Arendonk

Egelantier

12-2-2018
Steven
Aanrader
Rustig gelegen, goede ontvangst, heel nette kamer en badkamer, verrassend (uitgebreid) ontbijt. Kindvriendelijk.
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
3-11-2017
lia rops
Heerlijk en lekker! Goed verzorgd, prachtige kamer
Dat je heerlijk buiten kunt vertoeven.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Luc Depoorter
Dikke aanrader
Alles was perfect. Mooie verzorgde en propere kamers, zeer rustige ligging, ontbijt super goed, de uitbaters zeer vriendelijk en niet opdringerig en een fantastische tuin waar je gebruik mag van maken. Ik durf deze B&B aan iedereen aanraden.
André De Meyere
Ideaal verblijf, echte aanrader, lekker ontbijt
Leuke omgeving, ideale uitvalsbasis voor tal van activiteiten. Heel sympathieke uitbaters, een rustige grote tuin. Heel netjes. Een echte aanrader.
Smagghe Henri
Super b&b
Unieke locatie, super vriendelijke uitbaters, mooie kamers, uitgebreid ontbijt, een echte aanrader!
2-4-2017
Ria Keiizer
Perfect!
Heelijk rustige ligging aan de rand van Arendonk. Mooie grote stijlvol ingerichte kamers, mooie badkamer met bad en douche. Leuke omgeving voor fietsers. Fantastische ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Leuke tuin met kippen en ezel. Kortom zeer goede keuze.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
6-3-2017
Roger en Nancy
Een B&B van uitzonderlijke service en uitstraling!
Zeer rustig gelegen in groene omgeving, aan de rand van het centrum. Hartelijke en warme service, met aandacht voor privacy van de cliënt. Super ontbijt, veel variatie in aanbod van brood en beleg, vaak bio producten. Het was voor ons fijn om op elk moment van de dag koffie /thee te kunnen zetten. Alles is kraaknet en verzorgd. Over het gehele concept is goed nagedacht op diverse vlakken. Zeer aangename en ruime kamer waar we ons bij regenweer echt thuis voelden! De beste B&B die ooit mochten ervaren! We komen er zeker terug in de lente of nazomer om ook even van de tuin te kunnen genieten! Voor kinderen is het hier in de zomer een aards paradijs!
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
12-8-2016
Edith, Ron, Alissa en Isara
Super leuke B&B
Een overnachting in deze B&B na een dagje Bobbejaanland met onze 2 dochters. Heel geschikt met kinderen, sliepen samen op de slaapbank wat prima te doen was. Onze meiden hebben genoten van de ezeltjes die ze mochten helpen verzorgen, ze waren dol op het lieve hondje van de eigenaren. Leuke gesprekken meegehad in de avond in de tuin. De trampoline was een succes! We voelde ons erg welkom. Alles was goed geregeld, hoe laat wilde we ontbijten, tijdens het ontbijt of alles naar wens was. Ook erg fijn. Kamers netjes, goede bedden, eigen badkamer met apart bad en douche en toilet. Het was onze 1e ervaring met een B&B maar zeker niet de laatste. Zeker onze aanbevelingen! Ben benieuwd naar het project met de yurt...
  • Reis vertrek datumAug. 2016
4-8-2016
Lieselotte Geerts
Geslaagd weekendje met ons zoontje van 2 maanden
We kozen voor B&B Egelantier om samen met ons zoontje van 2 maanden op weekend te gaan. Het was de eerste keer, dus spannend wat hij ervan zou vinden. En hij heeft genoten van alles: het wandelen, zijn bedje, badje, de ezeltjes, ... Dus dat maakt het voor ons ook een heel geslaagd weekend! Een aanrader voor een vakantie met kindjes :-)
  • Reis vertrek datumJuli 2016
24-3-2016
Deleersnyder Pol
Super
Rustige ligging en de ruimte rondom. Fantastisch dat het wandelnetwerk en het fietsnetwerk op een paar honderd meter aansluit.
  • Reis vertrek datumMrt. 2016