Antwerpen

Arass Business Flats

16-7-2015
José
super ,geheel gerenoveerd
3 nachten in de business flat geweest dit was super voldoen aan alle wensen , hele fijne douche , airconditioning, keukentje, wij vonden de indeling heel leuk met de vide ,supermarkt recht tegenover ( deze is wel een stuk duurder dan Nederland) centrum is heel goed te doen te voet.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
4-1-2014
Dyantha
Dit nooit meer!!
Appartement zelf is vrij groot, genoeg ruimte, ligging van het hotel is ook prima. Ongv. 10 minuten lopen en je bent in het centrum van Antwerpen. Het hotel zelf is erg slecht, sowieso geen 4 sterren wat hun zeggen, de bedden liggen erg verrot en staan op wieltjes waardoor ze steeds wegrijden als je een beweging maakt. Wil je de tweede verdieping of hoger bereiken, dan moet je eerst een trap omhoog en dan kan je pas met de lift, in de gangen is er weinig verlichting, waardoor je soms gewoon in het donker loopt!! De badkamer is een aanfluiting, de stenen op de muur zitten gewoon gaten in, daardoor tocht het heel erg daar. Een voordeel, je kan je auto wel bij hun parkeren, aparte garage daarvoor. Dit zat bij de prijs inbegrepen. Antwerpen zelf is erg leuk en daar komen we dan ook zeker nog een keer terug, maar dit hotel nooit meer, geen aanrader!!!
  • Reis vertrek datumJan. 2014
Inrichting 1.0
Hoeveelheid ruimte 5.0
8-9-2013
Ingrid
Enorm veel ruimte.
Als je binnenkomt ben je helemaal verbaasd hoe groot de kamer is, lekker veel bewegingsruimte, eigen keuken. Het interieur is wel flink verouderd. De air-conditioning lekte voordurend water. Overal zaten vlekken en roestplekken. Kamers zijn ook gehorig.
  • Reis vertrek datumSept. 2013
Inrichting 5.0
Hoeveelheid ruimte 9.0
2-1-2011
Maria
oud, donker, gammel en stinkend
Wij hebben een paar dagen in een suite apartement op de 6e verdieping doorgebracht. Dit zou gerenoveerd zijn in 2009, zo stond er op de website. Dit bleek absoluut onwaar. Of het moest om de donkerbruine muren en dito tapijt gaan? Om een winterdepressie van te krijgen, zo donker. Verder was de inrichting oud en afgebladderd. Ook functioneerde het luchtververseringssysteem niet. Wij hebben ramen alle avonden open gehad omdat er sigarettenrook in onze ruimte werd geblazen. Nee, ondanks de goede ligging en de goede bedden (ja, er deugde toch wat) was dit de 100 euro per nacht niet waard.
  • Reis vertrek datumDec. 2010
Inrichting 3.0
Hoeveelheid ruimte 7.0
5-9-2010
luc deraedt
ruime kamers
Arras suite inn is een hotel met ruime kamers. Het onthaal aan de receptie verliep heel correct. De kamers zijn ruim en opgevat als duplex kamers. Boven heb je de bedden en de badkamer. De bedden waren zeker ok. Wat we minder vonden : het hotel mag zeker eens een opknapbeurt krijgen, wat schilderwerken, kapotte deuren, etc zou het hotel een betere uitstraling geven. Het ligt ook een eindje van het centrum. Nu prijs/kwaliteit is zeker ok
  • Reis vertrek datumSept. 2010
Inrichting 8.0
Hoeveelheid ruimte 9.0
31-7-2010
Mendy
Leuk
Ben hier met mijn partner geweest. Hadden via een voordeelsite geboekt en waren totaal €60,- kwijt voor de overnachtingen met ontbijt. Hotel is een aanrader, onbijt was heerlijk en de kamers erg groot met een eigen keukentje. Ligging t.o.v. het centrum ging, je moest minimaal 15 minuten lopen. Maar dat was geen probleem want is een rechte weg.
  • Reis vertrek datumJuni 2010
Inrichting 7.0
25-4-2010
milou
Fantastische plek, voor herhaling vatbaar!
super appartement/hotel wij hadden de duplex suite, met ontbijt voor 70 euro, ideaal! 2 min lopen naar de metro, binnen 10 min sta je middag in het centrum, erg makkelijk. Kamers zijn groot, leuk zitje,bedden en douche waren ook erg prettig. Receptie was erg vriendelijke en ontbijt was goed. Alles in overvloed. Al met al een prettig weekend antwerpen, raden het zeker aan, en komen zeker nog eens terug!
  • Reis vertrek datumApr. 2010
  • Reis vertrek datumMrt. 2010
28-12-2009
peggy
Noooit meer
App arass suite doet zich beter voor dan het is. We hadden app B-duplex. Op de badkamer lagen nog allemaal haren van verschillende mensen en op de muren boven bij het slaap gedeeltte zat ook van alles. De poetsvrouw kan in ieder geval niet poetsen. Dan zeggen ze dat ze gerenoveerd hebben nou onze kamer niet, tegeltjes los tegen de keukenmuur en de leuning van de trap zat helemaal los terwijl we een kind van 3 jaar bij hadden. Het is boven ook helemaal open niks is afgezet je kunt als kind zo naar beneden vallen. Als je van plan bent om s avonds wat later thuis te komen vind ik het een gevaarlijk stuk om te lopen. Naar het begin van de winkelstraat 10 tot 15 min langs het station af echt niet prettig, naar het oude centrum 30 min lopen. Al met al konden wij voor hetzelfde geld een 4 sterren hotel midden in het centum krijgen is misschien een tip voor u.
  • Reis vertrek datumDec. 2009
Inrichting 5.0
Hoeveelheid ruimte 8.0
2-11-2009
Ingrid
Super geweldig!!!!
We hadden rechtstreeks geboekt bij het hotel zelf. Een superleuke aanbieding voor de suite appartement. Een hele ruime suite waar je heerlijk kunt vertoeven. De kamer zag er zeer netjes uit, bedden lagen heerlijk zacht. Alles was tip-top in orde. De service aan de receptie was erg goed, zondagochtend moesten we weer uitchecken maar ze deden er helemaal niet moeilijk over als we onze auto lieten staan voor nog een paar uurtjes zodat we toch nog van de stad konden genieten. Wij gaan hier zeker nog een keertje terug. Ik heb dit hotel zeker bij mijn favorieten staan.
  • Reis vertrek datumOkt. 2009