Zadar

Kuća Bajlo

25-10-2019
PetraP
Als alles klopt...
Soms zou je een extra punt bovenop de maximale 10 willen geven, en voor ons verblijf in Kuca Bajlo gold dat.We hebben een stralende oktoberweek achter de rug met elke dag een nieuw avontuur. Wandelen in de bergen met Griet en Anri, met een huurauto en andere logees naar Plitvice (met herfstkleuren en zonder mensenmassa's!), mountainbiken op 3 verschillende eilanden, een geweldige manier om de accu op te laden. Dat lukte omdat Griet en Anri geweldig meedachten, een kast vol folders hebben staan en ogenschijnlijk de hele dienstregeling van al die boten uit hun hoofd kennen. Ook handig dat je hun fietsen kunt huren! Griet en Anri weten een sfeer te scheppen die ook de gasten met elkaar verbindt waardoor er allerlei contacten ontstaan tijdens een weekje vakantie. Kortom: een ideale uitvalsplek als je van contact, actie en, zie alle recensies hieronder, heerlijk eten!
24-10-2019
Dirk en An Descamps-Verbeest
Super vakantie!
Voor het derde jaar op rij lieten wij ons een weekje verwennen in het warme nest van Griet en Anri in het prachtige Kroätie. Vlak bij de kust, met een schitterend zicht op de zee en de eilanden, op een steenworp van de bergen, op wandelafstand van het historisch deel van Zadar, kortom, een unieke lokatie voor een topvakantie. De wandeling op Ugljan met Griet en Anri, de uitstap naar de markt met Anri, de wandeling in het Velebit gebergte met Griet en Anri, de vegetarische avond, de vlucht met het sportvliegtuig boven de eilanden voor de Kroatische kust....onvergetelijk dank zij de Griet en Anri. Voor de andere uitstappen die we deden, kregen we zoals steeds een kaart mee, zodat we de mooiste hoekjes van Kroatië niet konden missen. Ook was er onmiddellijk een vriendschappelijke band met de andere gasten en hebben we samen veel plezier gehad. Het was allemaal hartverwarmend en gaan zeker terug. Super bedankt !
21-10-2019
didier dejonghe
één vraag: wanneer nog een keer?!!!
B&B Kuća Bajlo is thuiskomen op een ideale uitvlasbasis om de Dalmatische regio te ontdekken. Op een tijdsspanne van 13 maand, bezocht ik deze B&B 5 maal. Met de vliegtuig een afstand die niet langer is dan het uitlezen van een krant! Je haalt er een explosieve wereld binnen van geur, kleur, smaak, eindeloze vergezichten, dromerige eilanden, knusse historische plekjes - Anrie en Griet van deze B&B zijn de ideale aangevers om de regio te ontdekken. Een verblijf bij hen geeft je een rugzak of valies terug mee naar huis, vol met nagenietbare vakantiemomenten. Anrie en Griet hebben een groot hart dat groot genoeg is om hun liefde voor deze regio te delen met hun gasten. De gasten van B&B Kuća Bajlo gaan er als tevreden vrienden weg, en komen er als verlangende vrienden graag terug. Pure verwennerij Datum van verblijf: oktober 2
  • Reisgezelschapalleenreizend
20-10-2019
Paul en Chris
Top locatie en fantastische b&b
Toplocatie en schitterende b&b B&B Kuća Bajlo is een top verblijfplaats. Met mooie verzorgde en nette kamers. Griet en Anri zijn ontzettend aardige en sociale mensen en doen er alles aan om je op alle mogelijke vlakken te verwennen. Een dikke pluim want het vergt toch wel enorm veel inzet. Maar ze doen het met ontzettend veel goesting en warmte. Vanaf de eerste minuut voel je je er thuis. Je wordt er elke morgen verwend met een heerlijk ontbijt. En telkens is het een gezellig samenzijn met de andere gasten. Ook hebben we genoten van een heerlijk vegetarisch avondmaal. Prachtige gerechtjes, schilderijtjes, een streling voor oog en tong. Ondertussen komt Griet met voorstellen, ideetjes, plannetjes en folders voor uitstappen. Kortom, we hebben het enorm naar ons zin gehad. We hebben stukje van het mooie Kroatië kunnen ontdekken. We hebben nieuwe vrienden ontmoet. We hebben gelachen, gewandeld, genoten van het mooie weer en van het vele lekkers op tafel. Tot hopelijk nog eens.
20-10-2019
Viona
Unieke plek
Wat hebben wij bij jullie genoten! Het heerlijke eten, de vegetarische avond wat was het eten heerlijk, de tafel en presentatie van alle gerechten zagen er voortreffelijk uit. De prachtige wandelingen waren een avontuur waar ik grenzen voor mijzelf heb verlegd. Wat een mooie natuur en prachtige uitzichten zo boven op de berg. De B&B is een uitstekende plek om andere mensen te ontmoeten (genoten van onze Vlaamse medegasten) en voor prachtige herinneringen. Griet en Anri doen dit met zoveel liefde en passie en dat stralen ze ook echt uit! Ik heb goesting om terug te keren.
10-10-2019
Inge du Pon
Geweldige vegetarische b&b
Vegetarische b&b. Gastheer en gastvrouw geven je alles om een fantastische vakantie te beleven.
29-9-2019
Christel
Pareltje!
B&B Kuća Bajlo is een echt pareltje! De kamers zijn eerder aan de kleine kant, echter heel gezellig ingericht, gerieflijk en voorzien van alle comfort. Elke kamer beschikt over z’n eigen badkamer. De B&B ligt op wandelafstand van het oude centrum van Zadar, ideaal om de stad te verkennen en er ’s avonds een hapje te gaan eten. Zadar zelf ligt heel centraal en is een ideale uitvalbasis voor gevarieerde uitstappen. Je vindt er alles: eilanden, meren, bergen, toffe stadjes, prachtige natuur, … Griet & Anri verwennen je elke dag met een zalig ontbijt. Ook als niet vegetariër is het volop genieten van de vele gezonde en o zo lekkere hapjes. Wat het echter uniek maakt, is de enorme gastvrijheid die Griet en Anri bieden. Niks is hen te veel. Ze voelen de bezoekers goed aan en staan hen met raad en daad bij. Ook bij het plannen van de uitstappen, krijg je een karrevracht aan goede tips, plannetjes, foldertjes, … Samengevat: een aanrader
25-9-2019
Thomas
Fantastische B&B
Van het moment dat je arriveert tot het moment dat je vertrekt ben je volledig op je gemak en heb je een fantastisch vakantiegevoel. Griet en Anri gaven ons daarnaast nog eens geweldige tips, organiseren activiteiten zoals een zeiltocht of laten je kennismaken met verborgen parels in en rond Zadar zoals een tocht door de grotten. Op ieder moment staan ze klaar om grote of kleine vragen te beantwoorden!
25-9-2019
Paul en Christel
Zeer tevreden
Zeer hartelijke ontvangst door Griet en Anri. Overvloedige tips en plannetjes voor de uitstappen. Geweldig lekker vegetarisch ontbijt. Jammer dat we er niet lang genoeg waren om deel te nemen aan de vegetarische avond.
23-10-2019
DI
Aanrader😁
Mooie b&b, vlakbij het strand en op loopafstand van het oude centrum van Zadar. Griet en Anri zijn vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Ontbijt was uitgebreid en heel lekker. 1x ook een vegetarisch diner gehad, verrassend lekker! Slaapkamers en sanitair zijn prima. Kortom, een aanrader! 😉