Zadar

Kuća Bajlo****

23-10-2018
Vera
Zeker opnieuw. Aanrader.
Mijn 2e keer! Zeer gastvrij onthaal, Griet en Anri helpen je graag bij het plannen en regelen van de vele uitstappen die in de regio mogelijk zijn. De zeiltocht valt niet te missen! Heerlijk huisgemaakt ontbijt en goede locatie vlakbij rustige kleine strandjes en op wandelafstand van Zadar centrum. Perfect om 's avonds uiteten te gaan.
Elsbeth Van Herck
Aanrader!
Super hartelijke ontvangst! Geen moeite te veel voor de B&B eigenaars (even auto reserveren, tips over de beste restaurantjes, zalige zeiltocht,...)! Wandelafstand naar Zadar. Lekker ontbijtbuffet. Top!
Dirk en An
Alles Super. Volgend jaar voor de derde keer!
Voor een verwenvakantie zonder zorgen en zonder voorbereiding moet je bij Griet en Anri zijn. Een B&B, vlak aan zee, supermooi weer, een supermooi land, supergoeie ontvangst door Griet en Anri, superlekkere vegetarische ontbijten (wij zijn wel vleeseters?!?!) kortom, alles Super! Griet en Anri geven elke morgen nuttige tips over de mooiste plekjes van de omgeving, waardoor elke dag meer dan de moeite waard is. De zeiltocht met Griet en kapitein Iwan en de Bergwandeling met Griet op het eiland Ugljan waren ook onvergetelijk. Bedankt Griet en Anri, en tot volgend jaar !
12-10-2018
Didier Dejonghe
Kuca Baljo,een ideale uitvalsbasis.
Ik moet verwittigen: als je eenmaal bij B&B Kuca Bajlo logeert, zal dat niet bij die ene keer blijven! Vooreerst is die B&B gelegen in een prachtige streek vol verrassingen - een ideale uitvalsbasis om kennis te maken met Unesco-werelderfgoed, die zowat om iedere hoek de toerist opwacht. Maar vooral ook, omdat Griet en Anri van deze B&B, het meesterlijke talent hebben om hun gasten te verwennen.Dat doen ze in alle opzicht, zoals bij het verlenen van duidelijke reisinfo, het klaarmaken van een onvergelijkbare bijzonder lekker en uniek ontbijt (vegetarisch), het aanbieden van verzorgde kamers, en nog veel meer. Als toerist voel je er echt op je gemak. Het was voor de tweede keer dit jaar, dat ik er enkele dagen verbleef. Het voelt aan, alsof ik die lieve mensen al jaren ken - Beroepshalve heb ik heel Europa doorkruist en zag zowat de mooiste plekjes. Doch, Zadar en omgeving hebben mijn hart gestolen. Ieder seizoen heeft er zijn charme.Doch, de herfst is een wondermooie tijd om in die streek te toeven. De Plitvicemeren/-watervalletjes, die ik vanuit de B&B gemakkelijk kon bereiken met de autobus, (autobusstation op 7 min wandelafstand van de B&B), lagen verzonken in een palet van de meest ondenkbare kleurencombinaties. Mooi, mooi, wondermooi!
  • Reisgezelschapalleenreizend
5-11-2018
Bregje Schipper
Helemaal Top!
Een super mooie B&B, lieve gastvrouw en gastheer die alle mooie plekjes kennen en je goede tips geven, prachtig plekje aan de kust, op loopafstand van de mooie historische en gezellige stad Zadar. Wij hebben het echt geweldig gehad. Het allerleukste was dat Griet en Anri ons meenamen op wandeltochten die precies bij ons pasten. Dat doen zij met hun gasten in het voor- en najaar. Helemaal top!
30-9-2018
Annick Matthijs
fantastisch
Een heel mooi verblijf met supervriendelijke gastheer en -vrouw die onmiddellijk klaar stonden met tips. Het ontbijt was superlekker en origineel. Enige minpuntje was dat onze badkamer op het gelijkvloers was en niet aanpalend aan de kamer.
30-9-2018
Caine en ludo
Super !!
Een superadresje: hele lieve mensen die er werkelijk alles aan doen om het naar je zin te maken ! Heerlijk ontbijt, super ligging vlakbij zee, transport van en naar de luchthaven, fietsverhuur....en alles aan schappelijke prijzen. Een aanrader dus !
tom
aangename hartelijke B&B
hartelijke ontvangst en talrijke handige tips mbt activiteiten in de omgeving. Overheerlijk Ontbijt.
13-9-2018
filip en katy
Wij komen terug
Fantastische vakantie gehad in deze prachtige en goed gelegen b&b. Griet en Anri doen er echt alles voor om hun gasten in de watten te leggen. Geven goede tips voor uitstappen en organiseren zelf ook Lekker en gezond ontbijt ,gezellig met zijn allen aan tafel
6-9-2018
Kristel & Wim
Best B&B ever !!!
Mooie stijlvolle B&B vlak aan zee, rustige ligging op wandelafstand van historisch centrum Zadar, heel lekker en gezond vegetarisch ontbijt en bovenal super vriendelijke gastvrouw en gastheer. Hier is klant steeds koning. Vandaar dat we hier ook al 4 maal gelogeerd hebben (we keren steeds tevreden terug).