Belvèze

La Mouline

30-8-2018
Nico V.
A l’aise...
De ideale locatie om als gezin te herbronnen.
14-8-2018
Stijn Peelman
Schitterende B&B bij 2 prachtige mensen!!!
Hier kan je niets slecht vinden zo eenvoudig is het. Toplocatie, 2 super lieve mensen die het naar je zin maken. Prachtige kamers, prachtige omgeving Een table d'hôtes om 'U' tegen te zeggen, wat een topkok is Luc!!! Iedereen is welkom, jong en oud, fantastisch!!! We keren nooit 2 keer naar hetzelfde adres terug maar dit wordt een uitzondering!!!
13-8-2018
Jan & Linda
gastvrij, culinair, aangename en nette kamers.
Prachtige omgeving met ruime uitstapmogelijkheden. Vele beschikbare faciliteiten op het domein zelf. Iedere dag een heerlijk, gevarieerd ontbijt en avonddiner aan democratische prijzen. Zwembad toegankelijk voor jong en oud. Ruime kamers en gîtes die tijdens het verblijf prima onderhouden worden. Bijzondere gastvrijheid van Luc & Tine, geen enkele vraag is voor hen teveel.
25-7-2018
Bart Vanparys
Fantastische ervaring
We hebben enorm genoten van de ontvangst door Luc en Tine. De kinderen (9 & 11) vonden het fantastisch en vragen al wanneer we terug kunnen. Prachtige locatie en geweldige gastheer en vrouw. We kregen heel goeie tips over hoe we deze mooie regio konden verkennen. Het eten was heerlijk en heel gezellig. Wij komen zeker terug!
18-7-2018
Lode en Evelyn
Lekker gevarieerd eten en zalig zwembad
Ideaal om met kinderen daar te verblijven, groot domein, een super gastvrouw en gastheer, zalig zwembad om er te vertoeven, leuke uitstappen in de streek, gevarieerd ontbijt en avondeten, ... Een aanrader!
2-8-2018
Familie Lammens
Een prachtige b&b !!!
Wij hebben een prachtige vakantie gehad . Wat Luc en Tine doen is fantastisch !!! Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar !!!
2-8-2018
Gunther, Veerle en Marie
zalig genieten van de rust én lekkere eten!
Een topadresje in een rustige omgeving. Ideaal voor mensen die willen genieten van een rustvakantie. Wij verbleven in de gîte van 4 personen: voldoende ruimte in keuken en living. De 2 slaapkamers zijn iets kleiner, maar voldoende groot én met een goed bed. Er is voldoende te bezichtigen in de buurt. Alles vlot bereikbaar. Het zwembad is een pluspunt. ook ideaal voor gezinnen met kleinere kinderen (wegens het ondiepere deel). De gastvrouw en gastheer doen er alles aan om het verblijf onvergetelijk te maken. Ze zorgen ervoor dat je niets te kort komt, staan altijd klaar met tips voor leuke uitstapjes. Super lekker gegeten in table d'hotes. Is een aanrader! Ook voor kleinere kinderen: menu wordt aangepast.
6-7-2018
hugo en claire
bijzonder goed
wij kozen voor de gîte omdat we dan ook zelf kunnen koken en hadden veel privé met de boomgaard achterin ligging bij D2 en toch midden in het veld weinig hinder van de parachuteclub achterop service is super met vriendelijke gastvrouw en heer prijs gite ok; prijs maaltijdmenu(30) te hoog; eten erg verzorgd kamers in het huisje koel kindvriendelijk en met kinderbad en diep bad omringd met ligzetels heel netjes onderhouden charmant geheel
  • Reis vertrek datumJuni 2018
11-9-2017
Francine & Rik
Heel goed meegevallen.
Er viel eigenlijk niets tegen. Mooie nette kamer, lekker ontbijt, lekker diner met veel variatie. Goeie tips om de dag door te brengen. Leuke gastvrouw en gastheer. Heel rustige ligging.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
29-8-2017
Vandewiele Sandra
Zalig
De rust en verwennerij was fantastisch. Een zeer mooi domein en het ontbijt was verzorgd en lekker. Het avondeten was iedere avond een ware lekkernij. Ook onze meid van 11 jaar vond het zalig. Wij komen zeker terug!
  • Reis vertrek datumAug. 2017