Antwerpen

9.5
Slapen in Apen***

13-2-2016
Jasmijn
Een fijn, stijlvol en vooral rustig appartement.
Een heerlijke appartement midden in het centrum waar je tijdens een paar dagen Antwerpen telkens graag naar terug gaat om even bij te komen. Ook ontvangst en afscheid is zeer prettig. Een aanrader!
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
16-11-2014
Jolanda van Iersel
Fantastisch appartement
Met veel aandacht en zorg, ingericht ruim appartement (nieuw op de 2e etage, dus niet dit op de foto, wat ook heel mooi is). Prettige ontvangst door eigenaar. Zeer centrale - 10 passen van de Vrijdagmarkt- en toch heel rustige ligging. Winkels, restaurants, Grote Markt binnen handbereik. Hogere prijsklasse, topkwaliteit.
  • Reis vertrek datumNov. 2014
10-11-2013
Chantal
Super plek!
Eigenlijk is alles goed aan dit appartement, vandaar dat wij er al voor de tweede keer waren. Echt een aanrader!
  • Reis vertrek datumNov. 2013
26-9-2012
Ingrid Lucassen
Fantastische plek in hartje Antwerpen
Het was net of we even naar ons eigen appartement in Antwerpen gingen. We werden hartelijk ontvangen en voelden ons meteen thuis. Restaurantjes, terrassen en winkels meteen om de hoek. Zeker een aanrader!
  • Reis vertrek datum2012
10-9-2012
Nadia Vluymans
Genieten in 'tstad!!
Het appartement "Slapen in Apen" is echt de moeite waard!! Je word hartelijk ontvangen! Het appartement is echt heel prachtig ingericht!! Echt zoals in een stad hoort!! Het is erg goed gelegen: In de dag geniet je van het stadsleven en savonds van de rust!! Je zit vlakbij de gezellige winkelstraatjes, de lekkere restaurantjes, de leuke terrasjes, ... Antwerpen is echt meer dan de Meir alleen! Ga naar "slapen in apen" in geniet volop van de omgeving en sfeer!! Zowel in het appartement als de omgeving buiten!!!
  • Reis vertrek datumSept. 2012
6-8-2012
Anniek
een 'eigen plekje'
Het appartement 'slapen in Apen' is een 'eigen plekje' in het hart van Antwerpen. Na een zeer hartelijke ontvangst voelden we ons direct thuis. Het appartement is ingericht met een persoonlijke touch, goed verzorgd en met oog voor detail. Na het verkennen van de stad was het heerlijk om hier even bij te komen. Met z'n vieren was het echt ruim genoeg!
  • Reis vertrek datumJuni 2012
2-12-2011
jantje paasman
Even thuis
Onlangs had ik het genoegen om in de aap te logeren. Ik was onder de indruk. Wat een mooie frisse ruimte . Je zou er zo willen blijven wonen . Stiekem ben ik best jaloers op de eigenaren.Ze hebben er echt iets unieks van gemaakt Als autoloos stelletje was het echt genieten geblazen . Alles was op loopafstand . Zelfs een hardrock cafe. Ook erg attent de dat koffie thee olieen en kruiden ruim aanwezig waren , zodat je niet meteen de supermarkt in hoeft te duiken . Het welkomsbiertje was top. Ook de mogelijkheidom spullen op de dag van vertrek later op te halen werd zeer gewaardeerd .
  • Reis vertrek datumNov. 2011
27-9-2011
Wilma
Super plekje
We waren met 4 vriendinnen. Het appartement ligt zeer centraal. We hebben goede tips gekregen van Dieter en Cathariene. Eventueel koken behoort zeker tot de mogelijkheden. Kleine supermarkt vlakbij maar ook verse broodjes. Zeer rustige omgeving parkeergarage ook vlakbij.
  • Reis vertrek datumSept. 2011
10-8-2011
Nancy & Luc
uitmuntend
Het appartement is nog groter en smaakvoller dan de foto’s op de webside doen vermoeden Het is zeer goed onderhouden ,centraal gelegen en slechts op een vijf-tal minuutjes wandelen van de vele bezienswaardigheden , café’s en restaurantjes We hebben een ongelooflijk vriendelijke ontvangst gehad door Catherine en Dieter die er ook nog een extraatje aan toegevoegd hebben door in de frigo een welkomstdrankje te leggen Dit is zeker voor herhaling vatbaar en laten dit ook aan onze vriendenkring weten. Nancy & Luc
  • Reis vertrek datumAug. 2011
16-3-2011
Jan en Tania Jacobs
Een droomplekje!!
Wij zijn een koppel uit Antwerpen en Hoogstraten afkomstig, en al vijf jaar wonende in Mexico( Merida). Anwerpen koesteren we op een heel bijzonder plekje in ons hart , ook al wonen we aan de andere kant van den bol. Voor ons was dit echt thuiskomen! Wat een fantastisch logeer adres! Super vriendelijke ontvangst, (beste Catherine en Dieter, de Duveltjes hebben gesmaakt) , een prachtig en ruim apartement met heel veel liefde en smaak ingericht, en de ligging is top. De Vrijdagse markt en de Groenplaats ligt gewoon achter de hoek, wat wil nen Sinjoor nog meer!!! Als we van jullie mogen, komen we zeker terug! Hasta Pronto , Jan en Tania.
  • Reis vertrek datumMrt. 2011