Crevillent

Hygiëne 9,7

29-10-2017
Guido
Buitengewoon aangenaam
Zeer goed ontvangen. Mooie kamer. Lekkere maaltijden. Goed geïnformeerd over de omgeving. Activiteit met Ingrid en Alex was heel fijn. Kortom een verblijf om zeker terug te gaan.
29-10-2017
Johan en Maria Van de Walle-Verleye
Heerlijk verblijf in Casa Nido Calido
Casa Nido Calido is gewoonweg schitterend ! De B&B is héél rustig gelegen met een prachtig weids uitzicht. De kamers zijn mooi ingericht en het is er heerlijk vertoeven aan het zwembad. Ingrid en Alex zijn super gastvrij en je voelt je er onmiddellijk thuis. Niets is teveel gevraagd over info voor uitstapjes en Alex brengt je met GPS op de mooiste plekjes in de omgeving van Alicante. Je kan er zowel 's avonds als 's middags eten en alle maaltijden (ook het ontbijt) zijn heerlijk. Proficiat Ingrid jij bent een Topchef Deze B&B heeft alles wat een mens kan verlangen! Ons verblijf was te kort en we voelen ons geroepen om nog eens terug te komen. Bedankt Ingrid en Alex en de hondjes Lisa en Ziggi
27-11-2017
Mario Biemans
Once in a lifetime experience
Als je op zoek bent naar een prachtige accomodatie op een bijzondere lokatie gerund door twee bijzondere mensen kijk niet verder en boek deze Casa
28-10-2017
Van Espen Rudi
Niet te verbeteren een 10 op 10
Weeral een top vakantie in Nido Calido , geweldig lekker eten en Alex en Ingrid zijn super vriendelijk en steeds paraat voor tips enz .
8-10-2017
Annick & Rudi Wespelaar
Toppie !!
Een echte aanrader ! Rustige ligging, lekker eten, vriendelijke B&B uitbaters, handdoeken voor aan t zwembad beschikbaar... Kortom... voor onze derde keer was het weeral fantastisch !
6-9-2017
Linda en Henk
Onberispelijk op alle vlakken
Onze dochter was hier met haar echtgenoot en onze kleinzoon als geweest in 2016. Ze vonden het hier gewoon SUPER: een onberispelijke accommodatie, service en inzet. Zij zijn dit jaar,ondertussen met een dochtertje erbij, teruggekeerd. En wij zijn meegekomen. Alles wat ze ons verteld hadden was waar....met daarbovenop de kookkunst van Ingrid voor een culinair afsluiten van de dag en de boot van Alex voor een unieke belevenis op zee...Wat moet een mens nog meer hebben ! Ingrid en Alex... doe zo verder want we verwachten de volgende keer niets minder !
Service 9,0
Zwembad 9,0
Hygiëne 9,0
29-8-2017
Hariette
Het perfecte recept voor een relaxte vakantie
Op weg van Valencia naar Malaga een vijfdaagse tussenstop gemaakt bij Casa Nido Calido. De 3 R's - Reinheid, Rust & Regelmaat - zijn hier van toepassing. Hier aan toegevoegd 3 G's - Gastvrijheid, Gezelligheid & Gastronomie en voilà: het perfecte recept voor een relaxte vakantie. Ingrid & Alex zorgen inderdaad voor een nido calido = warm nest, waarbij ook wij "Ollanders", ons meer dan welkom voelden.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
21-8-2017
Luc en Hilde
Gewoon geweldig!
Voor de tweede keer hebben we genoten van deze luxe B&B! Ingrid en Alex zorgen ervoor dat je je direct thuis voelt. Ingrid is een chefkok en krijgt van ons een dikke 10 ! Alex zorgt ondertussen voor de vrolijke noot. Bij Ingrid en Alex valt er elke dag iets te beleven : je kan genieten van het mooie zwembad, de fitness met airco ofwel doe je een uitstapje in de mooie omgeving. Je kan deelnemen aan een huifkartocht, een wijnproeverij en wat zeker een leuke uitstap is : meevaren met de boot van Kapitein Alex👍 Dikke dank je wel voor jullie vriendschap, Ingrid en Alex.Wij hebben genoten en jullie zijn een topteam! Tot de volgende keer😊
17-8-2017
Franky,Christine en Victor Desmet-Van den Broucke
Paradijs op aarde!
Ingrid en Alex zijn twee warme mensen die er alles aan doen om het de mensen optimaal naar hun zin te maken! De ligging van hun B&B is uniek, je hebt een schitterend uitzicht op het meer, heel rustgevend. Je vertoeft er in mooie, ruime en nette kamers. Airco ontbreekt niet! Afkoeling vind je in het mooie zwembad. Ingrid is een chefkok in haar keuken, de dag begint met een lekker ontbijt met alles erop en eraan, 's middags zorgt ze voor frisse slaatjes en 's avonds komt er telkens een viergangenmenu op tafel, heel gevarieerd en smaakvol. Vergeet zeker niet mee te varen op de boot van Alex, toffe uitstap, vissen, snorkelen, eilandbezoek, zonnen.... Alex en Ingrid staan steeds klaar met de nodige uitleg over uitstappen in de buurt, Murcia, Alicante, Elche, wandelingen in de bergen...voor ieder wat wils. Ook de hond Lisa zorgt voor een echte huiselijke sfeer! Casa Nido Calido is zeker een plaats om terug te keren. Een aanrader!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
13-9-2017
Sandra & Freddy
net zoals vorig jaar alweer een aangename vakantie
De uitbaters Ingrid & Alex doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Vriendelijk onthaal, lekker eten, super boottocht (met eventuele visvangst als je geluk hebt). Mooi zwembad. Alicante, Murcia, Elche, Cartagena zijn steden die allemaal nabij zijn en natuurlijk de kust is ook niet ver weg. Super rustig gelegen B&B met alle faciliteiten zoals fitnessruimte, Infrarood sauna, elektrische fietsen. Een aanrader.
Ligging 7,0
Service 9,0