Crevillent

Casa Nido Calido*****

14-8-2018
Adriaan, Karin en Basil
Super
Ingrid en Alex ontvangen je met open armen en geven alle mogelijke tips bij diverse uitstappen. Bij elk dorpje of stadje kunnen ze wel enkele plekjes aanraden. De keuken is fantastisch en ook de aangepaste keuken voor de kinderen SUPER!!! Wat we zeker aanraden om te doen is de boottrip met Alex, als je iets moet doen tijdens je verblijf is het dit toch wel!
10-8-2018
Beils Kim
Zeer mooi en rustig verblijf
Casa nido calido is een zeer mooie en rustgevende b&b. Als je uitstappen wil doen zijn Ingrid en Alex altijd met raad en daad er waar de leuke plekjes zijn. Het eten is daar super lekker en voor een zeer schappelijke prijs. Je zou onmiddellijk terug gaan. Ingrid en Alex jullie doen dat super goed.
9-8-2018
Gregg & Ruth
B&B met de -B van Bravo!
Casa Nido Calido is veel meer dan een B&B! Ingrid en Alex ontvangen je me de beste zorgen en zijn énorm in de weer om van je verblijf een zorgeloze vakantie te maken. Het hart op de juiste plaats, steeds hulpvaardig en vol fijne verrassingen: heerlijke, lichte keuken; een boottrip; zalig zwembad; airco op de kamers; vol tips over uitstapjes; een bar met enorm veel keuze ... Deze uitbaters runnen met hun twee een zaak waar veel hotels een puntje aan kunnen zuigen! Enkele tips voor toekomstige bezoekers: - Proef hun Tinto de Verano! - Laat je verrassen door de kookkunsten van Ingrid en schuif 's avonds de voetjes mee onder tafel. - Een (huur)auto is noodzakelijk om de omgeving te verkennen, tenzij je enkel op lekker luieren uit bent. Of indien je over stevige kuiten beschikt, kom je als wandelaar ook zeker aan je (warme) trekken. Op maximum een half uurtje rijden in de verschillende windrichtingen zijn diverse steden en mogelijkheden te ontdekken. - Spring mee op de boot van Alex en beleef een leuke dag op en in de zee! Bravo, mannekes, we hebben er van genoten!
19-7-2018
Christel Patfoort
Fantastisch verblijf!
Het verblijf was super. Alex en Ingrid zijn perfecte uitbaters. We werden er hartelijk ontvangen en we voelden ons heel erg op ons gemak. Het samen tafelen met andere gasten is een troef. Ingrid en Alex geven veel tips om uitstappen te doen in de buurt. De boot trip met Alex was heel aangenaam! Ingrid is een perfecte keukenprinses. Ze kookt heel gevarieerd en gezond! Casa nido Calido is een echte aanrader! Veel gasten kwamen er terug en dat zegt voldoende!
12-7-2018
Bart Loos en familie
een fantastisch verblijf bij een top B&B
als je met het vliegtuig gaat is het aan te raden om een auto te huren maar dat zeggen ze zelf ook als je boekt. lekker eten en top mensen die het uitbaten.
10-7-2018
Peggy Saelen
Ons verhaal bevat maar 1 woord...SUBLIEM !
We verbleven één week bij geweldige mensen! Ingrid en Alex staan steeds voor je klaar, niets is teveel! Je start de dag met een uitgebreid ontbijt en 's avonds kan je genieten van een heerlijk menu...met tal van verrassende gerechtjes!
7-7-2018
Rudi Van Espen
Fantastisch 10 op 10
Overheerlijk eten bij super vriendelijke mensen in een pracht lokatie
4-8-2018
Patrick en Martine
Wij hebben van de rust en gezelligheid genoten.
Als je wil laten verwennen , en je houd van sociale omgang met de andere gasten, zeker een aanrader.
3-8-2018
Fam. Verscheure
fantastisch verblijf
We hebben een fantastische vakantie beleefd. Alex en Ingrid zorgen dat hun gasten niets tekort komen. Prachtig als je een boottrip kan aanbieden met je eigen boot.
3-8-2018
Francky Dryepondt
Fantastische week beleefd ,net zoals verleden jaar
Hier word je op je wenken bediend , niets is deze uitbaters teveel . Alle nodige uitleg i.v.m. uitstappen die ze zelf organiseren , of wat er in de buurt te beleven valt . De kookkunsten van de gastvrouw Ingrid en de vlotte bediening door Alex zijn moeilijk te evenaren . We hadden hier net zoals verleden een SUPER WEEK . Een aanrader zeker weten . We gaan daar zeker nog terug .