Lourdes (Hauts Pyrenees)

Eetgelegenheden 9.1
Staat v/h sanitair 8.8

23-6-2019
Smeets Moors
Mooie gezellige camping. Een aanrader!
Voor de tweede maal daar verbleven om Lourdes te bezoeken. Mooie gezellige camping met mooie ligging en vriendelijke uitbaters. Broodjesservice en de uitbater kookt ook 's avonds of je kan er pizza of gebraden kip afhalen. Sanitair is verzorgd. Ze laten soms de diertjes los lopen op de camping. Plots staat dan een hangbuikzwijntje voor je camper. Prachtig!!!! mooi zwembad.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
15-8-2018
Aldo
Aanrader!
Zeer vriendelijk en hartelijk stel dat de camping met liefde beheert. Mooie ruime plekken, prima sanitair en een leuk restaurant dat voor vriendelijke prijzen een lekkere hap serveert. Animatie voor kinderen is voor ons niet nodig maar is in beperkte mate wel aanwezig zonder ons te storen. Lekker zwembadje met mooi uitzicht. Aanrader dus.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
25-6-2018
Ron en Petra
Super leuke camping!
Wat een heerlijke plek om te zijn!! We hebben in het restaurant echt voortreffelijk gegeten!! Heerlijk vers brood elke ochtend!! Het sanitair is echt prima, ruim, schoon en er is wc papier!! Een mooi Zwembad met voldoende ligbedden en mooi uitzicht! De eigenaren zijn erg Sympathiek en spreken goed Engels! Je kunt vanuit de camping prima Lourdes bezoeken, lopend gaat goed!! Ook een bezoek aan de Pyreneeën is een echte aanrader wat een mooi gebied!!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
19-6-2018
Annemarie Peters
Geweldig!!
Vriendelijke ontvangst! Enthousiaste en bevlogen eigenaren met hart voor hun camping! De camping straalt het ook uit. Ze spreken prima Engels. Bij ontvangst krijg je heel veel informatie over de omgeving. De camping heeft een parkachtige uitstraling met ruime plekken! Camping om terug te komen!!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
7-9-2017
Henk en Marion Nugteren
heerlijke camping
Mooie omgeving prima uitstapjes te maken. Vriendelijke eigenaren en als je problemen hebt dan proberen ze je te helpen waar het ook kan. Het Sanitair is gewoon goed nergens is het zo als thuis, het sanitair is schoon en voldoet aan onze wensen. We hebben het hier prima naar ons zin. We zijn aangekomen op 26 augustus en we vertrekken weer op 3 oktober en hopen nog fijne dagen hier door te maken.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
14-8-2017
J.
Niet weer.
De douches waren prima in tegenstelling van de toiletten, met zo,n druk bezochte camping is het nodig om 2 x per dag schoon te maken. Daarbij zijn er geen camping regels, wil je 's nachts 4 uur vertrekken geen probleem. Wij stonden dichtbij de ingang en werden 's nachts wakker van auto's die vertrokken.Erg rumoerig bij de speelplaats tot 's avonds laat. (12 uur).
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 4.0
22-6-2017
Smeets Gerwin
Gezellige camping.
Camping ligt mooi op een helling. Mooi zicht over Lourdes. Warm onthaal door vriendelijk jong koppel waar niets teveel voor is. Je kan er 's avonds lekker eten of afhalen. Helemaal niet duur. Een zwembadje om wat te relaxen of af te koelen. Naar het heiligdom goed te doen te voet heen en terug. Kan ook met de bus. We hebben er twee nachten gestaan. Verouderd maar proper sanitair. Zeer rustig. een aanrader!!!!
  • Reis vertrek datumJuni 2017
18-8-2016
Piet en Jannie
Fijne camping, eigenaar en zijn vrouw heel toegankelijk en meedenkend. Eigenaar speelt goed Engels. Hardwerkende schoonmaakploeg. Klein zwembad, maar lekker voor de afkoeling. Ligt op loopafstand van Lourdes, maar bus gaat ook via de camping.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Staat v/h sanitair 7.0
16-8-2016
Jean-Paul
Een fantastische kleine camping !
Op deze kleine camping voel je je direct welkom. Het Franse jonge echtpaar spreekt goed Engels en is zeer vriendelijk. We hebben regelmatig tegen elkaar gezegd "hier hebben ze het begrepen" Kinderen van verschillende nationaliteiten spelen samen op het overzichtelijke speelveld. Geen afgebakende plaatsen zodat je echt het camping gevoel houdt. Kipjes, jeu de boule baan, trampoline, schommels en een goed verwarmd zwembad met lekkere ligbedden. Het terrasje kijkt uit over Lourdes en het zwembad. Heerlijk 3 avonden gegeten in het mini restaurant. Erg lekker, veel keus en vers. Ook mogelijkheid tot betaalbare verse afhaalmaaltijden (moussaka, lasagne, gebraden kip etc) Camping beschikt over een klein winkeltje waar je de houdbare dingen kunt kopen. Supermarkt is alleen met auto bereikbaar. Brood dagelijks op de camping te bestellen. 10 minuten lopen naar centrum Lourdes maar er is ook 3x per dag een busverbinding. Al met al een aanrader !
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Eetgelegenheden 10.0
30-7-2016
Claudia
Bij aankomst direct een goed gevoel :-)
Prettige non nonsens sfeer, dichtbij Lourdes, leuke kaart in restaurant met lekker eten, leuk zwembad (je), lekker vers brood in de ochtend, schitterend uitzicht over Lourdes en dat is dan ook te voet bereikbaar, uitstapjes te maken in de omgeving wel even de auto pakken. Diverse nationaliteiten, veel mensen die een paar dagen blijven. Kinderen hadden vanaf moment een aansluiting: voetballen, trampoline. Kortom: aanrader
  • Reis vertrek datumJuli 2016