Nadrin

Hygiëne 9,0

8-9-2017
Tonnie
Geweldig !
De ontvangst was minder door de gastheer , we waren wat te vroeg daar de kamers nog niet klaar waren, bij enige aarzeling mochten we toch binnen komen .maar het is helmaal goed gekomen . De uitbaters doen er alles aan om het naar je zin te maken. het ontbijt keurig verzorgt en in overvloed en dat geld ook voor de avond maaltijd met verse produkten , daar kan een 4 sterren restaurant nog iets van leren ! En niet te vergeten het lunchpakket heerlijk !! Deze 4 brabanders hebben met volle teugen genoten !!
  • Reis vertrek datumSept. 2017
Service 9,0
Hygiëne 8,0
14-8-2017
Gerard
fantastisch
de uitbaters fijne mensen behulpzaam vriendelijk en de gast is echt nr.1. Ontbijt keurig verzorgd
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Ligging 9,0
Kamers 9,0
Hygiëne 10,0
24-5-2016
Ivor
Heerlijke plek om tot rust te komen!
Wanneer wij met Pinksteren naar de Ardennen gaan, kiezen wij traditie getrouw altijd voor deze fijne B&B van Annemarie en Theo. De altijd vriendelijke uitbaters staan altijd klaar met heerlijke maaltijden, of dit nu een vegetarisch hapje of een barbecue betreft het is altijd een feest! Tijdens ons verblijf heerlijk tot rust gekomen en al wandelend van de omgeving genoten. Kortom Houd je van lekker eten, rust en gezelligheid dan is dit de ideale B&B.
Kamers 9,0
22-5-2016
Dirk en Marina
geweldig en we komen zeker terug !
toevallig bij La Fermette Blanche terecht gekomen, maar we gaan zeker nog terug, een gezellige sfeer, uitgebreid en lekker ontbijt , rustige omgeving en de hartelijke uitbaters Theo en Anne-Marie..een echte aanrader !
  • ReisgezelschapMet partner
12-5-2016
Peter S.
Een B&B pur sang !
Wij logeerden net als vorig jaar in het Hemelvaartweekend met 4 mountainbikers in La Fermette Blanche en het is ons opnieuw super bevallen. De kamers zijn eenvoudig maar verzorgd, met een ruime en nette badkamer. In de grote tuin is het heerlijk vertoeven en ’s morgens staat er een uitgebreid en lekker ontbijt te wachten. Drank kan je aan kleine prijsjes verkrijgen. En ’s avonds kan je mee aan tafel : lekker en overvloedig eten voor een zeer redelijke prijs. Erg familiaal karakter, waarbij gastheer en gastvrouw graag tijd maken voor een babbel met hun gasten. Een B&B pur sang
9-5-2016
Jan
mooie locatie, mooie omgeving. De gastvrouw en gastheer geven je een thuisgevoel. De mogelijkheid om samen te dineren is een perfecte vondst. Gezellig en prima eten. Voor herhaling vastbaar. Een wc beneden zou handig zijn.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
11-6-2015
Jochen
Perfecte verzorging, aanrader!
Mooie locatie, gunstig gelegen in een prachtige omgeving. Goed te bereiken, Eenvoudige maar verzorgde kamers. Super gastvrouw en gastheer, eten en drinken helemaal perfect geregeld!
  • Reis vertrek datumJuni 2015
10-6-2015
R Huijsman
Super weekend adres
Fermette blanche, bij toeval terecht gekomen, maar een echte aanrader. Eenvoudige inrichting, maar superschoon en top verzorgd. Nog nooit zoveel lekker eten bij elkaar gezien. André en Thea maken zorgen super voor de gasten en zijn erg gezellig.
  • Reis vertrek datumMei 2015
Eten 9,0
10-6-2015
Pieter
Warm bad
Met een 10-tal collega's een perfect verzorgd weekend gehad. We zijn met z'n alleen gaan mountainbiken in deze schitterende omgeving. De ontvangst, de verzorging, het eten, de bedden, tja: wat was er nou niet in orde? Een super gezellig weekend gehad en dat zeker niet in de laatste plaats door de verwennerij van Theo en annemarie. Dank!
  • Reis vertrek datumMei 2015
6-4-2015
Niels
Leuke B&B centraal gelegen
Gezellige B&B in het mooie plaatsje Nadrin. Centraal gelegen voor div leuke activiteiten in de buurt. Mooi wandel routes en als je van de natuur houd zit je hier zekker goed. De kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijd is zeer uitgebreid en eiren van eigen kippen. De mogelijkheid om S'avonds meten behoord tot de mogelijkheid. De eingenaar zijn hoogst vriendelijk en gast vrij. Ik kom zekker weer eens terug.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumApr. 2015