Hattigny

Eetgelegenheden 6.2

7-6-2019
Fam. Prins
Mooi in de bossen!
Leuke midweek gehad in het park, fantastische omgeving zo in de bossen, zelfs een hertje gezien. Wij hadden gelukkig de fietsen meegenomen, vanaf de kindercottage is het lopend met een peuter van 3 geen doen. Volgende boeking zou ik eerder een huisje dichtbij de faciliteiten nemen. Zwembad mooi onderhouden en leuk voor alle leeftijden. Veel glijbanen en ook vd kleine kids een speciaal bad met zand waarmee ze kunnen spelen en een kindergedeelte met allerlei waterspeeltoestellen. Leuke park plaza, waar je voor iets simpels, lekker en makkelijk wat kunt eten. Boederij, buitenspeeltuin een aanrader. Voor grotere boodschappen zou ik buiten het park wat halen, deze is op ong 10 min afstand vanaf het park voor wat schappelijkere prijzen. Wij willen zeker nog eens terug gaan!
  • Reis vertrek datumJuni 2019
3-5-2019
Claudia Schakel
Mooi park
Mooi en groot park. Wil je niet ver van de faciliteiten zitten is een voorkeursboeking aan te raden. VIP cottages geboekt, ruim en kamers en sanitair schoon. Servies was minder schoon. De bank (lees: loungeset) en eettafel vielen tegen. Probleem met warmwater en vloerverwarming na melding opgelost. Zwembad geschikt voor alle leeftijden. Zeer veel faciliteiten. Supermarkt prima voor de kleine dingen. Supermarkten op 8 en 15 km van het park. Mooie speeltuin buiten en overdekt. Aanbod van veel activiteiten wel tegen betaling. Personeel vriendelijk en proberen het ook zeker in het Engels. De een beter dan de ander. Omgeving mooi en heuvelachtig.
  • Reis vertrek datumMei 2019
Activiteiten 9.0
Eetgelegenheden 8.0
20-10-2018
Fam Knol
Een prachtig park, en mooie omgeving
Wij waren erg benieuwd naar het park, vooral wat huiverig door de soms zeer slechte recensies. Maar wij vonden het geweldig. Het park is erg groot maar toch stil en ruimtelijk. Prachtig opgezet. Wij hadden een voorkeursboeking gedaan om een beetje in de buurt van het centrum te zitten. Huisje 550, is toch nog 10 minuutjes lopen maar voor ons geen probleem. Het park is zeer schoon. Ons huisje was ook schoon op wat spinnenwebjes na. (premium) Een klein huisje maar erg fijn ingedeeld en van alle gemakken voorzien. Wij hadden heerlijk weer en de pui open, heerlijk en heel privé. Het zwembad is heel mooi en schoon. Personeel vriendelijk en doen goed hun best. Bij de bakker super vriendelijk en de hele dag vers brood. Personeel servicebalie en supermarkt ook vriendelijk. Ze spreken idd het meest Frans maar je bent dus ook in Frankrijk !! Personeel bij de snacks vonden wij minder. Wij hebben genoten. Snap de slechte cijfers niet helemaal.
16-10-2018
Rob
Prima voor een keer
Plus: mooi park, mooi zwembad, veel groen, huisje prima op wat achterstallig onderhoud na (vip) Min: Niet al te enthousiast personeel, activiteiten en supermarkt veel te duur, geen Engels sprekend personeel Al met al oké.
Activiteiten 7.0
14-11-2018
D de W
Heerlijke omgeving maar huisje viel erg tegen.
We hebben een heerlijke vakantie gehad en dit kwam voornamelijk door de omgeving. Een heel groot park in het bos waar je goed kunt wandelen. Hiervoor hoef je het park niet af. Plaza was prima. Leuk zwembad voor elke leeftijd. We werden alleen gek van de vele golfkarretjes die rond rijden. Je peuter helemaal los laten rennen was niet altijd mogelijk omdat sommige als gekken over het park scheuren. Voor als je naar de andere kant van het park wilt rijdt er een treintje. Neem wel de tijd want heel snel is hij niet maar je komt op de bestemming Het huisje waren we minder over te spreken. We hadden een VIP huisje dus dan mag je ook wel iets verwachten dachten wij. Maar vielen van de ene verbazing in de andere. Wat een achterstallig onderhoud. (Deuren kapot, schimmel, smerige dekens, kapotte kookplaat, afzuigkap die niet aan kan, koelkast die niet koud wordt) zonde dit kan toch snel verholpen worden. Je betaald er immers goed geld voor!
Activiteiten 7.0
Onderkomens 4.0
Eetgelegenheden 6.0
9-9-2018
Hester Teule
Met hele kleine kinderen ideaal
Mooi en groot park met veel faciliteiten. We waren op vakantie met een kindje van net 2 jaar en één van 4 maanden. We waren veel aan het huisje gebonden en dan is het fijn dat er op het park zoveel te doen is. Het huisje zelf, een VIP, was schoon maar wel gedateerd en slecht onderhouden. In ons geval niet erg omdat we een bon met 50 procent korting van de Prénatal konden gebruiken maar anders niet het geld waard. Het is een groot park en daarom is het aan te raden om gebruik te maken van een voorkeursligging. Ons huisje lag vlakbij de kinderboerderij en de bijbehorende prachtige speeltuin en dat was ideaal. Het zwembad is groot en goed onderhouden. We waren er vaak te vinden. In de omgeving is niet veel te doen. Je moet best een stuk rijden om ergens te komen. Nancy en Straatsburg zijn een aanrader, evenals park animalier sainte crox en het treintje van abreschviller. In Sarrebourg op twintig minuten rijde is een l'eclerc supermarkt.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Activiteiten 10.0
Onderkomens 5.0
21-8-2018
Mevr. H
Leuk voor een weekendje, maar niet langer!
Prachtig park met mooie huisjes middenin de natuur. Schoonmaak was ook prima. Je kunt de pech hebben dat je achterop het park verblijft, waardoor je ver van alle faciliteiten afzit. Geen probleem! CP heeft daarvoor een fantastische oplossing: investeer (95 euro p.d) in een golfkar en je kunt het hele park rond. Wat ons enorm heeft gestoord is dat men geen moeite doet om een andere taal te spreken! Ze blijven steenvast Frans praten, terwijl op een park van dergelijke omvang en diversiteit aan gasten uit diverse landen de gast ook in het Engels of Duits aangesproken moet worden. De activiteiten zijn enorm aan de prijs. Overal moet flink voor betaald worden. Voor een uurtje bowling of midgetgolf vraagt met 30 euro! De horecvoorzieningen vallen enorm tegen. Lang wachten op bediening en kwaliteit/ prijs komt niet overeen. Er is in de omgeving van het park weinig te doen! Jammer, je bent namelijk ook wel een keer uitgezwommen!
Activiteiten 6.0
17-8-2018
Vos
Fantastisch!
Twee weken verbleven op dit park. Werkelijk schitterend. 1 wk VIP 4 pers en 1 wk Exclusive Cottage. VIP viel wat op aan te merken, wat kleine reparaties nodig, kitranden badkamer maar verder prima. Het park is erg groot, aanrader om een elektr.karretje te huren. Niet alleen om naar het centrum te gaan maar ook om het park te verkennen. De exclusive cottage in 1 woord = fantastisch. Zoals de foto's zijn op de website, dit krijg je ook! En super, super schoon! Heb het idee dat hier meer uren voor schoonmaak voor staan als de comfort/premium/vip. Dit is highclass! Vanuit je 2 persoonsbubbelbad loop je indien gewenst zo je terras op! Restaurants goed! italiaan = prima, Grill= geen gebruik v gemaakt. Market rest= perfect veel keuze ! Advies reserveer activiteiten thuis al, hiermee voorkom je lang in de rij staan! Medewerkers prima engels/duits, geen problemen mee gehad. Supermarkt = goed! wel iets duurder, maar Frankrijk is sowieso duurder
Eetgelegenheden 8.0
8-11-2018
Anja Willemse
Relaxed
Mooi park , s'avonds al teruglopend naar het huisje oog in oog met een hert en 2 jongere, prachtig. Mooi schoon park met goede faciliteiten en verschillende eetgelegenheden. Mooi huisje met privacy
Activiteiten 10.0
Onderkomens 9.0
Eetgelegenheden 9.0
8-8-2018
Rob
Nooit meer ! Duur en slecht eten.onvriendelijk
Vreselijk. Zwembad overvol ,nergens airco van tevoren gebeld en er werd doodleuk gezegd dat de huisjes koel zijn omdat ze in het bos staan. Belachelijk duur en de afstanden naar de voorzieningen waanzinnig ver 4km!! Geen bereik dus geen internet en in de nabije omgeving 0 te doen. Kort samengevat nooit meer!
Activiteiten 1.0
Eetgelegenheden 1.0