Harich / Gaasterland

Appartement De Groene Parel(+ minicamping)

9.3
De Groene Parel(+ minicamping)
Inrichting 9.4
Hoeveelheid ruimte 9.4

21-5-2020
Siebo Wesdorp
Heerlijk
Heerlijk kleine camping met mooie plekken en zeer gastvrije campinghouders. We komen hier zeker nog een keer terug.
  • Reis vertrek datumMei 2020
30-9-2019
Gertjan
Een aanrader
26 sept tm 30 sept 2019 Gezellig appartement met veel privacy, prima uitvalbasis voor mensen die willen fietsen, wandelen, hardlopen en watersport. Op 5 min wandelen van mooi bosgebied. Was prima gebied om een hardloop training van 10 km af te werken. Tevens mooie fietstocht van 40 km gemaakt door Gaasterland, waarbij leuke historische "Elfstedentocht" plaatsen zijn aangedaan (o.a. Stavoren, Sloten, Hindeloopen met zijn schaatsmuseum, Workum).
  • Reis vertrek datumSept. 2019
30-7-2019
Henk en Corrie Philipse
Aanbevelenswaardig!
Met caravan 2 weekjes te gast bij attente en behulpzame familie. Sanitair in perfecte staat en superschoon terrein puik bijgehouden. Minicamping .... niet op boerderij-erf..... Mooie, leuk ingedeelde plekken. Rustig gelegen aan landweg in prachtige fietsomgeving van het mooie Gaasterland, meerdere bekende elfstedenstadjes binnen fietsbereik alsook het IJsselmeer . Dik tevreden en voor herhaling vatbaar.
26-7-2019
Freerk de Beer
Een camping om nog eens terug te komen
Een heel mooie camping echt een familie gevoel. Mooie fiets omgeving prima fietspaden.
6-7-2019
Tini Francke
Geweldig
Eindelijk eens een camping met uitstekende douches, een heerlijke plek om te zijn, we hebben erg genoten
31-8-2018
Erna en luc
Rust troef!
Heel rustig gelegen appartement met alle comfort.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
20-7-2018
Peter en Ria Willekes
Uitstekend vakantieverblijf
Dit was een zeer aangename verassing, keurig appartement in een heerlijke rustgevende omgeving. Gastvrij onthaal en behulpzame eigenaren. Ideaal gelegen voor uitstapjes naar water en/of bos. Wat ons betreft een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
14-7-2018
Nico Gerritsen
Fantastisch mooi !
Voor de 2e x naar volle tevredenheid weer een bezoek gebracht aan deze fijne kleine camping. Weer een leuk ontvangst bij aankomst. Sanitair mooi en goed verzorgd. auto vrij. Heerlijk rustig gelegen in een zeer fraaie omgeving met veel fiets en wandel mogelijkheden naar leuke dorpen/steden, vlak bij fietsknooppunten. Kortom wij hebben weer genoten! Zeker tot ziens 🤗
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Inrichting 8.0
Hoeveelheid ruimte 8.0
16-6-2018
Rob
Prima , maar wel een kanttekening.
Prima ontvangst met een set foldermateriaal. Van in totaal 24 plaatsen worden er 5 door seizoeners en ( op dit moment) 3 door meermaandplaatsen bezet. Volstrekt te weinig parkeerplaatsen, dus veel auto's dienen op het gras langs de doorgaande weg te worden geplaatst. Twee toiletten en 1 urinoir is absoluut te weinig voor het aantal plaatsen. Twee douches gelet op aantal plaatsen aan de krappe kant. Bij de toiletten en bij de wastafels ontbreekt een zeeppompje. Sanitair wordt goed schoongemaakt. Omgeving erg aardig met plaatsen als Hindeloopen en Stavoren. Leuk fietsgebied met veel watersport. Eigenaren zijn servicegericht. Fietsenstalling alleen toegankelijk voor seizoenplaatsen.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Inrichting 8.0
Hoeveelheid ruimte 8.0
7-6-2018
tineke
nieuwe zakelijke eigenaren.
De camping is gelegen op een fantastische plek, we komen hier dan ook al een aantal jaren met veel plezier, het is er rustig en de sfeer op de camping is prima, wat mij verbaasd heeft dat de sfeer van de camping met de nieuwe eigenaren zo volstrekt anders is als het was, er gebeuren nu dingen die naar mijn idee niet door de beugel kunnen, waaronder het geven van een familiefeest ( door de eigenaren zelf) op de camping.nou begrijp ik dat het hun eigen terrein is maar wij, betalende gasten hebben hier veel hinder van ondervonden. Zo ook het parkeerbeleid heeft ons ook dit jaar verbaasd, de eigenaren hebben het aantal kampeerplekken verhoogd van 17 naar 25 plekken en vervolgens is de parkeerplaats gelijk gebleven met 9 a 10 plekken, is. En vaak word er door de eigenaren ook gebruik gemaakt van deze parkeerplaatsen en tevens de klanten van hun andere bedrijfstak.
  • Reis vertrek datumMei 2018
Inrichting 7.0