Zadar

Kuća Bajlo

14-6-2019
Suzy en Leo
Top!
Van 1 tot 8 juni 2019 van de gastvrijheid van Griet en Anri genoten. Een gastvrijheid die onlosmakelijk onderdeel van Kuca Bajlo uitmaakt. Alle gasten worden op hun wenken bediend in de zoektocht naar hun vakantieinvulling. Zo ook wij in de zoektocht naar nieuwe plekjes waar het rustig wandelen is. Zo maakten we kennis met mooie baaien en rustige plaatsjes op het eiland Ugljan, maakten we kennis met Petrcane en genoten we van de stille natuur langs heerlijke baaien op het eiland Vir. Ook de recent vernieuwde kamers en verrassende ontbijtingrediënten dragen bij tot de gezellige gastvrijheid in Kuca Bajlo.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
27-5-2019
Piet en Willy
Top!
8 jaar geleden waren we jullie eerste gasten. Jullie huis en tuin zijn nog mooier geworden. Eén ding is gebleven: jullie hartelijke gastvrijheid, zorgzaamheid en lieve aandacht. Jullie zijn een "Top"-gastvrouw en een "Top"-gastheer! Jullie voelen de gasten precies aan. Griet, jij kunt met je culinaire hoogstandjes zó in een televisieprogramma of een kookboek gaan schrijven! Wat hebben we weer genoten van je lekkere ontbijtjes (jammer dat je daarvoor zo vroeg moet opstaan!) Anri, bedankt voor al die "kleine" dingen, die van grote betekenis zijn: een fietszadel op de goede hoogte zetten, tips voor een fietsroute op het eiland Ugljan, de dienstregeling voor de veerboot opzoeken én niet te vergeten: al die lekkere producten uit je groentetuin. Kortom, je bent precies op de goede tijd op de juiste plaats om het je gasten naar de zin te maken. Allemaal redenen voor ons om terug te komen en dan die zeiltocht met jullie te gaan maken!
25-5-2019
Margreet en Aad van Geest
Heel goed
Wij hebben een heel fijn verblijf gehad bij Griet en Anri. De prettige ontvangst, het overheerlijke ontbijt en het vegetarische diner van sterren kwaliteit, daarbij nog alle informatie over de omgeving die door hen wordt verstrekt maken het tot een heel prettig verblijf
19-5-2019
Janssens Linda
Pareltje in Zadar
Wat een pareltje van een b&b. We hebben 3 dagen genoten van de mooie kamers, het geweldige ontbijtbuffet, de superligging dicht bij Zadar maar vooral van de gastvrijheid van Griet en Anri. En niet te vergeten het geweldige vegetarische buffet samen met de andere leuke gasten. We hadden een superavond. Een aanrader en zeker voldoende redenen om een keertje terug te komen. 1 reactie
10-6-2019
evelien&erik
Fijne, gastvrije locatie, heerlijk ontbijt
De B&B ligt op een goede locatie, op loopafstand van het centrum van Zadar. Er zijn ook fietsen te huur. In de omgeving zijn mooie tochten te maken. Er wordt een heerlijk ontbijt geserveerd, deels met verse ingrediënten uit de eigen tuin. De kamers en het sanitair zijn net en schoon. Gastheer en gastvrouw zijn zeer gastvrij en behulpzaam.
9-6-2019
Veronique en Marc
Super
Één fantastische B&B waar je door Griet en Anri in de watten wordt gelegd. Mooie verzorgde kamers en een heerlijk ontbijt. Je krijgt tips mee voor je geplande uitstap. En die zijn houd waard. Wij komen zeker nog terug
8-5-2019
Guy en Martine
Onze vakantie was super!
We hebben genoten van ons verblijf in Kuca Bajlo: een modern gebouw, strak maar warm en smaakvol ingericht. (Veel kastruimte) Een warm welkom en enthousiaste uitleg van de gastheer en -vrouw. Begeleide wandeling, uitleg over excursies gaven een extra touch. Eveneens genoten van een gezamenlijke vegetarische avondmaaltijd. Ontbijt was steeds verzorgd, lekker en mooi gepresenteerd. Ligging is ideaal: parking voor huurwagen, maar ook goede uitvalsbasis voor als je openbaar vervoer wil gebruiken. Gebruik kunnen maken van goed onderhouden fietsen.
22-4-2019
Vicky De Roeck
inspirerend!
Mooie bed en breakfast op wandelafstand van een historisch stadje Zadar. Goede ontvangst van de gastheer en gastvrouw en tal van tips en doe-activiteiten: ook samen! Lekker en gezond ontbijt...wij komen graag terug!
22-4-2019
Martin en Tine
Supervakantie
Fantastisch verblijf in heel mooi gerenoveerde kamers. Griet en Anri zijn de ideale gastvrouw en gastheer. Elke dag een heerlijk ontbijt en hele goede tips voor de uitstappen. Topper is een geweldig mooie door hen gegidste wandeling. Een aanrader!
19-4-2019
Louis de Vries
supermooie plek met mooi uitzicht vanaf de kamer
vegetarisch ontbijt,veel heerlijke zelfgemaakte producten