Turnhout

Bon Bon Nuit

10-7-2019
Jan
Fantastisch!
Superligging, heel rustige omgeving, geen nachtlawaai. Mooie kamer, heel gezellig
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumJuli 2019
13-6-2019
Karin en Wim Goossens
Romantische sfeer en sympathieke eigenaar.
Onopvallend verscholen in de Victoriestraat in Turnhout, maar als je eenmaal binnen stapt waan je je inderdaad in de Parijse jaren dertig. Het concept is tot elke vezel van zowel de winkel, de kamers als het ontbijt doorgetrokken. Chris is een goede gastheer, er ontbreekt je aan niets en hij is een amusant verteller met oog voor detail. Kortom een geweldig verblijf gehad, we komen graag weer terug. Een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuni 2019
M
Prachtige B&B. Verzorgende eigenaar die goede tips heeft voor een heerlijk verblif in Turnhout.
Elsbeth Brandt
Gezellig, een super concept
ideale locatie voor een gezellig weekend met vrienden
Katrien
Prima!
Mooie sfeervolle Bed & Breakfast in art deco stijl, met fijne kamers en een gastvrij onthaal. Heerlijk vertoeven na een dagje fietsen vanuit Nederland.
26-3-2019
Susanne de Prenter
Aanrader!
Wij hebben eind vorige zomer tijdens de proevertjeswandeling kennisgemaakt met Bon Bon Nuit. We zijn toen hartelijk ontvangen en mochten absint, chocovine en de kinderen chocomel proeven. De eigenaar nam uitgebreid de tijd om één en ander uit te leggen. Verder waren we behoorlijk onder de indruk van het interieur; alles in stijl! De jaren 30 in Parijs. Aangezien wij altijd wel in zijn voor bijzondere plekken en vriendelijke eigenaars, boekte mijn man een overnachting eind maart. Ook de kamer was fantastisch en helemaal in stijl. Er is zelfs een bubbelbad. De eigenaar nam weer alle tijd om ons te verwelkomen; gaf op een plattegrond de leukste café's aan (genoeg te doen!) en wilde voor ons ergens voor het diner reserveren. We mochten aangeven hoe laat we wilden ontbijten. Ook daarvan hebben we genoten; we hebben ontbijt in het winkeltje gekregen. En het was meer dan voldoende en geweldig verzorgd. Kortom, een echte aanrader!
25-3-2019
Lysbeth Vanhout-Looyens
The place to be in Turnhout!
Een nachtje boeken in Bon-Bon nuit was een schitterende keuze. Een spontaan onthaal deed ons direct "thuis" voelen. Wegdromend in de decoratie, hadden we een goddelijk verblijf. 's Morgens werd ons een rijkelijk verzorgd ontbijt voorgezet in een unieke ambiance. Dit is niet eender welke B&B!
13-3-2019
Haentjens Walter
Super !
Supervriendelijke- en gastvrije gastheer, die ons verwelkomde en tips gaf over het bezoek aan Turnhout. Toffe kamer (helaas heel gehorig indien je luidruchtige buren hebt)...Super de luxe ontbijt in gezellig, sfeervol winkeltje. We hadden ogen tekort
11-1-2019
Gerard Bosman
Genoten
Sfeervolle B en B, heel vriendelijke eigenaar, prima kamer, goed gesitueerd t.o.v centrum, goed ontbijt
  • Reis vertrek datumDec. 2018
11-12-2018
Barney Blomme
Super b&b, bèrre schattige mensen!
Bon bon jour/nuit is onze B&B bij uitstek, jaarlijkse traditie om er even te gaan uitblazen en ons te laten verwennen...
  • Reis vertrek datum2018