Álora

Zwembad 9,5
Hygiëne 8,8

19-4-2018
Spietael Rudy
Heerlijk rustig om Andalusie te ontdekken.
Geen strandvakantie, maar ideaal om tot rust te komen.Ideale uitvalbasis om op ontdekking te gaan, om de natuur en ook om de steden en dorpen te leren kennen.Kortom het echte Andalusie te ontdekken. De gastheer is zeer informatief en heeft je tips, op maat van je intresses. Kent Andalusie door en door. Kent tal van natuur wandelingen. Wij hebben nog nooit zoveel dagdagelijkse, gedegen informatie gekregen. Na het ontbijt heeft hij tips wat te doen, te bezoeken of te wandelen. ALORA is een liefelijk dorp waar je lekkere en goedkope restaurants hebt ,en een keuken om U tegen te zeggen.Is alsof je een eigen villa hebt in een pracht van een natuuromgeving. Daar er 5 kamers zijn heb je ook snel contact met andere gasten die meestal (90%) Nederlands talig zijn.
  • Reis vertrek datumApr. 2018
14-4-2018
Fons
Misleid door té positieve reviews!
Positief is zeker de prachtige locatie. Gastheer Yves kent de regio zeer goed om goeie en praktische tips te geven voor uitstappen. Negatief vonden we onze kamer, deze is zeker aan vernieuwing toe in vele opzichten, netheid kon beter. Ook koud geleden, het verwarmingselement tegen de muur is niet voldoende. Ontbijt was oké maar wel elke dag hetzelfde. Gastvrouw kregen we jammer genoeg niet te zien.
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Kamers 5,0
Hygiëne 6,0
30-3-2018
Ria W.
Een toplocatie die vele mogelijkheden biedt. Een B&B waar je je onmiddellijk thuis voelt. Casa Domingo is een plaats waar je tot rust komt en toch dicht bij prachtige steden (Malaga, Sevilla, ...). De gastheer verwent je met een super lekker ontbijt, heel uitgebreid. Hij neemt de tijd om je info te geven over diverse uitstappen, wandelingen, restaurantjes. Caminito del Rey is een schitterende uitstap, we hebben bijzonder genoten. Wandelen in een prachtige natuur of op zoek naar cultuur? De ideale locatie! Wij komen zeker terug.
Kamers 9,0
23-3-2018
Wim
Heel goed.
Unieke ligging met prachtig uitzicht. Heel vriendelijke gastheer die de streek prima kent.
Ligging 8,0
Service 8,0
Kamers 6,0
16-3-2018
fam. de Bont
Prachtige plek!
Wij hebben het erg naar onze zin gehad, ondanks het slechte weer. Gastheer Yves zorgt voor een zonnig humeur dankzij zijn vele goede ( restaurant) tips en het heerlijke ontbijt. Geweldig uitzicht, mooie streek.
Prijs / kwaliteit 10,0
29-8-2017
Olivier
Fantastische uitvalsbasis
Prachtige locatie met panoramisch zicht op het dorp. Ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen en op het einde van de dag te genieten van het zwembad en tuin. Na een uitgebreid ontbijt met vers fruit, plaatselijke kazen en charcuterie ben je weer klaar voor de volgende uitstap.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Prijs / kwaliteit 10,0
Kamers 10,0
Hygiëne 10,0
12-8-2017
chris
uniek uitzicht
top locatie en gastheer met zeer goede kennis over de regio
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Zwembad 9,0
30-6-2017
Kurt
Rustig en Prachtig
Als je een B&B zoekt in deze regio , is Casa Domingo zeker een aanrader . Yves kent alle leuke plaatsjes en leuke en lekkere Tapa barretjes
Ligging 8,0
28-6-2017
Roland x Brigitte Van der Leene - Bundervoet
Super
Zeer gezellig , fijn ontbijt , proper , goede gastheer met veel uitleg en informatie
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 7,0
Kamers 7,0
20-7-2017
William Braeckman
Een aanrader
Zeer leuke en persoonlijke ontvangst met tal van tips en suggesties om te gaan bezichtigen met de nodige brochures en stadsplannetjes ter beschikking. Een beetje afgelegen, maar daardoor bijzonder geschikt als je eens een dagje wil luieren bij het mooie zwembad.
Ligging 9,0