Álora

Casa Domingo****

24-8-2018
J.
Heerlijke landelijke B&B
De eigenaar is zeer gastvrij en geeft veel goede tips over natuur, cultuur en horeca in de wijde omtrek, Prachtige omgeving, dichtbij Malaga en airport
14-8-2018
johan van der veld
prima b&b
ontbijt heerlijk ,heerlijk zwembad, geweldige gastheer grote kamer, bedden goed, een heel leuke kuip om te wassen ,alleen om in de kuip te douchen is lastig. prachtig uitzicht met een mooie tuin echt een aanrader
7-8-2018
babs
Fantastische plek, leuke mensen
Boven op een berg, vlak naast Alora, en op 35 min vanuit Malaga ligt Casa Domingo. Het gebeurt niet vaak dat een plek mooier is dan de foto's. Maar het uitzicht vanaf het terras zo over het zwembad is echt schitterend! Bovendien erg leuk om met de verschillende gasten en de gastheer gezellig een drankje te drinken op dat terras.
7-8-2018
Chantal
Super, fantaschische vakantie.
Genoten van de stilte en rust, Yves was een fantastische gids niets was hem teveel.
6-8-2018
Mario
Super
Net terug van weekje verblijf in casa domino , was super, Yves probeert alles om zijn gasten in de watten te leggen en het is hem niets teveel , mooi zicht , zwembad dik ok , zal waarschijnlijk wel eens terug keren want Carine was spijtig op dit moment niet aanwezig
5-8-2018
Dave,Annik,Jef
Top !!
11jaar geleden waren we er ook tijdens onze huwelijksreis...nu nog eens terug gegaan met onze zoon Jef en wederom een topverblijf gehad ! Dank u wel Yves en Carine voor de babbels en het lachen en de fratsen ! Wij hebben er van genoten! Tot de volgende ! Groetjes Dave,Annik en Jef
30-7-2018
K&I
mooie locatie
mooi landhuis met gezellige hoekjes en weelderige plantengroei. uitzicht van uit het zwembad is prachtig. De gastheer spant zich in met praktische informatie en tips voor uitstappen en uit eten gaan. Je moet wel over ene auto beschikken. Met de trein sta je echter op een half uurtje in centrum Malaga.
21-6-2018
Maarten
topvakantie
Heel het gezin heeft ongelofelijk genoten ! Super weer, super locatie, een streek waar we lang nog niet alles gezien hebben. Centraal gelegen en op minder dan een uur van vele bezienswaardigheden. Elke ochtend een verzorgd lekker ontbijt met een uitzicht recht uit de boekjes.
7-6-2018
GoedeleB
Centraal in Andalusië gelegen schitterende B&B !!
We komen hier nu voor de derde keer terug en zijn opnieuw gecharmeerd van het prachtige uitzicht, de mooie tuin, de vriendelijke en behulpzame gastheer Yves, het lekkere ontbijt en de properen nette ruime kamers ! Ook deze keer kregen we enkele onvergetelijke wandelingen die we zeker volgend jaar willen herhalen met enkele leden van onze wandelgroep die ook het Caminito del Rey en de Arabische trap willen wandelen!
28-5-2018
Ronald
Andalucia op zijn best
Hebben genoten van ons verblijf in één van de studio's van Casa Domingo. A++ voor Yves en Carine die ons overspoelden met tips en leuke adresjes om te gaan eten. "The place to be" voor een geslaagde vakantie. Ronald en Marie-Christine
  • Reis vertrek datumMei 2018