Teuven-Voeren

9.6
Puur Teuven

6-12-2017
Stijn en Katrien
Heel geslaagd bezoek voor ons!
Mooie, gezellige B&B. Fijne uitbaters. Goede tips voor de omgeving gekregen. Lekker ontbijt. Kortom: helemaal wat wij zochten! Bedankt, Sanne en Willem.
  • Reis vertrek datumDec. 2017
19-11-2017
An De Vinck
Prachtige herfst bestemming
Puur Teuven is een ideale plek om "even weg" te zijn. Het onthaal door Sanne en Willem is zonder meer hartelijk. Ik vond de kamers zeer aangenaam en ook het ontbijt is verzorgd en uitgebreid. Vooral van de wandeling in het heuvelachtige herfst landschap heb ik heel erg genoten. Willem begeleidt unieke wandelingen met kennis van de streek. Toegekomen in Sint-Pieters Voeren, aten we een heerlijke forel en kon de dag niet meer stuk.
11-11-2017
Meta en Cindy Stock (moeder en dochter)
Bijzonder en persoonlijk
Naast de ontzettend leuke locatie, mooie omgeving en vriendelijke service kreeg ons verblijf een persoonlijk tintje doordat we van Sanne erg goede en bruikbare inrichtingsadviezen kregen aan de hand van foto's van ons interieur die we mee genomen hadden! We hebben genoten!
11-11-2017
Griet
Super!
Het verblijf in Puurteuven was héél fijn. Sanne en Willem zorgen ervoor dat je je helemaal thuis voelt. Echt een aanrader!
6-11-2017
Marie-Louise en Leo
Een heerlijke plek om vitamine V op te doen!
Een prachtige plek in een een oud vakwerk huis. Sfeervol ingericht. Uitstekend ontbijt. Warme en vriendelijke ontvangst. Prima ligging voor een wandeling, uit eten gaan etc. Het is bijzonder om met Sanne en Willem samen te dineren. Sanne kan heerlijk koken en Willem is een goede gastheer.
26-10-2017
Ad en Caroline
Heerlijke B&B
Wij hebben hier 4 heerlijke dagen doorgebracht. De B&B ligt heerlijk rustig. Uitstekend ontbijt.Op loopafstand van 3 restaurants. Prachtige omgeving, om te wandelen en te fietsen. Luik ligt op een half uur afstand. Een verrassend mooie stad, wij bezochten op vrijdagochtend de rommelmarkt. Al met al erg fijne dagen gehad en hoop nog eens terug te keren.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
6-10-2017
Jo en Liliane Biebaut
Heel erg genoten !
Hebben het arrangement 3 nachten "Puur Teuven" genomen. Het verblijf was zalig, we voelden ons heel erg welkom, een pluim voor de gastvrouw en gastheer. De kamer was romantisch en ook de badkamer was heel aangenaam. Heel lekker ontbijt. Ook de rustige ligging was voor ons een topper en de nabijheid van restaurantjes en cafeetjes is een pluspunt. En we mogen zeker de leuke huisdieren Doefke de hond en Lucy de poes niet vergeten. Kortom, een adresje om aan te raden. Bedankt Sanne en Willem.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
28-9-2017
Poppe Rudiger
Absolute aanrader
Is als thuiskomen. Santé en Willem staan garant voor een perfecte ontvangst. Ontbijt .... perfect en vraag gerust eens naar een avondmaal ... Sanne kookt uitstekend ... Overal kraakwet ... gezellige kamer en ruime badkamer. Mooie omgeving met veel mogelijkheden.. Komen zeker terug ..
20-9-2017
Mieke en Koen
Heel fijn!
Leuke kamers, lekker en gezond ontbijt, zeer gastvrije en behulpzame eigenaren Sanne en Willem. Hele mooie omgeving om te wandelen. En lekkere biertjes in de kelder!
11-9-2017
Fam. Hol
We voelden ons zeer welkom in dit gastvrije B&B
Uitgebreid ontbijt. Mooie kamer