Cistella

Can Patiras****

15-8-2018
MAXIME VAN HOVE
Super!
Een super aangename vakantie voor onze eerste B&B formule. Gastheer en gastvrouw gaven ons een persoonlijk en hartelijke welkom, met praktische tips om zowel een actieve, sportieve, culturele, rustige als gastronomische vakantie te beleven, allemaal in 1 week gecombineerd :-). Het grote zwembad met het fenomenale uitzicht in de uitgestrekte tuin, met de lekkere maaltijden op het domein zijn echt een aanrader. ook de kinderen voelen er zich snel thuis en smulden mee van het lekkere eten! Een echt heel mooi gerenoveerde hoeve tot een smaak -en sfeervolle B&B met alle comfort en faciliteiten om te genieten van de vakantie.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
9-7-2018
Van Dieren Chris & Carine Van houtte
Fantastisch verblijf op adembenemende locatie
Net terug van een superleuk verblijf in Can Patiras. Bart en Chrisje hebben hier iets mooi neergezet en ontvangen hun gasten in volle overgave, met prima ontbijt, heel lekkere, gevarieerde avondmalen met typische , streekgebonden inspiratie en ingrediënten. De b&b is ideaal gelegen met vele uitstapmogelijkheden, Bart en Chrisje zetten je op weg naar de mooiste routes en bezienswaardigheden, hun ervaring van 15 jaar in deze streek spreekt voor zich.We vergeten vooral de leuke avonden niet, welke 2 maal gekleurd werd met de matchen van ons Nationaal elftal, een bonte muziek avond en het heel leuke gezelschap tijdens ons verblijf. To be continued...
  • Reis vertrek datumJuli 2018
18-6-2018
Marc & Belle
Fantastisch resort met tal van mogelijkheden
Zeer goed onthaal, Bart en Chrisje zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Kunnen lekker koken en uitzonderlijke hosts. Hondvriendelijk (wij hadden er 3 mee) en tal van mogelijkheden voor zowel een actieve als rustige vakantie. Echt een aanrader.
11-8-2018
Mieke
Top B&B, alles klopt hier!!
Mooi rustige locaties met prachtige uitzichten. Een mooie royale, schone kamer met een top verzorging voor zowel ontbijt en avondeten. Het was onze vijfde keer maar zeker niet de laatste
8-7-2018
Greet Knapen
Een ware fiesta bij Chrisje & Bart
Ik zou deze B&B ten zeerste aanraden! We voelden ons zeer welkom, ze kennen de streek en geven vele suggesties, prachtige locatie. Ze weten een heerlijk ontbijt te toveren, maar hun Apero en Spaans avondmaal overtreft dit nòg. Op één regenavond hebben we zelfs gedanst en tijdens WK voorzien ze zelfs voetbalavonden als de Belgen spelen. Daarbij hebben onze kids ook een zeer toffe vakantie gehad! Er zijn lieve galgos en honden zijn welkom. De week is omgevlogen! Greet& Gert
19-6-2018
Danny Knockaert
Genieten
Ideale plaats om tot rust te komen en te genieten van alle mooie dingen. Chrisje en Bart zijn hiervoor geboren. Voor de eerste keer in het voorjaar hier en hebben de streek , op aanraden van Chrisje en Bart , heel anders leren kennen en appriciëren. Wij komen zeker terug !!
  • Reis vertrek datumApr. 2018
27-9-2017
Ann Ilsbroukx
In een ongedwongen sfeer van gezelligheid
Echt super! Voor mij een eerste bezoek...wat meteen opviel is dat alle andere gasten er al vaker geweest waren, begrijpelijk als je zo ontvangen wordt. Ook met dieetvoorschriften werd nog steeds ongelooflijk lekker eten klaar gemaakt. Een aanrader!
  • Reis vertrek datum2017
16-9-2017
Hanni en Henk
Ga niet als je slank wil blijven
Waren hier vorig jaar ook. Kan slechts zeggen alles perfect. Maar eet niet te veel van de overheerlijke diners want dat hebben wij moeten berouwen na terugkeer.o
  • Reis vertrek datumSept. 2017
13-11-2017
Liliane
een vakantie met alles er op en er aan
Een heerlijke B&B waar alle zintuigen aan bod kunnen komen: een natuur die van zich laat genieten, eten klaargemaakt in Catalaanse eerbied , het gastkoppel met hart en ziel instaand voor hun gasten, Galgos spreken voor zichzelf, de locatie een uitvalsbasis voor allerhande uitstappen,... kortom een echte aanrader.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
11-9-2017
Eric, Marion & Julia Damhuis
Wij komen terug! Zo fijn.
Voor een geslaagde en vooral complete vakantie hoef je niet verder te zoeken. Fijne ontvangst na een lange reis, een super ambiance tijdens de diners aan de lange tafel met voorafgaand het aperitief-uurtje. De pure maaltijden gekookt door Chrisje waren heerlijk en zeer gevarieerd. Fijn is, dat je tot 11.00 uur de tijd hebt om te genieten van het uitgebreide ontbijt met elke dag weer een ander soort eitje van Bart. Het uitzicht vonden we adembenemend en rustgevend...fijn zwembad met voldoende ligplekken. Een goede basis voor een heleboel uitstapjes, zelfs de zee is niet ver weg. De hondjes zijn lief en vriendelijk en....ik kan zo wel even doorgaan.... We komen zeker terug.
  • Reis vertrek datumAug. 2017