Lourdes (Hauts Pyrenees)

Staat v/h sanitair 8.7

19-8-2019
Maggie
Gemoedelijke camping nabij Lourdes
Overzichtelijke niet al te grote camping met redelijk ruime plaatsen. Sommige plaatsen op een veld met weinig schaduw, andere onder de bomen. Tentkampeerders kunnen ook in het bos staan. Verschillende dieren aanwezig die soms ook los mogen lopen. Leuke speeltuin en springkussen voor de kids. Zwembadje is niet zo diep en wat klein maar het is toch fijn om even af te kunnen koelen. Voldoende ligbedden aanwezig. Er is brood, friet, pizza en kip af te halen of je kunt in het restaurant eten. Sanitair is prima en was ook altijd keurig schoon! Vriendelijke eigenaren. Je loopt zo naar Lourdes, wel een steile klim/afdaling het eerste stuk. Camping is niet op pubers gericht, uitermate geschikt voor kinderen onder de 10 jaar. Enige nadeel was voor ons de WiFi. Die werkte niet zo goed.
13-8-2019
Sharon
Heerlijke camping in prachtige omgeving!
We zijn een week verbleven in een Sabi "caravan" op deze camping. De camping is mooi gelegen bergopwaarts bij Lourdes. Het is een nette camping met een apart bos gedeelte voor de kampeerders die met een tent echt in de natuur willen kamperen. Ons huisje keek hierop uit. Het vlakkere kampeergedeelte bestaat uit vrij grote kampeerplekken voor de toercaravans/campers/tenten. De stacaravans/huisjes staan een beetje aan de rand van de camping. Ons huisje had een grote veranda die gedeeltelijk overkapt was, heel fijn gelegen onder de bomen (het was erg warm, dus hierdoor voldoende schaduw). Een schone en goed uitgeruste accommodatie, met genoeg ruimte erin en eromheen. De camping is kleinschalig, maar er is genoeg vertier. Een lekker zwembad(je) om even af te kunnen koelen met ligbedden eromheen en een voetbalveld, tafeltennistafel en speeltoestellen. Brood kun je bestellen voor de volgende dag. Zie tips voor uitjes in de omgeving!
Eetgelegenheden 7.0
12-8-2019
Jan Jonker
Mooi gelegen camping.
Dichtbij stad gelegen camping. Pad er naar toe is eerste deel echt moeizaam en niet aan te bevelen voor in het donker! Mooie grasmat, stroom en kranen in de buurt van staanplek. Verrast waren we over de ontvangst en de vriendelijkheid van de mensen die er werken! Animatie door een vriendelijke enthousiasmerende dame!
Staat v/h sanitair 7.0
23-6-2019
Smeets Moors
Mooie gezellige camping. Een aanrader!
Voor de tweede maal daar verbleven om Lourdes te bezoeken. Mooie gezellige camping met mooie ligging en vriendelijke uitbaters. Broodjesservice en de uitbater kookt ook 's avonds of je kan er pizza of gebraden kip afhalen. Sanitair is verzorgd. Ze laten soms de diertjes los lopen op de camping. Plots staat dan een hangbuikzwijntje voor je camper. Prachtig!!!! mooi zwembad.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
15-8-2018
Aldo
Aanrader!
Zeer vriendelijk en hartelijk stel dat de camping met liefde beheert. Mooie ruime plekken, prima sanitair en een leuk restaurant dat voor vriendelijke prijzen een lekkere hap serveert. Animatie voor kinderen is voor ons niet nodig maar is in beperkte mate wel aanwezig zonder ons te storen. Lekker zwembadje met mooi uitzicht. Aanrader dus.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
25-6-2018
Ron en Petra
Super leuke camping!
Wat een heerlijke plek om te zijn!! We hebben in het restaurant echt voortreffelijk gegeten!! Heerlijk vers brood elke ochtend!! Het sanitair is echt prima, ruim, schoon en er is wc papier!! Een mooi Zwembad met voldoende ligbedden en mooi uitzicht! De eigenaren zijn erg Sympathiek en spreken goed Engels! Je kunt vanuit de camping prima Lourdes bezoeken, lopend gaat goed!! Ook een bezoek aan de Pyreneeën is een echte aanrader wat een mooi gebied!!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
19-6-2018
Annemarie Peters
Geweldig!!
Vriendelijke ontvangst! Enthousiaste en bevlogen eigenaren met hart voor hun camping! De camping straalt het ook uit. Ze spreken prima Engels. Bij ontvangst krijg je heel veel informatie over de omgeving. De camping heeft een parkachtige uitstraling met ruime plekken! Camping om terug te komen!!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
7-9-2017
Henk en Marion Nugteren
heerlijke camping
Mooie omgeving prima uitstapjes te maken. Vriendelijke eigenaren en als je problemen hebt dan proberen ze je te helpen waar het ook kan. Het Sanitair is gewoon goed nergens is het zo als thuis, het sanitair is schoon en voldoet aan onze wensen. We hebben het hier prima naar ons zin. We zijn aangekomen op 26 augustus en we vertrekken weer op 3 oktober en hopen nog fijne dagen hier door te maken.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
14-8-2017
J.
Niet weer.
De douches waren prima in tegenstelling van de toiletten, met zo,n druk bezochte camping is het nodig om 2 x per dag schoon te maken. Daarbij zijn er geen camping regels, wil je 's nachts 4 uur vertrekken geen probleem. Wij stonden dichtbij de ingang en werden 's nachts wakker van auto's die vertrokken.Erg rumoerig bij de speelplaats tot 's avonds laat. (12 uur).
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 4.0
22-6-2017
Smeets Gerwin
Gezellige camping.
Camping ligt mooi op een helling. Mooi zicht over Lourdes. Warm onthaal door vriendelijk jong koppel waar niets teveel voor is. Je kan er 's avonds lekker eten of afhalen. Helemaal niet duur. Een zwembadje om wat te relaxen of af te koelen. Naar het heiligdom goed te doen te voet heen en terug. Kan ook met de bus. We hebben er twee nachten gestaan. Verouderd maar proper sanitair. Zeer rustig. een aanrader!!!!
  • Reis vertrek datumJuni 2017