Zadar

Kuća Bajlo

16-8-2019
Thijs Van Quickenborne
fantastiche bnb
Onze eerste kennismaking met Kroatië en Zadar was fantastisch. Griet en Anri hebben ons hierbij enorm geholpen. De warme ontvangt voor ons en ons kindje gaf ons een zeer goed gevoel. De praktische tips die zij ons gaven waren zeer handig. Zowel het vegetarisch buffet als het ontbijt waren uitstekend. Een absolute aanrader!
  • Reis vertrek datumAug. 2019
12-8-2019
Eva
Top adresje!
Fantastisch adresje om op vakantie te gaan. Griet en Anri leggen hun gasten echt in de watten. Het heerlijk verse ontbijt in de mooie ruimte omgeven door een schaduwrijke tuin zorgde voor een perfecte start van de dag. Onze 2 kinderen vonden het top. De zee op wandelafstand van de b&b is super om te snorkelen.
  • Reis vertrek datum2019
23-7-2019
Chris & Kathleen
Griet, Anri en C wij komen terug!
Met 2 kinderen, excuseer, jongvolwassenen van 16 en 19 moet je voor wat avontuur en actie zorgen en dat hebben we zeker gevonden in Zadar! Met een prachtige wandeling naar de Krupa, Kajak, speleologie, boottocht, etc. … hebben we onze jeugd in beweging kunnen houden. Voeg daar de omgeving bij, de hartelijke ontvangst van Griet en Anri, de heerlijke ontbijten, de tips en je hebt een super vakantie.
17-7-2019
Bart - Barbara - Ziva
The max
Het verblijf bij Griet en Anri was the max. Iedere morgen een geweldig en energiekrijk ontbijt, klaar om de dag goed te starten. Vele tips maakten dat we ook plekjes bezochten waar we anders niet aan zouden denken. De activiteiten (kajak, zeilen, speologie) in groep waren een geweldige ervaring. De veggie avond was een nieuwe ervaring en een streling voor oog en mond. Onze vakantie was er eentje om niet te vergeten en staat in onze top vijf. Jullie maakten er iets geweldigs van. Thx
13-7-2019
Liesbeth Weyn
Onvergetelijk, fantastisch, voor herhaling vatbaar
We hebben - mede dankzij Griet en Anri - een fantastische vakantie achter de rug. De praktische tips en begeleiding bij het uitstippelen van de uitstappen/activiteiten waren onbetaalbaar. Geen zorgen of stress bij het kayakken, de zeiltocht naar de Kornati-eilanden, de fietstocht op eiland Ugljan, de wandeltocht naar de Krupa-rivier. We vallen vermoedelijk in herhaling als we zeggen dat het ontbijt uniek was? Niet alleen door het lekkers & gezonds dat er werd aangeboden, maar ook door de gelegenheid om Griet en Anri (en soms ook andere gasten) aan te spreken voor tips en vragen. Ook de B&B zelf mag even vernoemd worden: een modern, indrukwekkend complex met alle luxe en comfort. We wensen de sympathieke en gepassioneerde gastvrouw en -heer nog veel succes!
4-8-2019
Luk Van Kerschaver
fantastisch verblijf
We hadden een super verblijf in B&B Kuca Bajlo. Griet en Anri zijn heel vriendelijke mensen die klaar staan om je te helpen met tips en praktische informatie. Je moet nog maar zeggen wat je wil doen, en Griet haalt al verschillende infofolders uit haar kast. Naast het dagelijkse rijkelijke ontbijt, hebben we in de B&B ook kunnen genieten van een heerlijke vegetarische avond. Vanuit Zadar zijn heel wat uitstappen mogelijk, zowel naar de bergen (NP Paklenica) als naar de zee (Kornati eilanden bv), en B&B Kuca Bajlo is daarvoor de uitgelezen uitvalsbasis!
30-6-2019
Monique Adamczijk
Uitmuntende B&B
Prachtige rustig gelzgen B&B met een zeer warm onthaal. Een beetje zoals thuis komen. Nette kamer met aparte badkamer. Onvergetelijk vegetarisch ontbijt dagelijks en fenomenale vegetarisch diner mogen beleven. Vele tips om Zadar en omgeving te leren ontdekken krijg je er zomaar bovenop. Mijn eerste bezoek maar zeker niet mijn laatste ! Dank je wel Griet en Anri
26-6-2019
Lisette en Fred
Gewoon fantastisch
Ons tweede verblijf bij Griet en Anri was weer top. De warme ontvangst, het overheerlijke ontbijt met ingrediënten uit de eigen moestuin, de goede tips om de omgeving van Zadar te ontdekken.... En wat hun B&B zo uniek maakt, is de gemoedelijke sfeer die er ' s morgens hangt, bij het ontbijt aan de grote tafel, met de andere gasten.
23-6-2019
Roland Marc
Zeer leuke locatie bij super aangename mensen
Wil je zeer goed logeren in Kroatië, dan is deze b b en b een super adres
22-6-2019
marie-christine
genoten van de tuin
heel vriendelijk ontvangst, veel info.