Zadar

Kuća Bajlo

22-4-2019
Vicky De Roeck
inspirerend!
Mooie bed en breakfast op wandelafstand van een historisch stadje Zadar. Goede ontvangst van de gastheer en gastvrouw en tal van tips en doe-activiteiten: ook samen! Lekker en gezond ontbijt...wij komen graag terug!
22-4-2019
Martin en Tine
Supervakantie
Fantastisch verblijf in heel mooi gerenoveerde kamers. Griet en Anri zijn de ideale gastvrouw en gastheer. Elke dag een heerlijk ontbijt en hele goede tips voor de uitstappen. Topper is een geweldig mooie door hen gegidste wandeling. Een aanrader!
19-4-2019
Louis de Vries
supermooie plek met mooi uitzicht vanaf de kamer
vegetarisch ontbijt,veel heerlijke zelfgemaakte producten
23-10-2018
Vera
Zeker opnieuw. Aanrader.
Mijn 2e keer! Zeer gastvrij onthaal, Griet en Anri helpen je graag bij het plannen en regelen van de vele uitstappen die in de regio mogelijk zijn. De zeiltocht valt niet te missen! Heerlijk huisgemaakt ontbijt en goede locatie vlakbij rustige kleine strandjes en op wandelafstand van Zadar centrum. Perfect om 's avonds uiteten te gaan.
22-12-2018
Robert van de Sanden
Wat een super accomodatie. Kwalitatief hoogwaardige kamers, heerlijk eten en supervriendelijke mensen. Nabij de Zee en het centrum van Zadar gelegen. Echt top!
14-10-2018
Elsbeth Van Herck
Aanrader!
Super hartelijke ontvangst! Geen moeite te veel voor de B&B eigenaars (even auto reserveren, tips over de beste restaurantjes, zalige zeiltocht,...)! Wandelafstand naar Zadar. Lekker ontbijtbuffet. Top!
14-10-2018
Dirk en An
Alles Super. Volgend jaar voor de derde keer!
Voor een verwenvakantie zonder zorgen en zonder voorbereiding moet je bij Griet en Anri zijn. Een B&B, vlak aan zee, supermooi weer, een supermooi land, supergoeie ontvangst door Griet en Anri, superlekkere vegetarische ontbijten (wij zijn wel vleeseters?!?!) kortom, alles Super! Griet en Anri geven elke morgen nuttige tips over de mooiste plekjes van de omgeving, waardoor elke dag meer dan de moeite waard is. De zeiltocht met Griet en kapitein Iwan en de Bergwandeling met Griet op het eiland Ugljan waren ook onvergetelijk. Bedankt Griet en Anri, en tot volgend jaar !
12-10-2018
Didier Dejonghe
Kuca Baljo,een ideale uitvalsbasis.
Ik moet verwittigen: als je eenmaal bij B&B Kuca Bajlo logeert, zal dat niet bij die ene keer blijven! Vooreerst is die B&B gelegen in een prachtige streek vol verrassingen - een ideale uitvalsbasis om kennis te maken met Unesco-werelderfgoed, die zowat om iedere hoek de toerist opwacht. Maar vooral ook, omdat Griet en Anri van deze B&B, het meesterlijke talent hebben om hun gasten te verwennen.Dat doen ze in alle opzicht, zoals bij het verlenen van duidelijke reisinfo, het klaarmaken van een onvergelijkbare bijzonder lekker en uniek ontbijt (vegetarisch), het aanbieden van verzorgde kamers, en nog veel meer. Als toerist voel je er echt op je gemak. Het was voor de tweede keer dit jaar, dat ik er enkele dagen verbleef. Het voelt aan, alsof ik die lieve mensen al jaren ken - Beroepshalve heb ik heel Europa doorkruist en zag zowat de mooiste plekjes. Doch, Zadar en omgeving hebben mijn hart gestolen. Ieder seizoen heeft er zijn charme.Doch, de herfst is een wondermooie tijd om in die streek te toeven. De Plitvicemeren/-watervalletjes, die ik vanuit de B&B gemakkelijk kon bereiken met de autobus, (autobusstation op 7 min wandelafstand van de B&B), lagen verzonken in een palet van de meest ondenkbare kleurencombinaties. Mooi, mooi, wondermooi!
  • Reisgezelschapalleenreizend
5-11-2018
Bregje Schipper
Helemaal Top!
Een super mooie B&B, lieve gastvrouw en gastheer die alle mooie plekjes kennen en je goede tips geven, prachtig plekje aan de kust, op loopafstand van de mooie historische en gezellige stad Zadar. Wij hebben het echt geweldig gehad. Het allerleukste was dat Griet en Anri ons meenamen op wandeltochten die precies bij ons pasten. Dat doen zij met hun gasten in het voor- en najaar. Helemaal top!
30-9-2018
Annick Matthijs
fantastisch
Een heel mooi verblijf met supervriendelijke gastheer en -vrouw die onmiddellijk klaar stonden met tips. Het ontbijt was superlekker en origineel. Enige minpuntje was dat onze badkamer op het gelijkvloers was en niet aanpalend aan de kamer.
  • Reis vertrek datumSept. 2018