Saint Victor et Melvieu

Onderkomens 8,8
Hygiëne 9,1

Danielle De jong
Fantastische familie camping
Fantastische familie camping, waar je thuis gevoel bij krijg. Sinds een aantal maanden heeft de camping nieuwe eigenaren die al veel veranderingen op de camping heeft gedaan, o.a. het opknappen van de chalets, een volledig nieuwe bar met terras waar je heerlijk buiten kan zitten onder het genot van een drankje terwijl de kinderen ongestoord kunnen spelen in de speeltuin of zwembad. Je kunt er heerlijk eten van een kleine kaart. Oftewel een perfecte plek voor een ongestoorde vakantie !!!
  • Reis vertrek datumMei 2018
Onderkomens 8,0
Zwembad 7,0
Hygiëne 9,0
Willem de Jong
Geweldig!
Wat een geweldige metamorfose. De camping en park is onherkenbaar opgeknapt. Met de nieuwe eigenaren is er een fantastische vakantie bestemming in Frankrijk bijgekomen. Wij volgden op afstand de verrichtingen van deze wederopbouw (via Facebook en Instagram) maar verbaasden ons van het (voorlopige) resultaat. Nu al een prachtige locatie en het wordt met de dag mooier en beter. Wij gaan er volgend jaar weer heen. Wat een ontvangst. Wij waren voelden ons direct thuis ondanks dat we nog een rit van 10 uur moesten. De Complimenten en veel succes.
  • Reis vertrek datumMei 2018
Onderkomens 10,0
Hygiëne 10,0
B. de Raad
Zeer ontspannen genieten van er even tussen uit
Super gezellige mini camping. Als je wilt genieten van een rustige vakantie maar toch ook af en toe iets wilt ondernemen is dit de ideale plek. Nieuwe eigenaars Richard en Mariëlle weten hoe het werkt. Hoe je het mensen naar de zin moet maken. Ook de kinderen helpen hierbij. Ze hebben alles opgeknapt en zijn nog steeds bezig. Ziet er heel sfeervol uit. Je kan ook een heerlijke duik nemen in het ( verwarmde) zwembad. Ook een kids club en filmavondjes ook mogelijk. Op loop afstand een schitterende omgeving. Is alles mooi en koeke en ei...... Nee, het weer werkte even niet mee 😂 en ik heb helaas niet meer vakantie dagen. Wil je niet met en bij de grote massa op vakantie....... Ga dan naar deze camping
  • ReisgezelschapMet vrienden
Onderkomens 8,0
Hygiëne 8,0
25-8-2017
m.p.g.jacobs
Het had zo mooi kunnen zijn!
Op basis van recensies op Zoover en na een leuk contact met Joost, de eigenaar, boven talloze andere leuke locaties om hier onze zomervakantie door te brengen. De ontvangst was bijzonder. De eigenaar was zeer vriendelijk, zijn vrouw gaf aan dat haar man inderdaad heel gastvrij en vriendelijk is, wat onze wenkbrauwen deed fronsen. We hadden expliciet verzocht om een huisje in de schaduw in verband met mijn hitte allergie. Het huisje was helaas niet waar de meeste schaduw was en, naar later bleek, ook niet het meest recent gerenoveerde en verouderd. Aan de overkant stonden netjes gerenoveerde huisjes. We hadden in oktober 2016 al gereserveerd, maar mensen die later gereserveerd hadden werd de gerenoveerde huisjes toebedeeld. Vreemd. Huisje zelf is eenvoudig, bedoeld voor 5-7 mensen, heeft echter maar 2 slaapkamers. Een heel klein terras, knap als je daar met 7 mensen zou kunnen gaan zitten. Er zitten horren in een aantal ramen, maar dan kan het raam niet dicht. De nachten waren redelijk koel, dat was wel prettig. Het park ligt wat hoger in de bergen. Wel 4 dagen ronduit koude dagen gehad, rond de 16 graden. Op het park zelf voornamelijk Vlamingen die waarschijnlijk vaker waren geweest, we hadden het idee dat er een kliekvorming was. Daar waar op Zoover stond dat er de hele dag gevoetbald werd en kinderen het park niet af wilden en wat ons dus zo aantrok, daar hebben we niets van gemerkt. Met name onze oudste vond in de 1e week geen aansluiting met andere kindjes die alleen met elkaar speelden. Op het park is een zwembad (favoriete sport: wespen zien te ontwijken en ze uit het zwembad vissen) en er kan gesport worden (tafeltennis, jeu de boules, badminton, voetbalveldje). Er is catering, maar let op: je moet minimaal een dag reserveren voor de speciale gerechten. Ook was de menukaart niet geheel duidelijk. Hadden we zin in crêpes, bleek dat toch niet mogelijk te zijn. De wafels en de BBQ waren top! We voelden ons zeer ongemakkelijk wanneer het hele gezin van de eigenaren ging eten we durfden dan niet te storen om iets te bestellen. Ook was het vreemd en niet bepaald klantvriendelijk dat er op zaterdagmiddag ineens werd aangegeven dat er op zondag geen brood zou zijn omdat de oudste zoon naar de trein gebracht moest worden. Een alternatief geven was er niet bij. Jammer dan, regel je eigen brood maar, zo werd dat door ons ervaren. Wifi is er alleen in de bar en de verbinding is niet geweldig. Als je 3G ontvangst heb op je mobiel, dan is het al veel. Voor bezienswaardigheden moet je een eind rijden door de bergen. De dichtstbijzijnde supermarkten bevinden zich op zo'n 20 minuten rijden en je moet haakse bochten, waarin je Fransen tegenkomt die lekker door de bocht knallen, geen bezwaar vinden :) Wat ons vooral verbaasde en zwaar tegenviel was dat er in de 2e week besloten werd alle georganiseerde activiteiten te staken. De bar ging ineens tussen 13.00 en 16.00 dicht (wel fijn als je wat wilt eten in de bar). Zelfs al zijn er nog maar 4 mensen, het zijn je klanten en je zou verwachten dat deze het ook naar hun zin wordt gemaakt. We kregen hier een naar gevoel over, alsof ze er geen zin meer in hadden. Daardoor kregen we soms het gevoel dat we niet echt welkom meer waren. Zeg dan: hier is je geld terug voor de 2e week, je mag gebruik maken van de faciliteiten, maar verwacht niets meer van ons. Was het dan helemaal niet leuk? Jawel hoor, we hebben er ons prima vermaakt, maar dit was met name dankzij hele leuke Nederlanders en Vlamingen die we de 2e week ontmoet hebben! We hebben er gewoon zelf wat van gemaakt :)
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Hygiëne 8,0
27-6-2017
Raymakers-Nooyens
Super
De camping was mooi en rustig gelegen Chalet was verzorgd en alles is aanwezig. Zeker de moeite om er eens naar toe te gaan Als we de kans nog eens krijgen , gaan we er nog wel eens terug Ook de eigenaars zijn vriendelijk mensen , zeer gastvriendelijk ook
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Onderkomens 10,0
Hygiëne 10,0
20-8-2016
De Gillewy'tjes,Hooglede
Fantastish!
Na het 3e jaar op rij weer een fantastische vakantie gehad bij Joost,Anje en kinderen,die er weer alles aan gedaan hebben om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.En altijd met de glimlach! De bbq was weer dik in orde alsook de andere activiteiten zoals kajak (die perfect en plezant verloopt dankzij Ricky).ook nog mooie uitstapjes gemaakt in de zeer mooie en rustige omgeving om daarna een frisse duik te nemen in het zwembad.Kortom een zalige vakantie in een rustige en ongedwongen sfeer. Bedankt Joost,Anje en kinderen en hopelijk tot volgend jaar!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Kindvriendelijk 9,0
14-8-2016
Koen Duyvejonck
Super
Een super locatie voor een gezin met kinderen Kortom een fantastische vakantie bestemming en een bedankt aan Joost Anje en de kinderen voor de goede ontvangst Hopelijk tot volgend jaar
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datum2016
3-11-2016
Peggy en co
Leuke camping in een prachtige omgeving!
We zijn nog nooit 2 keer naar dezelfde plaats geweest, maar Le Balcon des Raspes is ons zo bevallen dat we er volgend jaar voor een 3de keer naartoe gaan. Onze 9j dochter is er van 's morgens tot 's avonds in de weer met de vele Nederlandssprekende vriendjes en vriendinnetjes. 's Morgens rent ze de deur uit om het brood te gaan halen en na het ontbijt gaat ze naar de kinderanimatie (koekjes bakken, knutselen, dansen, kubs, ...). Het leuke aan deze camping is dat het een veilige omgeving is, waarin je haar de vrijheid kan geven die ze vraagt zonder dat ik mij zorgen moet maken. Tot 's avonds laat rennen ze over de camping, zitten ze in het zwembad of op de speeltuin, gaan ze pingpongen of badmintonnen, kortom ... er zijn mogelijkheden genoeg!   De natuur is er prachtig en heel rustgevend. Terwijl je op het terras van uw chalet zit, fladderen de vlinders rondom u, zie je in de struiken vele vogeltjes zitten en zie je de roofvogels en gieren cirkelen boven je hoofd. Iedere keer opnieuw is het echt genieten en heb je een compleet relaxed vakantiegevoel. Voor mij is voldoende privacy ook een belangrijk item en dat is op Le Balcon des Raspes zeker in orde.    We hebben al elk jaar toffe mensen leren kennen waarmee je plezier hebt op de quiz, in het zwembad of in de bar. Het gaat allemaal heel spontaan, niets gedwongen en dat is het leuke eraan.   Terwijl mijn man de heuvelachtige omgeving verkent met zijn fiets en mijn dochter zich geen seconde verveelt, kan ik in alle rust genieten van een goed boek. Het is bij ons zeker zo dat als mijn dochter fun heeft, ik zelf ook kan genieten van de vakantie en dat is al zeker 2 keer meer dan geslaagd!   Zoals al in vele reviews staat, zijn de kajaktocht en BBQ-avonden aanraders. Nog een hoogtepunt is het nachtzwemmen onder een prachtige sterrenhemel.   Er is 1 “nadeel” aan Le Balcon des Raspes en dat is dat mijn dochter zo graag op de camping vertoeft, waardoor ze geen uitstappen wil maken. Als ik het aantal uitstappen bekijk dat we op die 2 jaar gedaan hebben en wat er nog allemaal te zien is kunnen we nog 20 jaar naar Le Balcon des Raspes gaan!   Ik kan dus alleen maar positieve commentaar geven. Het is een leuke camping in een prachtige omgeving en dat is perfect voor ons! Bedankt Joost, Anje en de kids om ons verblijf zo aangenaam te maken en we kijken al met grote glimlach uit naar volgende zomer!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
20-11-2016
Johan en Vera
Mooie vakantie in een prachtige streek.
We beleefden hier een heel fijne vakantie, erg gemoedelijke sfeer, leuke activiteiten om je meteen thuis te voelen. Ons dochtertje heeft zich geen minuut verveeld... De dagen waren gewoon te kort. De rust op de camping is zeker een pluspunt. Ook heel proper sanitair voor de kampeerplaatsen. Joost en Anje doen er samen met hun kinderen alles aan om hun gasten een deugddoende vakantie te bezorgen. We kijken er naar uit om terug te komen!
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Ligging 8,0
Eetgelegenheden 8,0
19-11-2016
Fam Hollemans
Aanrader
Kleinschalige, aangename camping uitgebaat door een sympathiek gezin. Hierdoor hoef je je geen zorgen te maken over waar de kinderen zijn. Dagelijks een uurtje kinderanimatie, elke dag iets anders. Het kanovaren met aansluitend BBQ en nachtzwemmen op donderdag zijn een topper en dus zeker een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2016