Zrece

Inrichting 7.4

17-8-2018
De graaf
Aanrader
WIJ waren aangenaam verrast toen wij deze appartementen zagen, erg ruim en schoon . Elke dag werd er schoongemaakt en werden er nieuwe handdoeken gebracht. Achter de appartementen zit een bos met een grote visvijver. personeel is vriendelijk en spreekt goed engels.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Hoeveelheid ruimte 9.0
6-9-2018
E. van den Bosch
Gewoon helemaal tip top in orde
Terme Zrece is een prima park. Wij zijn hier 12 nachten verbleven met onze kinderen (7 en 4 jaar). De huizen bestaan uit 4 appartementen. Deze kun je voor 4 of 6 personen huren. Je krijgt dan een aparte sleutel die je voor de extra slaapkamer met badkamer kunt gebruiken. Je hebt dan het comfort van een slaapkamer en extra badkamer met toilet. Bij een 4 persoonsboeking moet je op de bedbank in de woonkamer slapen. Hebben we getest, niet doen. Heel kleine vaatwasser maar gewoon na iedere maaltijd aanzetten. Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken. Het is een rustig park met vooraan ook wat flat's waar de plaatselijke bevolking woont. Je hebt hier totaal geen last van. Tussen in wat speelplekken voor kinderen. Ook een paar trimapparaten alles netjes en niet kapot. Het hotel met het binnen en buitenzwembad op loopafstand. Heel netjes en schoon. Animatie in het Sloveens, maar goed te volgen en erg leuk. Leuke waterglijbanen.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Hoeveelheid ruimte 7.0
30-8-2017
Monique G.
Enige nadeel 's avonds weinig te doen..
Mooi & schoon vakantiepark met super veel keus in zwembaden in bosrijke omgeving. Sauna & bubbelbaden zijn gratis. Er zijn overal kleine speeltuintjes. De villa's/appartementen zijn erg ruim, dagelijkse schoonmaak & handdoekenwissel. Op t terras & bij t zwembad vers ijs, lekkere cocktails op terras. Supermarkt op terrein, 500 mtr verder de Spar & 4 min rijden de Lidl. Veel bioproducten. Uitstapje dichtbij Maribor!!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
10-12-2016
Fam. Dekkers
Prachtige accommodatie !
Wij verbleven in het goedkoopste deel van het hotel (Atrij). Tegen al onze verwachtingen in, kregen wij een gigantische kamer met mooi balkon. We hadden problemen met de airco, maar die werden dezelfde dag opgelost. Zwembad complex helemaal geweldig ! Binnen is het water wel iets te warm. Voor culinaire hoogstandjes, zou ik er niet naartoe gaan. Zowel ontbijt als diner waren maar gewoontjes, maar zeker niet slecht. Helaas zullen wij er niet terug heen gaan omwille van het feit dat er niet zo erg veel te doen is in de omgeving. Je moet al snel een eind rijden. Verder is Slovenië een prachtig en schoon land met aardige mensen die doorgaans goed engels spreken.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Hoeveelheid ruimte 9.0
17-8-2014
j_van_de_beek
Goed voor een aantal dagen
Wij waren hier vier nachten. Het appartement was goed, wel wat oubollig qua uitstraling. Het zwembad is erg mooi. Zoals de vorige beoordelaar al schrijft, er zijn erg veel ouderen op krukken enzovoorts. Het is niet echt een gezellige omgeving, om bij je appartement te komen moet je eerst langs een aantal flats rijden. In de omgeving zijn met de auto genoeg leuke uitstapjes te maken. Het dorp zelf heeft alleen een klein zielloos winkelcentrum. Het personeel van de schoonmaak was zeer vriendelijk en ook bij de receptie van het hotel troffen we een vriendelijke dame.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Hoeveelheid ruimte 7.0
15-8-2014
Fam.
Beetje saai
We zijn hier in juli 2 weken geweest. Er is echt niets te doen in de omgeving, geen leuke terrasjes , niks. alles is ver rijden . Bij het hotel zat wel een terras waar ze heerlijke koffie en vooral ijs hadden. Alleen jammer dat ze om 21 uur al dicht gingen. In het hotel zat ook een revalidatiecentrum ( stond niets van vermeld bij de info over het hotel)waardoor er erg veel oudere mensen in het hotel zaten. Het personeel van het restaurant ,de mensen van de huishoudelijke dienst en de activiteitenbegeleidster, Nina, waren erg vriendelijk. Verder vonden we de mensen maar nors.
  • Reis vertrek datumJuli 2014
18-8-2014
Laura
Leuk voor een paar dagen
Wij verbleven 2 weken op het pakr. De appartementen zijn erg donker. De slaapbank in de huiskamer was erg krap voor twee personen om op te slapen.Bij aankomst kregen we eerst een appartement toegewezen zonder vaatwasser( hier hadden we wel voor geboekt) en de douchebak lekte waardoor de hele douche onder water kwam te staan zodra je de douche aanzette. Na een aantal keer naar de receptie gelopen te hebben kregen we uiteindelijk een ander appartement toegewezen. Dit appartement was een stuk mooier met vaatwassen en geen lekkende douchebak. Wel was ook dit appartement nog steeds erg donker. Dit appartement stond tegenover het schoonmaak hok. DIt had als nadeel dat je om 7 uur wakker werd gemaakt door de schoonmaaksters die dan begonnen met hun werk. Ook zijn de appartementen erg gehorig. Het zwembad was heel groot. Elk bad had een eigen temperatuur en er was ook een binnenbad. Verder is er in de omgeving wenig te beleven.
  • Reis vertrek datumJuni 2014
Inrichting 5.0
12-8-2013
De Wispelaere - Matthys
Leuke vakantiebestemming!
Het is een leuke vakantiebestemming enkel is er (behalve het zwembad) geen animatie voor kinderen/jeugd voorzien. Ook voor volwassenen is het aanbod animatie 's avonds zeer beperkt. Jammer dat de bar om 22.30 uur sluit.
  • Reis vertrek datumAug. 2013
13-8-2013
pieniemini
leuk park, jammer dat er niks te doen is s avonds
Het is een leuk park, zwembaden zijn prima, appartement zijn goed alleen in de avond is er niks te doen. Het is er (te) rustig. In de omgeving is er niet veel te doen. De grotten van Postojnska zijn de moeite waard maar het is wel 2 uur rijden. Maribor is een leuke stad. Hoewel in de reisvoorwaarden staat dat de handdoekwissel 2x per week is gebeurt dit elke dag! Ook wordt er elke dag schoon gemaakt.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
21-8-2013
Esther
Heerlijke vakantie
Mooie huisjes met veel ruimte. Is wel erg rustig gelegen. Het zwembad is prachtig met genoeg ligbedden. Aan de achterkant is een mooi meer waar je een wandeling kunt maken. Er waren lekkere restaurantjes in de buurt die ook betaalbaar zijn. De omgeving is prachtig met overal veel ruimte. De poetsvrouwen waren erg behulpzaam en vriendelijk. Tips voor uitjes; Maribor, rogla (super leuke rodelbaan), een schitterend meer ( smartinskem jezeru) waar je heerlijk kunt relaxen en bbqen bij buiten restaurant zelendol. De gastvrouw Stella met partner Bernard maken het voor de kinderen erg leuk en ze spreekt Nederlands. Dit ligt ongeveer vier kilometer van celja. Kom je voor rust en netheid dan ben je in ville zrece aan het goede adres.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Hoeveelheid ruimte 10.0