Gerolstein (Eifel)

Inrichting 8.5
Hoeveelheid ruimte 9.7

4-2-2019
Marieke Rovers
Aanrader voor grotere groepen!
Wat een fijne plek voor een vrienden of familieweekend. Het huis is zeer ruim en van alle gemakken voorzien en het uitzicht is fantastisch! De host is zeer vriendelijk en behulpzaam en zorgt ervoor dat je je helemaal thuis voelt!!
Hoeveelheid ruimte 9.0
1-2-2019
Ingrid van de Grint
Aanrader!
Hele mooie treinreis van Gerolstein naar Trier. En dagje Trier een aanrader. Riant appartement en heerlijke bedden. Prachtig uitzicht.
Inrichting 7.0
1-2-2019
Hannah
Heerlijk!
Fantastisch huis in een fantastische omgeving! Brandschoon, ruim, luxe en werkelijk van alle gemakken voorzien (zelfs 30 seconds stond in de spellenkast!). De communicatie met de eigenaar verliep vlot, vriendelijk en uiterst efficiënt. Kortom een aanrader!
Inrichting 10.0
4-7-2018
Gijs
Super!
Het huis zag er super goed uit! Het contact met de eigenaar verliep soepel en snel. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Inrichting 9.0
19-9-2017
familie Vanbrabant
prachtig appartement!
het is een zeer mooi appartement, alle luxe aanwezig. groot! 2 grote terrassen ook! maar ook frisjes, aangezien we er begin september waren en het spijtig genoeg geen mooie nazomer was hebben we de verwarming moeten opzetten. dit duurde wel even voor het warm was.. maar eens warm was het zeer aangenaam vertoeven. we denken er nu al aan om volgend jaar terug te gaan. de ligging Gerolstein is een zeer goede uitvalbasis als je het Eifelgebied wil ontdekken.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
11-9-2017
Annick
Heerlijk weekend!
We werden persoonlijk welkom geheten door de eigenaar. Hij gaf ons een leuke rondleiding in zijn enorme huis. Gerolstein is een goede uitvalsplek om dingen te ondernemen in de Eifel. We zijn een dagje naar Cochem geweest, hebben gerodeld in Daun en de Moezel Wijnfeesten bezocht in Bernkastel-Kues. De eerste avond maakten we gebruik van de BBQ, gloednieuw zo te zien, de andere 2 avonden liepen we naar de restaurants in het dorp. Ideaal.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
7-9-2017
Marije
Erg mooi en ruim appartement op een goede locatie.
Het appartement was heel ruim en heel schoon. De communicatie met de eigenaar was heel makkelijk en flexibel. Een groot pluspunt zijn de twee balkons, zodat je vrijwel de gehele dag in de zon kan zitten. Andere pluspunten zijn de chique barbecue en de ruime hoeveelheid parkeerplaatsen.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Inrichting 9.0
29-6-2017
Kees Dröge
prima
Het mankeert aan niets. Alles wat je met een groep van 12 nodig hebt is er.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Hoeveelheid ruimte 8.0
19-5-2017
Els Hillen
geweldig!
Ruim huis en alles aanwezig. Geweldig uitzicht. veel mogelijkheden in de buurt o.a. de maare mozel route fietsen vanuit Daun daar kun je ook fietsen huren. Met de bus terug. Wel reserveren. makkie via internet. Ook is het fijn dat de bedden zijn opgemaakt en er handdoeken aanwezig zijn.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Hoeveelheid ruimte 9.0
28-4-2017
Ed S
Zeker aan te bevelen, fantastisch
Villa Buenavista bestaat uit 2 appartementen. Wij hebben voor 4 dagen geboekt en waren met 10 volwassenen en 1 kind. Het is ruim van opzet. Alles is aanwezig. Volledig ingericht. Zelfs de BBQ kun je meteen gebruiken. Het uitzicht is fantastisch. Je bent met de auto overal dichtbij. Het centrum ligt op nog geen 5 minuten rijden. Zeker een aanrader.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Inrichting 10.0