De Haan

8.6
B&B Yaca***

28-8-2020
Leon Loyens
Leuke omgeving, mooi huis met veel groen
Goede en warme ontvangst van de gastvrouw Imola, ze is gastvrij en geeft voldoende uitleg over de streek. Goede bedden, mooie kamers. Om te douchen moesten wij door de gang naar een andere aparte douche doch dit was niet zo erg en goed te doen, douche was proper en functioneerde prima. Ontbijt was oke, voldoende vlees, vleessalades en verschillende soorten kaas, zelf gemaakte confiture en ook het brood kwam uit eigen bereiding. Er mocht misschien wel een 'krakertje' bij liggen (pistoleetjes kan je ook afbakken in eigen keuken). Op zich was alles netjes in orde.
13-8-2020
Milonton Rudi
Respect voor coronamaatregelen.
Niets gemerkt van coronamaatregelen. Geen masker door gastvrouw, geen handgeld, nergens te bespeuren. De ontbijttafel was gedekt voor 4 kamers zonder social distancing. Geen water, fruitsap, koffiekoek, pistolet bij het weliswaar uitgebreid ontbijt. Evenmin een yoghurt of geen enkele vorm van fruit. In de kamer moest mijn vrouw over mij kruipen om naar 's nachts naar het toilet te gaan. Pluspunt vriendelijke gastvrouw en fijne rustige omgeving. Helemaal zijn prijs niet waard.
9-8-2020
ANTOINETTE
Heerlijke B&B
Alleen maar lof voor Imola en Daniel. Alles perfect in orde. Leuke tijd gehad en veel bruikbare tips gekregen. Fijne en schone kamers en een goed verzorgd ontbijt. Daarnaast twee lieve personen met een passie voor hun B&B.
19-7-2020
Hilde Le Roy
Een oase van rust!
Het was een reuze gezellig huis, zeer lekker ontbijt. Zeer lieve gastvrouw. Een minpuntje, we hadden de kleinste kamer. Dit was net iets te klein voor 2 volwassenen. Andere kamers zijn echter wel TOP !! Een leuk accent is dat elke kamer werd gewijd aan een kunstenaar.
  • Reis vertrek datumJuli 2020
16-7-2020
sylvia
Lieve mensen ! en een oase van rust...
Een heerlijk weekendje gehad , de dorpjes verkend met de fiets langs de oude dijkenroute, Verwend door Imola de lieve gastvrouw, die tijd maakt voor iedereen en het lekkere ontbijt.
  • Reis vertrek datumJuli 2020
1-3-2020
Anne-Marie Van Riet
Een hele fijne plek om te verblijven.
Heel vriendelijk onthaal. Rustige en ook heel propere kamers. Heel lekker ontbijt met zelfgebakken brood door de lieve Imola, alsook de zelfgemaakte confituur. Zeer diervriendelijk, mijn hond voelde zich heel goed thuis en werd ook verwend. Een plaats om naar terug te gaan. Zeker weten.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datum2020
26-2-2020
Kevin & Magdalena & Mathias
leuk verblijf !
"Wij zijn dit weekend een nachtje verbleven in de B&B Yaca, en kunnen niets dan lof vertellen over de uitbaters en de accommodatie. Bij binnenkomst werden wij goed ontvangen en kregen iets te drinken aangeboden. De kamers zijn netjes en verzorgd alsook ook het uitgebreide ontbijt. ( zéér lekker brood ) Wij verbleven hier met ons zoontje van 3 jaar oud en deze werd goed ontvangen door de huisvrouw ;-). Parking is ook voor de deur en gratis wat een groot voordeel is. Mvg, Kevin & Magdalena & Mathias"
  • Reis vertrek datumFeb. 2020
23-11-2019
De Smet-Vandersmissen
Voor herhaling vatbaar!
Een karaktervol verblijf in een rustige omgeving. Vriendelijke en behulpzame gastheer/gastvrouw. Hondvriendelijk. Een aanrader!
  • Reis vertrek datumNov. 2019
13-9-2019
Leo
Een aanrader voor verwende reizigers!
Bij aankomst werd Ik verwelkomt door de uiterst vriendelijke Gastvrouw Iloma welke mij direct na mijn aankomst een zelfgemaakte verfrissing aanbood. Nadat ik het doel van mijn verblijf in De Haan (voornamelijk het maken van een reis met de Kusttram) had vermeld ontving ik veel informatie met betrekking tot de bezienswaardigheden in De Haan, Blankenberge en Oostende en maakte ik aansluitend met de Gastvrouw een kort autoritje door De Haan waarbij, naast diverse andere bezienswaardigheden, onder andere het historische tramstation van De Haan aan Zee en de nabijgelegen gratis parkeerplaats werden getoond. De prijs/kwaliteitverhouding van deze B & B is zeer goed: gelegen in een rustige en mooie omgeving, mooi aangelegde en goed onderhouden tuinen met diverse leuke zitjes, veilige parkeerplaats, ruime en schone slaapkamer, leuke en gezellige ontbijtkamer, uitgebreid ontbijt.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumSept. 2019
1-7-2019
Peggy
Heel goed
Goede gastvrouw, heel vriendelijk, lekker ontbijt
  • Reis vertrek datum2019