Willemstad

Inrichting 9.8
Hoeveelheid ruimte 9.9

28-12-2019
Henriette Hendriks
Ik heb het geweldig gehad, het is zo'n mooi en lekker eiland. De gastheren zijn Top en super sociaal , het was wederom n fantastisch verblijf. Ik ga zeer zeker weer terug. En zo fijne appartementen.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumDec. 2019
28-12-2019
Johanna
Heerlijk!
Heerlijke tuin, fijn zwembad en prachtig appartement. En als je iets speciaals wil, kun je de gastheren Marcel en Sjaak zo vragen.
  • Reis vertrek datumDec. 2019
Inrichting 9.0
27-12-2019
Ton Aarts
Uitmuntende
We hadden meteen een auto gehuurd, Sjaak & Marcel hebben een heel goedkoop adres daarvoor, en dat heb je wel nodig op het eiland. Voor de rest, niets dan lof voor hun gastvrijheid, meedenken en geweldige complex!
  • Reis vertrek datumNov. 2019
17-11-2019
Henriëtte
Helemaal geweldig!
Wij hebben verbleven in appartement Kurazon. Het appartement heeft een groot overdekt terras met een eettafel en lekkere stoelen, een grote badkamer met warme douche en een volledig ingerichte keuken. Het is sfeervol en luxe ingericht. Bedden slapen uitstekend. Rondom de villa is een prachtige tuin aangelegd, waarin parkieten, papegaaien en kolibri's rondvliegen. Af en toe scharrelt er ook een leguaan voorbij, geweldig! Bij de villa hoort ook een mooi zwembad met ruim voldoende ligbanken. De omgeving is heel rustig en toch ben je binnen een kwartier met de auto in het centrum van Willemstad. Vlakbij is een grote supermarkt waar je alles kunt kopen. De gastheren waren heel gastvrij en hulpvaardig en deden ons ons direct thuis voelen. Warm aanbevolen!
  • Reis vertrek datumNov. 2019
26-10-2019
Wout en Sarina
Plekje om terug te komen
In de afgelopen tien jaar zijn we jaarlijks minimaal één keer op Curaçao geweest en steeds op een andere plek. Zo hadden we een appartement in Lagun, Grote Berg en Jan Thiel. Uitgangspunt van ons is altijd dat we niet teruggaan naar een plekje waar we wel eens eerder geweest zijn. Maar dat uitgangspunt moesten we toch snel bijstellen na de eerste kennismaking met Sjaak en Marcel en hun prachtige L’Orangerie! Aan de inrichting van het appartement ontbrak niets, alles is erg schoon en opgeruimd en last but not least: het complex is omgeven door een prachtige tuin met zwembad. Hier is het echt tot rust komen in een tuin vol troepialen, libelles, suikerdiefjes etc. We verbreken onze belofte en komen dan ook zeker nog eens terug! Sjaak en Marcel zijn ook toffe gastheren voor wie niets teveel is.
  • Reis vertrek datumOkt. 2019
Inrichting 9.0
Hoeveelheid ruimte 9.0
15-10-2019
Loes
Fantastisch!!!
Samen met mijn partner, broertje en ouders enorm genoten van onze eerste vakantie op Curacao (12 dagen). We hebben veel uitstapjes gemaakt, maar ook een dagje bij het zwembad was soms heerlijk! Even niks en genieten van al het groen in de tuin en de rust om je heen! Ook hebben de gastheren genoeg tips om uitstapjes te kunnen maken. Wij wilden er na 12 dagen eigenlijk niet weg, dus de volgende keer gaan we zeker langer!! Die volgende keer komt dus zeker weten! Er hangt een bepaalde sfeer vanaf dat je uit het vliegtuig stapt, heel magisch. Prachtig eiland, veel om te zien, lieve mensen, dus kortom: heel erg genieten ✨
  • Reis vertrek datumSept. 2019
9-10-2019
Niels Agelink
Wij hebben 12 dagen heerlijk verbleven in appartement soño. Het appartement zag er heel mooi en super schoon uit. Alles wat je nodig had was in het appartement aanwezig. Ook het zwembad en rondom het zwembad zag het er mooi en verzorgt uit. Genoeg plek voor een ieder die wilt liggen of zitten. De gastheren waren super vriendelijk en zorgzaam. Een echte aanrader om te overnachten en het mooie Curaçao te ontdekken. De locatie is perfect. Je zit op het midden van het eiland buiten het drukke toerisme. Alles is makkelijk te berieken met een auto. En voor tips kun je alles vragen aan de gastheren. We gaan zeker een keer terug!
  • Reis vertrek datumSept. 2019
4-5-2019
Giterson Mariëla
Fantastisch the place to be!
Het verblijf was geweldig! Twee “Super Toffe” gastheren van een schoon, modern appartement die voorzien is van alle benodigdheden. Een prachtig tropische tuin met mooie vogels, in een rustige omgeving. Af en toe loopt lieve hond Lucky langs. Er is een groot zwembad, als niet naar het strand wilt, kun je bij het zwembad jezelf prima vermaken.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
18-4-2019
Marieanne van Wijk
Bijzonder comfortabel & centraal gelegen
Wij verbleven 2 weken in het appartement Sono van Marcel en Sjaak in Julianadorp op een steenworp afstand van Willemstad. Het eerste dat ons bij binnenkomst opviel, nadat we door de heren (tegen betaling)van de luchthaven waren opgehaald: de gezellige en goed ingerichte porch die uitkijkt op de tropische tuin met talrijke vogeltjes en ook nog een beetje op het zwembad. Binnen was het appartement met smaak en luxe ingericht. En niet te vergeten superschoon! De keuken bevatte alles wat we nodig hadden. Ook een boodschappentas en een koelbox voor de supermarkt en het strand. Een elektrische citruspers voor de verse jus d' orange aan het ontbijt konden we bij de heren lenen. De badkamer was ruim, evenals de slaapkamer. Het gehele huisje/appartement is voorzien van airco en plafondventilatoren. Alle handdoeken werden 2x per week gewisseld en 1x per week werd er grondig schoon gemaakt. Voor 15 NAF per keer werd onze was gedaan. Wat ook erg p
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
14-4-2019
André en Anja
Geweldig
In één woord, Fantastisch. Appartement, helemaal Top, zeer compleet ingericht, comfortabel, zeer goede bedden, goed uitgeruste keuken, zeer nette badkamer en het gehele appartement Super Schoon. Fijn terrasje bij het appartement met eettafel en lounge- stoelen. Dit alles is gelegen in een zeer gezellige tuin, waar je geniet van de mooi gekleurde vogels. In de tuin is een fijn zwembad en fijne ligbedden en stoelen. En dan hebben we nog "onze Lucky", de hond, die je elke dag vriendelijk komt begroeten. Maar vooral wil ik nogmaals de eigenaren Marcel en Sjaak een zeer groot compliment geven, want deze 2 kanjers hebben dit alles maar mooi voor elkaar gekregen. En niet te vergeten, het complex ligt zeer centraal. Onze vakantie was in één woord Geweldig, wij zeggen: tot volgend jaar.
  • Reis vertrek datumMrt. 2019