Aagtekerke

Eetgelegenheden 5.7
Staat v/h sanitair 9.7

26-7-2020
Familie van Vlijmen
Heerlijke minicamping - lekker spelen voor de kids
Heerlijke camping voor jonge kinderen. Onze jongens (5 en 7 jaar) hebben zich heerlijk vermaakt zonder zwembad, zonder iPads. Gewoon hele dagen buiten spelen op het voetbalveld, in de buitenkeuken of met vriendjes een Nerf gevecht houden. De skelters en het vele gras is echt top! De eigenaren zijn heel gastvrij en zorgen voor een kampvuurtje, een activiteit of lekker achter de tractor op de aanhanger meerijden vonden de kids prachtig. Het is een kleine camping met 25 plaatsen en super schoon sanitair. Enige puntje van aandacht is dat je zelf toiletpapier moet meenemen. Autovrije camping met zeer ruime plaatsen met 15A stroom, stromend water én Wifi op je plaats. Slechts 5 minuutjes met de auto (10 mins fietsen) van het strand. Lekker fietsen in de regio! Er zijn géén eetgelegenheden, maar de bakker komt dagelijks tussen 10-11u brood(jes) brengen. Eventueel ook te bestellen. Wekelijks komt ook de ijscoman langs op de camping.
  • Reis vertrek datumJuli 2020
Eetgelegenheden 6.0
17-7-2020
Nienke
Nette, ruime en kindvriendelijke minicamping
Leuke kleine camping. Alles wordt netjes onderhouden en het sanitair vaak schoongemaakt. Veel speelplek - binnen en buiten - voor de kinderen en af en toe wordt er wat leuks voor ze georganiseerd. Doordat de camping niet heel groot is, maken kinderen snel vriendjes en kunnen ze veilig hun eigen gang gaan. De camping ligt mooi centraal tussen o.a. Middelburg, Domburg en Zoutelande. Ook het strand is vlakbij. Het enige minpunt is eigenlijk dat er geen wc papier in de toiletten was en geen winkeltje oid. Maar er is gelukkig genoeg in de buurt. We hebben hier een topvakantie gehad!
  • Reis vertrek datumJuli 2020
Eetgelegenheden 2.0
29-8-2019
Lianka Schepman
Zeker een keertje doen.
Stond mini (boeren) camping voorheen voor zaken die ik minder vond, deze camping is in alle opzichten erg fijn. Een keurige en overzichtelijke site, met beschikbaarheidsagenda en reserveringsverzoek. Mooie ruime staplaatsen met per plek aansluitingen voor elektriciteit, water en riolering! Hoge groene wallen beschermen tegen wind. Ruime en kraakheldere sanitaire voorzieningen en uitstekende wifi. Absolute aanrader voor de kampeerder die graag de massa ontloopt.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
8-8-2019
Mark Van Den Boomen
Super kindvriendelijke camping, met nog lekker veel (speel)ruimte. We hadden een hele schone stacaravan van alle gemakken voorzien. Met 5 minuten rijden sta je op het strand. Een paar x per week worden er leuke activiteiten georganiseerd. Zeker voor herhaling vatbaar!
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Eetgelegenheden 10.0
24-6-2019
Peet
Zeker voor herhaling vatbaar
Rustige ruim opgezette mini camping..mooie ruime vlakke plaatsen ..mooi en schoon sanitair ..en voor de kids zijn er skelters..schommels,voetbalveldje met mooie doelen en een natuurspeelbaan/tuin....geen overdadige animatie maar gewoon weer lekker buitenspelen!!!
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Eetgelegenheden 6.0
Staat v/h sanitair 9.0
13-8-2018
Post
Prima camping voor een strandvakantie
Toiletgebouw keurig schoon. Bakker komt rond 10.15 uur. Geen brood meer, alleen nog een paar koeken. Dus s'morgens moet je op pad voor brood. Grote plaatsen en gedeeltelijk bestraat; ideaal onder de voortent! Binnen 10 minuten zit je in alle omringende plaatsen.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Eetgelegenheden 1.0
30-4-2018
Freddy De Coussemaker
We vonden de camping heel nestjes ook het sanitair , en rustig
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Eetgelegenheden 1.0
Staat v/h sanitair 1.0
21-3-2016
Maatje
Fantastische camping, wij komen terug!
Een zeer schone camping in een prachtige en rustige omgeving. De camping wordt gerund door familie de Witte. Mensen met een klantvriendelijke instelling. In het hoogseizoen worden er allerlei activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Er zijn veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Het speelterrein was bij onze kinderen erg gewild. Ook Gijs, de shetlandpony, heeft voor veel vertier gezorgd. De bakker en de visboer komen op de camping. Ook werden we verrast door een ijskraam. De camping beschikt over ruim en zeer schoon sanitair, wat zeer goed bijgehouden wordt. Wij raden deze camping iedereen aan. Jong, oud, gezinnen met kinderen!
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Eetgelegenheden 10.0
2-8-2014
Familie Rutten
Fantastische camping voor gezin met kinderen
Wat een heerlijk relaxte vakantie hebben we gehad. Supercamping voor gezinnen met (jonge) kinderen. Voor de kinderen is er van alles te doen en aanwezig wat gebruikt mag worden, onze kinderen van 5 en 2 hebben zich hier zo goed vermaakt! Het zijn ruime mooie plekken, schoon en ruim sanitair! Bakker komt op de Camping maar wel wat laat idd, klein winkeltje zou fijn zijn. Verder alles top. Hier komen we zeker nog eens terug!
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Staat v/h sanitair 9.0
4-5-2014
rene nelemans
geweldige camping, voor elk wat wils
Minicamping de Witte Baai in Aagtekerke is een zeer kindvriendelijke camping, voorzien van leuke speelgelegenheden voor jong en oudere kinderen, sanitair up tot date, genoeg ruimte voor caravan en attributen, Gewoon een heel goede camping! Zeer behulpzaam personeel en klantvriendelijk. Complimenten waard.
  • Reis vertrek datum2014
Staat v/h sanitair 8.0