Teuven-Voeren

Puur Teuven

3-6-2019
F.M. Schulze
Heerlijke plek!
Goede en erg prettige uitvalsbasis voor het bezoeken van diverse wijngaarden in de buurt zoals Pietershof, de Planck en Crutzberg. Daarnaast centraal gelegen op loopafstand van het dorp met restaurants en terrassen. De B&B zelf was fantastisch.
  • Reis vertrek datumMei 2019
22-5-2019
Marianne en Alain
Op een mooie morgen zomaar een dagje Teuven....dachten we. Bij aankomst besloten we toch te overnachten en gingen opzoek naar gezelligheid en dat vonden we bij Puur Teuven! Onaangekondigd belden we aan bij Sanne en we werden er zeer warm ontvangen met een glaasje wijn en een leuke babbel met haar echtgenoot die ons ook tips gaf, zoals een bezoek aan de forelkwekerij. Super gezellige kamer, rustig, zeer netjes en zelfs een vaasje met bloemen. Wij zijn fan!!
  • Reis vertrek datumApr. 2019
27-2-2019
Dick & Roelie
Voor herhaling vatbaar!
Willem en Sanne zijn gastvrije B&B eigenaren die ervoor zorgen dat het verblijf in Puur Teuven een feestje is. De gezellig ingerichte, schone B&B staat in een mooie omgeving vanwaar uit je zo kunt starten met een aantal prachtige wandelingen. Voor advies kun je bij Willem en Sanne terecht.
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
12-2-2019
Tessa
Heerlijk thuisgevoel als beloning voor actieve dag
Voor mijn verjaardag ging ik met mijn partner een weekendje naar Teuven met twee doelen: hardlopen in het Limburgs heuvellandschap en als beloning vlaai eten. We zijn hartstikke geslaagd en hebben op de koop toe ook nog eens een geweldig verblijf gehad bij B&B Puur Teuven. Een zorgeloos verblijf, gastvrij en heel sfeervol, lekker eten, lekker geslapen, niets op aan te merken.
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
18-12-2018
Mandy en Koen
Zeer leuke ervaring
Een zeer aangenaam en rustig gelegen verblijf. Mooi ingerichte kamers, een lekker en uitgebreid ontbijt en genoeg activiteiten in de buurt om er een geslaagd weekend van te maken. Ook over de gastvrouw en gastheer niets dan lovende woorden.
  • Reis vertrek datumDec. 2018
13-12-2018
Florent en Roos Voogdt
Superr echt thuiskomen!
Echt een geweldig verblijf gehad. Enorm gastvrij! Prachtige kamer met idem badkamer. Na een goede nachtrust in een heerlijk bed wakker worden met een mooi uitzicht. Daarna een heerlijk uitgebreid ontbijt. Nauwelijks verkeer, dus heerlijk rustig. Hier komen we, als het aan ons ligt, zeker terug.
  • Reis vertrek datumDec. 2018
27-11-2018
Frans Cornelissen
Fantastisch ontbijt, mooie kamer en goede badkamer
Echt gastvrije ontvangst door Sanne en Willem.
14-11-2018
Joke Vervliet
Puur genieten
Gastvrije ontvangst in een mooie B&B, zalig ontbijt, zeer mooie streek. Een geweldige locatie om helemaal tot rust te komen. Wij hebben meteen geboekt voor volgend jaar!
3-11-2018
Carine decabooter
Gezellig, warm verblijf
Heel warm onthaal, lekker ontbijt, goeie bedden. Interessante tips voor uitstappen. Negatief punt heb ik niet....
3-11-2018
Bert Smets en Palmyra Op de Beeck
Ons plekje gevonden!
Puur Teuven is een ideaal plekje om met je partner er eens tussenuit te zijn in deze prachtige omgeving. De gastheer is zeer klantvriendelijk, bezorgd de nodige info en stelt je direct op uw gemak. De labradoedel geeft daar nog een extraatje aan...kortom aanrader!