Turnhout

Bon Bon Nuit

26-3-2019
Susanne de Prenter
Aanrader!
Wij hebben eind vorige zomer tijdens de proevertjeswandeling kennisgemaakt met Bon Bon Nuit. We zijn toen hartelijk ontvangen en mochten absint, chocovine en de kinderen chocomel proeven. De eigenaar nam uitgebreid de tijd om één en ander uit te leggen. Verder waren we behoorlijk onder de indruk van het interieur; alles in stijl! De jaren 30 in Parijs. Aangezien wij altijd wel in zijn voor bijzondere plekken en vriendelijke eigenaars, boekte mijn man een overnachting eind maart. Ook de kamer was fantastisch en helemaal in stijl. Er is zelfs een bubbelbad. De eigenaar nam weer alle tijd om ons te verwelkomen; gaf op een plattegrond de leukste café's aan (genoeg te doen!) en wilde voor ons ergens voor het diner reserveren. We mochten aangeven hoe laat we wilden ontbijten. Ook daarvan hebben we genoten; we hebben ontbijt in het winkeltje gekregen. En het was meer dan voldoende en geweldig verzorgd. Kortom, een echte aanrader!
25-3-2019
Lysbeth Vanhout-Looyens
The place to be in Turnhout!
Een nachtje boeken in Bon-Bon nuit was een schitterende keuze. Een spontaan onthaal deed ons direct "thuis" voelen. Wegdromend in de decoratie, hadden we een goddelijk verblijf. 's Morgens werd ons een rijkelijk verzorgd ontbijt voorgezet in een unieke ambiance. Dit is niet eender welke B&B!
13-3-2019
Haentjens Walter
Super !
Supervriendelijke- en gastvrije gastheer, die ons verwelkomde en tips gaf over het bezoek aan Turnhout. Toffe kamer (helaas heel gehorig indien je luidruchtige buren hebt)...Super de luxe ontbijt in gezellig, sfeervol winkeltje. We hadden ogen tekort
11-1-2019
Gerard Bosman
Genoten
Sfeervolle B en B, heel vriendelijke eigenaar, prima kamer, goed gesitueerd t.o.v centrum, goed ontbijt
  • Reis vertrek datumDec. 2018
11-12-2018
Barney Blomme
Super b&b, bèrre schattige mensen!
Bon bon jour/nuit is onze B&B bij uitstek, jaarlijkse traditie om er even te gaan uitblazen en ons te laten verwennen...
  • Reis vertrek datum2018
18-11-2018
Bart De Sterck
Turnhout op z’n best
Bed & Breakfast Bon-Bon “nuit” is de ideale uitvalsbasis om Turnhout te ontdekken. Supervriendelijke gastheer, die ons wegwijs heeft gemaakt en ons leuke adresjes heeft doorgegeven. De b&b is enorm gezellig en sfeervol ingericht, zowel de kamers (volledig in 1930 Parijs thema) alsook het winkeltje, waar je ‘s morgens in kan ontbijten. Wij konden het alleszins niet laten om een paar flessen chocoladewijn en pralines mee te nemen, superlekker!!
  • Reis vertrek datumNov. 2018
4-11-2018
Staepels
Sfeervolle plek
Bon Nuit is een gezellige B&B in een leuk en orgineel kader.Je waant je even in Parijs, jaren 30. Vriendelijk ontvangst en lekker ontbijtje.
  • Reis vertrek datumNov. 2018
27-10-2018
tessa
Fantastisch!
Wat een speciale en vooral zo sfeervolle B&B !! Het is een prachtig pand, bijzondere kamers en vooral een zeer sympathieke gastheer! Hij heeft ons goede tips gegeven over Turnhout met een leuk stukje geschiedenis erbij, van het Jachthof tot en met het maken van Absinth ;-)
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
29-9-2018
Frank Nuyts
Een heel leuke en fantastische ontdekking!
Perfect bereikbaar met het openbaar vervoer. Goed en warm onthaal, heel verzorgd, mooi en speciaal met een thema ingerichte kamers. Alles is aanwezig voor een kort verblijf in de streek. Heel verzorgd en uitgebreid ontbijt. We willen het zeker aanraden en zelf kiezen we het zeker terug.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
7-11-2018
Ronald en Femke
Mooie B&B, gastvrij, ideale ligging
Hier geweest voor een weekendje weg. Heel gastvrij ontvangen, vroeger de kamer in was geen probleem. Ideale ligging, alle bezienswaardigheden van Turnhout liggen op loopafstand. En de kamers zijn erg mooi, leuke sfeer van Parijse jaren 30.
  • Reis vertrek datumSept. 2018