn kopen. Heerlijk koele roze voor tijdens de zwoele avonden voor de tent was onze favoriet.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
2-7-2017
Hein Daams
Een parel in de natuur
Medio juni een paar dagen met de tent op deze camping gestaan. In een prachtige natuurlijke omgeving voor hen die van de natuur, rust en wandelen houden. De camping ademt gastvrijheid en gemoedelijkeheid uit. Ruime kampeerplaatsen.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
29-8-2016
Marleen
Wij komen zeker terug!
De grote staanplaatsen met veel schaduw en privacy zijn heerlijk. de camping heeft alles wat je zoekt voor een fijn verblijf, zeker met kleine kinderen. Tenzij je een feestbeest bent, want uitgaan zit er niet in en de stilte na 23u wordt gerespecteerd.
Prijs / kwaliteit 8,0
Zwembad 8,0
26-8-2016
Bertine
Rustieke camping in mooie omgeving!
De camping is prachtig! Wij hadden een super perfecte plaats toegewezen gekregen, erg groot en veel privacy. We werden vriendelijk ontvangen met een drankje. Sanitair was prima. We hebben een dag een canyoning gedaan, dit wordt verzorgd vanuit de camping, erg handig. Een echte aanrader is ook het stadje Carcasonne, dat is de afstand wel waard! Enige minpuntje vond ik verder dat bezienswaardigheden op grote afstand liggen, je bent dan al snel een lange dag weg. Al met al hier een fijn weekje gehad!
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Ligging 8,0
Kindvriendelijk 8,0
Staat v/h sanitair 7,0
22-8-2016
Ramona
Mooi, afgelegen en koude nachten
Prachtige plek, grote campingplaatsen, persoonlijk contact met de eigenaren. Echter afgelegen, lang rijden(zeker een uur) om iets te bezoeken. Wegen zijn niet geschikt voor een zwakke maag. De camping ligt hoog, de temperatuur daalt savonds flink. Slaapzakken van 0-10grade minimaal meenemen. De meren in de nabije omgeving zijn prachtig.
Waardering 7,0
Eetgelegenheden 6,0
Zwembad 5,0
2-8-2016
Romy Van den dries
De moeite waard om daar te zijn!
Het is echt leuk. Er is een groot zwembad en ook 1 voor kleinere kinderen. Ook super veel activiteiten dat ze voorstellen. Echt geweldig!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Waardering 10,0
Waardering 10,0
Ligging 10,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Staat v/h sanitair 10,0
1-8-2016
Albert-Jan
Sfeervol in prachtige natuur gelegen
Zeer sfeervolle en gezellig camping, die prachtig ligt. Plaatsen zijn groot, faciliteiten prima.De eigenaren doen er alles aan om hun gasten een prettig verblijf te geven.
Eetgelegenheden 10,0