Gerolstein (Eifel)

Hoeveelheid ruimte 9.5

4-7-2018
Gijs
Super!
Het huis zag er super goed uit! Het contact met de eigenaar verliep soepel en snel. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
19-9-2017
familie Vanbrabant
prachtig appartement!
het is een zeer mooi appartement, alle luxe aanwezig. groot! 2 grote terrassen ook! maar ook frisjes, aangezien we er begin september waren en het spijtig genoeg geen mooie nazomer was hebben we de verwarming moeten opzetten. dit duurde wel even voor het warm was.. maar eens warm was het zeer aangenaam vertoeven. we denken er nu al aan om volgend jaar terug te gaan. de ligging Gerolstein is een zeer goede uitvalbasis als je het Eifelgebied wil ontdekken.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
11-9-2017
Annick
Heerlijk weekend!
We werden persoonlijk welkom geheten door de eigenaar. Hij gaf ons een leuke rondleiding in zijn enorme huis. Gerolstein is een goede uitvalsplek om dingen te ondernemen in de Eifel. We zijn een dagje naar Cochem geweest, hebben gerodeld in Daun en de Moezel Wijnfeesten bezocht in Bernkastel-Kues. De eerste avond maakten we gebruik van de BBQ, gloednieuw zo te zien, de andere 2 avonden liepen we naar de restaurants in het dorp. Ideaal.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
7-9-2017
Marije
Erg mooi en ruim appartement op een goede locatie.
Het appartement was heel ruim en heel schoon. De communicatie met de eigenaar was heel makkelijk en flexibel. Een groot pluspunt zijn de twee balkons, zodat je vrijwel de gehele dag in de zon kan zitten. Andere pluspunten zijn de chique barbecue en de ruime hoeveelheid parkeerplaatsen.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
29-6-2017
Kees Dröge
prima
Het mankeert aan niets. Alles wat je met een groep van 12 nodig hebt is er.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Hoeveelheid ruimte 8.0
19-5-2017
Els Hillen
geweldig!
Ruim huis en alles aanwezig. Geweldig uitzicht. veel mogelijkheden in de buurt o.a. de maare mozel route fietsen vanuit Daun daar kun je ook fietsen huren. Met de bus terug. Wel reserveren. makkie via internet. Ook is het fijn dat de bedden zijn opgemaakt en er handdoeken aanwezig zijn.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Hoeveelheid ruimte 9.0
28-4-2017
Ed S
Zeker aan te bevelen, fantastisch
Villa Buenavista bestaat uit 2 appartementen. Wij hebben voor 4 dagen geboekt en waren met 10 volwassenen en 1 kind. Het is ruim van opzet. Alles is aanwezig. Volledig ingericht. Zelfs de BBQ kun je meteen gebruiken. Het uitzicht is fantastisch. Je bent met de auto overal dichtbij. Het centrum ligt op nog geen 5 minuten rijden. Zeker een aanrader.
Inrichting 10.0
20-4-2017
M. Spies
Prima huis en mooie omgeving!!
Huis is van alle gemakken voorzien. Er is meer dan genoeg ruimte. Er is aan alles gedacht, beddengoed, handdoeken en keukengerei is er voldoende aanwezig. De afwerking kan hier en daar wel beter, maar doordat het huis zoveel gemakken biedt kijk je daar doorheen. Ook voor kinderen ideaal met een gamekamer en spelletjes. Het uitzicht en de omgeving is zeer mooi.
10-4-2017
Stefan Raymaekers
Perfect
Het huis oogt van buiten misschien niet modern, maar eenmaal binnen is het af. Wij hebben echt genoten van de streek en van het huis.
Inrichting 10.0
29-7-2017
Andre-Martin-Rene-Kenny
Wij komen nog een keer!
Mooi locatie, dicht bij het centrum van Gerolstein, erg goede gastheer, mooi huis, ruim en wij waren maar met zijn vieren in een groot huis, toch hebben wij besloten om volgende jaar weer terug te komen. Wij komen al jaren in de Eifel, eerst bij vrienden, maar zij hebben onlangs hun huis verkocht en in dit huis hebben wij een uitstekend alternatief gevonden. Alles is ruim voorhanden, keukeninrichting is gewoon goed en netjes, houtkachel, ruime badkamer en prima slaapkamers. Qua inrichting is het niet echt top, niet knus vonden wij, maar eigenlijk ook wel weer prima hoor. Het is allemaal netjes, schoon en gewoon goed.Samenvattend is dit gewoon een tophuis op een toplocatie met een topontvangst door de topgastheer. En zeker voor grotere groepen maar met zijn viertjes hebben wij ons ook uitstekend thuis gevoeld daar.
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Inrichting 6.0