Turnhout

Hygiëne 9,5

29-5-2017
Ben Van den Broeck
Leuke ervaring!
Bon-Bon nuit is pure verwennerij. Een mooie kamer, een lekker ontbijt en een gastheer die zijn B&B gasten in de watten legt.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Hygiëne 10,0
29-5-2017
Familie. Thumann-Somers
Zeker aan te bevelen.
Nette gezellige thema kamers, leuk te ontbijten in het winkeltje.Voegt veel extra's toe.Tevens goede informatie op gebied van wandelen,fietsen en alle andere leuke uitstapjes.Ligging ten opzichte centrum Turnhout geweldig.Fietsen veilig parkeren is geen probleem geld ook voor auto.Vriendelijke eigenaar.
  • Reis vertrek datum2017
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eten 9,0
Kamers 9,0
Hygiëne 9,0
28-4-2017
Eric Vos
unieke plek, om met vrienden samen te komen
Tijdens de Turnhoutse proevertjeswandeling werden we hartelijk ontvangen door gastheer Chris, die ons zeer gepassioneerd vertelde over de absint, de geschiedenis ervan, de verschillende kwaliteiten, het ritueel van het drinken ervan: en ja het smaakt overheerlijk. Heel erg de moeite om bon bon Nuit te bezoeken. Ook de kamers van de B&B met een inrichting in diverse thema's zijn heel aantrekkelijk om dicht in het centrum van de stad te vertoeven.
Ligging 9,0
24-4-2017
Jack en anita cras
Super gezellige , gastvrije en thuisvoelende plek
Mooie ruimopgezette kamers, heerlijk goedverzorgde ontbijt in een gezellige eetruimte met gezellig koffie,choco,bonbon winkeltje met jaren 30 muziek en spulletjes. En een super gastvrije gezellige eigenaar Chris die als hobby een proeverijtje heeft van de alcoholische drank absinth.
19-4-2017
Greniers N
Blijvertje
Locatie in het centrum, alles bereikbaar te voet. Accommodatie heeft uitstraling, charme, kamers verzorgd en romantisch, ontbijt voortreffelijk. Gastheer weet zijn gasten te verwennen
  • ReisgezelschapMet vrienden
19-4-2017
Barney
Supergezellige B&B... het weekend was te kort!
Ontvangst, kamer, ontbijt, tips,... alles was super!
18-4-2017
Nottebaert wouter
Fantastische plek
Heel mooi pand met uitstekende ligging en hartelijke gastheer !! Een aanrader. Superverbljf gehad !!!!
7-4-2017
Eddie
Fantastisch verblijf en lekker chocoladegevoel
We verbleven maar één nacht, maar voelden ons als God in Frankrijk ( Parijs 1930 ). Chocolade, absinthe en lekkere koffie, allemaal in een mooi art deco-huis. Uitbater Chris, heel vriendelijk en behulpzaam. Goede tips gekregen om te dineren: Japanner Q-Taro en visrestaurant De Weerelt. Allebei aanraders. Je kan een gezellige babbel doen met eigenaar. Wij verbleven in kamer le 7ième ciel ( zevende hemel ) op de bovenste verdieping ( 4de etage ). Geen lift aanwezig, maar de eigenaar heeft onze zware koffer naar boven gebracht. Ook al is het maar 30km van onze woonplaats, toch gaan we zeker nog eens terug om ook de andere kamers te proberen. Alle kamers hebben immers een andere inrichting. Doe zo verder, zulke pareltjes als jouw concept zijn niet zo makkelijk meer te vinden!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Eten 9,0
5-4-2017
Jaap
Erg verrassend leuke B&B
De eigenaar is een zeer enthousiaste man die graag je alle goede plekken van Turnhout mee geeft. Alles keurig netjes verzorgt, ontbijt in de bon bon winkel, wie wil dat nou niet :)
  • ReisgezelschapZakelijk
Waardering 8,0