Álora

Hygiëne 8,6

21-6-2018
Maarten
topvakantie
Heel het gezin heeft ongelofelijk genoten ! Super weer, super locatie, een streek waar we lang nog niet alles gezien hebben. Centraal gelegen en op minder dan een uur van vele bezienswaardigheden. Elke ochtend een verzorgd lekker ontbijt met een uitzicht recht uit de boekjes.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Kamers 8,0
Hygiëne 8,0
7-6-2018
GoedeleB
Centraal in Andalusië gelegen schitterende B&B !!
We komen hier nu voor de derde keer terug en zijn opnieuw gecharmeerd van het prachtige uitzicht, de mooie tuin, de vriendelijke en behulpzame gastheer Yves, het lekkere ontbijt en de properen nette ruime kamers ! Ook deze keer kregen we enkele onvergetelijke wandelingen die we zeker volgend jaar willen herhalen met enkele leden van onze wandelgroep die ook het Caminito del Rey en de Arabische trap willen wandelen!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Prijs / kwaliteit 10,0
Eten 10,0
Kamers 10,0
Hygiëne 10,0
28-5-2018
Ronald
Andalucia op zijn best
Hebben genoten van ons verblijf in één van de studio's van Casa Domingo. A++ voor Yves en Carine die ons overspoelden met tips en leuke adresjes om te gaan eten. "The place to be" voor een geslaagde vakantie. Ronald en Marie-Christine
Hygiëne 10,0
26-5-2018
Annie
Onze eerste kennismaking met het leven in dit mooie stukje Andalusië is ons geweldig goed bevallen. Dankzij ons goede onderkomen in Casa Domingo, maar vooral ook dankzij de talrijke tips van Yves over wandelingen, bezienswaardigheden, en interessante restaurantjes. Stuk voor stuk om van te genieten !
21-5-2018
Anne
Magnifiek
Verzorgd ontbijt met alles erop en eraan (vers geperst fruitsap, yoghurt, vers fruit...) dat geserveerd wordt op het terras met een prachtig panoramisch uitzicht. Elke dag kregen we een uitleg over de te bezoeken stad met zelfs het stadsplan erbij of over een wandeling met ook de details erbij. Yves kan ook vele lokale restaurantjes aanbevelen, of wij maakten zelf iets klaar in de studio, een supermarkt is niet zo veraf (met de auto).
14-6-2018
Ron van os o
Geweldige locatie
Zeker aan te raden mooie ligging , uitstekende gastheer en schone kamers
Prijs / kwaliteit 8,0
Eten 7,0
Kamers 7,0
Hygiëne 8,0
7-6-2018
Reinier en Krijn
Prachtig gelegen accommodatie
Casa Domingo ligt op een schitterende locatie met uitzicht op de heuvels rondom. De eigenaar is erg actief om het de gasten naar de zin te maken. S'morgens serveert hij een goed verzorgd ontbijt. Wat meer variatie erin brengen zou wel mogen. De inrichting van de studio´s is gedateerd en rommelig. Wel zijn de bedden van goede kwaliteit. De badkamer inclusief het toilet voldoet niet aan de eisen. De douchecabine vertoont vele schimmelplekken en het water loopt slecht weg. Dat alles maakt dat de hygiëne te wensen overlaat. Daarnaast zijn de badhanddoeken aan vervanging toe. Wanneer bovengenoemde verbeterpunten worden opgepakt is Casa Domingo naast een toplocatie ook een topaccommodatie.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Zwembad 8,0
Hygiëne 4,0
24-4-2018
Walter Rombout
Uitstekend gelegen voor een bezoek aan Andalucië.
Zeer warme ontvangst door de gastheer. Zorgt voor uitgebreide documentatie voor mogelijke wandelingen, rondritten, restaurants. De kamers zijn net onderhouden en beschikken over het nodige comfort. Het ontbijt was ruim voldoende met genoeg keuze. Het uitzicht over de vallei en Alora zijn prachtig. Beide uitbaters staan volledig ten dienste van hun klanten.
19-4-2018
Spietael Rudy
Heerlijk rustig om Andalusie te ontdekken.
Geen strandvakantie, maar ideaal om tot rust te komen.Ideale uitvalbasis om op ontdekking te gaan, om de natuur en ook om de steden en dorpen te leren kennen.Kortom het echte Andalusie te ontdekken. De gastheer is zeer informatief en heeft je tips, op maat van je intresses. Kent Andalusie door en door. Kent tal van natuur wandelingen. Wij hebben nog nooit zoveel dagdagelijkse, gedegen informatie gekregen. Na het ontbijt heeft hij tips wat te doen, te bezoeken of te wandelen. ALORA is een liefelijk dorp waar je lekkere en goedkope restaurants hebt ,en een keuken om U tegen te zeggen.Is alsof je een eigen villa hebt in een pracht van een natuuromgeving. Daar er 5 kamers zijn heb je ook snel contact met andere gasten die meestal (90%) Nederlands talig zijn.
Kamers 8,0
Zwembad 8,0
14-4-2018
Fons
Misleid door té positieve reviews!
Positief is zeker de prachtige locatie. Gastheer Yves kent de regio zeer goed om goeie en praktische tips te geven voor uitstappen. Negatief vonden we onze kamer, deze is zeker aan vernieuwing toe in vele opzichten, netheid kon beter. Ook koud geleden, het verwarmingselement tegen de muur is niet voldoende. Ontbijt was oké maar wel elke dag hetzelfde. Gastvrouw kregen we jammer genoeg niet te zien.
Service 8,0
Prijs / kwaliteit 7,0