Teuven-Voeren

Hygiëne 9,8

21-5-2018
Carola
Fabelachtig
Wij zijn al vele malen in Puur Teuven geweest. Wat mij iedere keer verbaast is dat je denkt dat Sanne en Willem aan hun top zitten en dat ze de harmonie, rust en het gevoel van thuiskomen niet kunnen verbeteren.....als je daar al van zou kunnen spreken. En toch zie je iedere keer veranderingen, grotere bedden, andere handdoeken in de sfeer van het huis, een gezellige borrelhoek op het hoger gelegen terras en ga zo maar door. Het eten bij de kokkin Sanne en de gastheer Willem is een pure prikkeling van de smaakpapillen: gewoonweg zalig. Kortom een geweldig stel waar je je iedere keer weer welkom voelt. Dank je wel lieve Sanne en Willem
17-5-2018
wanda
een aanrader voor kwaliteit en rustzoekers, Puur
Alles was goed maar misschien nog één tip: Sanne, koop je een broodmachine dan kan je zelf brood bakken met goed meel en kunnen de gasten zelf brood afsnijden is sowieso minder verspilling en lekkerder. Voeren heeft nog nood aan een echte goede warme bakker :) maar daar kunnen jullie niets aan doen!
7-5-2018
Dik Druijff
Top!!
Alle superlatieven schieten te kort om het verblijf weer te geven. Het is er geweldig! Een tip: boek het wandelarrangement, dan kun je ook genieten van de culinaire creaties van Sanne, zowel van het diner als van het lunchpakket.
Ligging 8,0
26-4-2018
Rita en Chris
Het was erg fijn om in deze B&B te verblijven!
Aangename ontvangst, fijne hulp bij het zoeken naar aangepaste wandelingen. we voelden ons echt welkom.
22-4-2018
Gerd
Heerlijk er even tussenuit
B&B is mooi ingericht met oog voor detail. Hartelijke ontvangst, lekker en uitgebreid ontbijt. Rustige ligging met eetgelegenheden op wandelafstand. Willem nam ons mee op een bloesemwandeling en vandaag maakten we een prachtige wandeling naar de vallei van de Geul met ongelooflijke vergezichten. Volgende keer willen we genieten van de kookkunsten van Sanne. Een topadres om te ontdekken! Gerd&Marc
13-4-2018
Gerd Heyvaert
Super verwennerij in een prachtig pand.
Deze service vind je niet in een hotel. Warm, hartelijk en een Bourgondisch ontbijt! Gezellige slaapkamer en een whaw! badkamer met alles erop en eraan. Van deze 4 dagen hebben we ontzettend genoten, zowel qua sfeer als gezelligheid, hartelijkheid, enz..... We komen zeker terug.
7-5-2018
Angèle
Een b&b om nooit te vergeten|, een aanrader!!
Onvergetelijk! Het overnachten in dit authentieke huis dat met veel liefde voor het behoud hiervan en met veel gevoel voor smaak en kleur is ingericht, de kleurige tuin met zitjes in de zon, de lieve en hartelijke eigenaars Sanne en Willem, zorgen ervoor dat je je meteen thuis voelt. Een heerlijk bed in een gezellige nette slaapkamer , de mooie persoonlijke badkamer, de kunst , de rust, de magnifieke omgeving waar ik heerlijk heb gewandeld, het ontbijt dat Sanne op mijn wensen maakte , de unieke wandeling met haar net buiten Teuven , de persoonlijke adviezen en niet te vergeten het knuffelen van hun Labradoodle Does , maakten mijn verblijf van 5 nachten tot een herinnering die ik nog lang zal koesteren! En..als ik naar het schilderij kijk, dat ik maakte in het atelier met een overweldigend uitzicht , denk ik met een warm hart terug aan mijn verblijf ! Een aanrader!
  • ReisgezelschapAlleenreizend
Kamers 9,0
3-5-2018
Cecile en Theo
In alle opzichten een geslaagd verblijf gehad.
Een prachtige en vooral rustige omgeving. Sfeervolle locatie, mooie tuin en een heerlijk diner door de eigenaresse bereidt.
Service 9,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Eten 8,0
Kamers 9,0
Hygiëne 9,0
28-3-2018
Simone
Heerlijk!
Heerlijk ontbijt, vlakbij fijne eettentjes, lekkere bedden, prachtige omgeving, heel aardige gastvrouw en -heer. Enige minpuntje: de douche was minder fijn dan thuis.
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
Hygiëne 9,0
26-3-2018
Sjoerd en Simone
Super!
De kamer is prachtig ingericht. Het bed is nieuw en slaapt heerlijk. Badkamer schoon en ruim. Er is mogelijkheid tot het maken van thee op de kamer. Beneden in de ontbijtkamer kan koffie en thee worden gepakt. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. De gastgevers Willem en Sanne zijn vriendelijk en makkelijk in de omgang. De omgeving is top, wandelingen direct vanuit het huis, en op loopafstand horeca met terrassen en heerlijk eten en bier.
  • Reis vertrek datumMrt. 2018