Crevillent

Hygiëne 9,7

25-5-2018
Sofie Fens
Helemaal tot rust komen
Ik ben intussen voor de tweede maal naar Casa nido Calido geweest met mijn moeder. Elke keer is het een super ervaring. Voor Ingrid en Alex is niets te veel, ze zoeken met plezier leuke activiteiten en regelen indien nodig alles. Ook zeker een aanrader: blijf savonds een keertje eten, lekker eten en gezelligheid gegarandeerd! Wij komen zeker nog een keertje terug! Groetjes, Hilde en Sofie
  • Reis vertrek datumMei 2018
6-5-2018
D'haen Nadine
Top verblijf
Mooie locatie. Deze B&B wordt door Ingrid en Alex gerund met hart en ziel, dat voel je aan alles. Eenvoudige maar zeer propere kamers. Lekker eten en prima service. Een echte aanrader.
  • Reis vertrek datumMei 2018
15-5-2018
Marc Spens
Inderdaad een warm nest !
Een beetje afgelegen, maar prachtige locatie. Alle comfort is aanwezig en de uitbaters zijn super gastvrij. Mis zeker de gastentafel niet. We hebben elke avond genoten van een uitgebreide maaltijd die duidelijk bereid was door iemand met een passie voor koken. De kamer was verzorgd en ruim, we hebben er zalig geslapen (waarschijnlijk ook door het aperitief en de wijn waar onze gastheer niet gierig mee was 😉) Een van de beste B&B waar we al geweest zijn.
Service 9,0
6-5-2018
Geert Roggeman
prachtig gelegen en zeer gastvrije eigenaars
rustige ligging maar enkel bereikbaar met (huur)auto
Service 9,0
Eten 9,0
Kamers 8,0
Zwembad 8,0
Hygiëne 9,0
1-5-2018
Filip meurez
Een paradijs in een oase van rust
Onlangs verbleven we een weekje in deze mooie b b.direct bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door ingrid en alex en de hondjes. Altijd stonden deze sympathieke mensen klaar om ons te helpen met veel kennis en informatie. Bij het ontbijt was er voldoende keuze met alle dagen keuze van een lekker eitje. Tijdens de dag is er altijd wel een uitstapje ( oa boottocht met alex) Savonds toont ingrid haar kookkunsten met lekkere gerechten om van te smullen De logeerkamers waren zeer verzorgd en kraaknet De mooie herinneringen namen we mee naar huis maar we komen zekers terug om volop te genieten . Dank je wel ingrid en alex groejes van mieke en filip
1-5-2018
Linda en Kurt
Ontzettend genoten van ons verblijf !
Dit jaar voor de 2de keer onze vakantie hier doorgebracht. Het was genieten van het eerste tot het laatste moment. Toffe mensen leren kennen, genoten van de lekkere maaltijden, mooie streek en de wandelingen. Niets is teveel voor Ingrid en Alex ! We komen zeker nog eens terug 😁.
4-4-2018
lena de prins en René en anita Willems
fantastisch
perfecte B&B, gelegen op een rustige plaats maar toch vlot bereikbaar met de auto. De kamers hebben alles wat je nodig hebt, zelfs een strandzak met strandlaken erin die je op uitstap mee mag nemen. Ingrid en Alex zijn zeer vriendelijke mensen die steeds klaar staan om het je naar je zin te maken. Ingrid kookt zeer lekker, wat toch een pluspunt is dat je 's avonds niet meer moet rijden en dus een glaasje mag drinken. Zij kennen de streek ook zeer goed en geven goede raad en zelfs stadsplannen mee als je dingen in de buurt wil gaan bezoeken. Kortom, een echte aanrader.
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
Hygiëne 9,0
29-10-2017
Guido
Buitengewoon aangenaam
Zeer goed ontvangen. Mooie kamer. Lekkere maaltijden. Goed geïnformeerd over de omgeving. Activiteit met Ingrid en Alex was heel fijn. Kortom een verblijf om zeker terug te gaan.
Eten 9,0
29-10-2017
Johan en Maria Van de Walle-Verleye
Heerlijk verblijf in Casa Nido Calido
Casa Nido Calido is gewoonweg schitterend ! De B&B is héél rustig gelegen met een prachtig weids uitzicht. De kamers zijn mooi ingericht en het is er heerlijk vertoeven aan het zwembad. Ingrid en Alex zijn super gastvrij en je voelt je er onmiddellijk thuis. Niets is teveel gevraagd over info voor uitstapjes en Alex brengt je met GPS op de mooiste plekjes in de omgeving van Alicante. Je kan er zowel 's avonds als 's middags eten en alle maaltijden (ook het ontbijt) zijn heerlijk. Proficiat Ingrid jij bent een Topchef Deze B&B heeft alles wat een mens kan verlangen! Ons verblijf was te kort en we voelen ons geroepen om nog eens terug te komen. Bedankt Ingrid en Alex en de hondjes Lisa en Ziggi
27-11-2017
Mario Biemans
Once in a lifetime experience
Als je op zoek bent naar een prachtige accomodatie op een bijzondere lokatie gerund door twee bijzondere mensen kijk niet verder en boek deze Casa