Tongeren

Hygiëne 10,0

5-10-2017
Johan
Zeer gastvrije mensen in een mooie B & B
Super gastvrije mensen, mooie kamer is zijn 4 sterren echt wel waard. Uitgebreid ontbijt met streekproducten en huisgemaakte confituren
  • Reis vertrek datumSept. 2017
Ligging 8,0
Hygiëne 10,0
20-2-2017
Nicky R
Fantastisch verblijf !
Haspenhoeve is voor ons enorm meegevallen. Ontbijt was zeer lekker en meer dan voldoende met gewoon brood, grijze en witte broodjes, suikerbrood, croissants, fruit, yoghurt, ... Wat vooral heel leuk was, was de kleine attentie voor Valentijn met lekkere pralines! Wij hebben tal van wandelroutes van de uitbaters ontvangen en hebben prachtige wandelingen gemaakt in de nabije buurt. Wij zijn in Tongeren op de grote markt gaan eten, wat op slechts 5 minuten rijden ligt. Voor ons absoluut een aanrader!
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Kamers 9,0
16-4-2016
Roberto Vincenzo
Een superlocatie voor de rust, wij komen terug !
Je hoort de stilte, goed ontbijt, heel lekker gegeten, zeer vriendelijke mensen. wij komen zeker terug voor de Bloesems en tijdens de Formule 1 in Spa.
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
Kindvriendelijk 10,0
19-5-2015
Liesbeth De Pillecyn
Genieten!
3 vriendinnen, mama's van 6 kinderen in totaal...mei 2015, halverwege het jaar...tijd om onze batterijen op te laden...en waar konden we dit beter doen dan in de Haspenhoeve?! Geweldige ligging, rustig, mooi om te wandelen en fietsen, dicht bij Tongeren, mooie en zeer ruime kamers, vriendelijke ontvangst en een zeer uitgebreid ontbijt. Aanrader voor iedereen die wil ontstressen. Ann, Veroniek & Liesbeth
  • ReisgezelschapMet vrienden
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 9,0
6-5-2015
Mieke Voet
Niets dan lof! Goed bezig!
Op weekend geweest in de supermooie B&B van Leen en Robin! Mooie kamers, lekker ontbijt en de 3-gangenmenu was heerlijk gewoon!! Echt een aanrader aangezien het rustig gelegen maar in een mooie streek ligt. Slechts kwartiertje van de stad Tongeren en mooie fiets en wandelroutes in omstreken! Niets dan lof! Nog veel succes verder Leen & Robin, maar jullie zijn Goed bezig !!
  • Reis vertrek datum2015
6-5-2015
Anny B
Aanrader ! Wij gaan zeker nog terugkomen
Mooi gerenoveerde B & B in authentieke vierkantshoeve. Warme ontvangst door de gastvrouw die ons ook alles uitlegde wat er in de buurt te doen was. Wij hadden kamer 3, zeer gezellige kamer met Mezzanine en bed wat uitkijkt op de kerk. Zeer uitgebreid ontbijt. De diners zijn van zeer goede kwaliteit en ze werken met veel streekproducten. De tarte tatin van Haspengouwse appelen is echt een aanrader. Wij hebben gebruik gemaakt van de fiets en wandelkaarten die ter beschikking worden gesteld.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumApr. 2015
Eten 8,0
Kamers 9,0
Kindvriendelijk 8,0
11-4-2015
Xena M.
Voldoet niet aan de verwachting van 4 sterren
Positief: - koffie/thee en water op de kamer - kleine attentie (Loonse Stroop) - slippertjes, bodylotion, haardroger... aanwezig - regendouche én losse douchesproeier - voldoende spiegels op de kamer - ruime kleerkast - diner (op reservatie) van zeer goede kwaliteit - rustige omgeving met mooie natuur - zeer warme gastvrouw en vriendelijke gastheer Negatief: - slechts 1 half litertje water op kamer voor 2 personen (voor 2 nachten) - hygiëne:spinnenwebben en dode insecten - tv: slecht signaal - wifi: niet overal in kamer - geen bel of telefoon in inkomhal om eigenaars te contacteren - geen kennisgeving van het dagmenu aan restaurant, op kamer en zelfs niet bij start van het diner - gelogeerd in kamer 3: klein en donker. Te duur (€110/nacht) voor wat ze is. Geen andere kamers gezien. - badkamer: * geen haakje of plankje om iets weg te leggen (bv. je kleren) * geen zeephoudertje in douchecel * douchedeur lekte erg * een handdoekje te kort (voor handen) - slechte leeslampjes bij bed.
  • Reis vertrek datumApr. 2015
Kamers 5,0
30-9-2013
Arno
Zeer vriendelijke ontvangst!
We hebben voor weekendje Tongeren overnacht in de Haspenhoeve. Een zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaren, een mooie ruime kamer en aan alles is gedacht. Kinderbedje stond klaar. Ontbijt top, met zelfgemaakte jams en veel meer. Als weer een weekendje Tongeren plannen om rond te streunen op de antiekmarkt, boeken we zeker weer hier. Je bent in een paar minuten in Tongeren waar je aan de Motten gratis kan parkeren. Vanuit hieruit zit je op het toeristische mijlpalenpad om de stad te verkennen.
  • Reis vertrek datumSept. 2013
Kindvriendelijk 10,0
2-5-2013
van duyse anita
Mooie plek dichtbij tongeren
Zeer goede service, gastheer en gastvrouw verwelkomden ons zeer hartelijk. Mooie, ruime kamer met keukenblok, prachtige badkamer met bad en regendouche. Zeer stille omgeving. We hebben onze elektrische fietsen zonder probleem kunnen opladen en stallen. Ontbijt aan tafel geserveerd met dagverse producten (geen eieren) Wij hebben ook genoten van 2 diners met heerlijke wijnen. Het verwenarrangement is prijs/kwaliteit zeker een aanrader;
  • Reis vertrek datumApr. 2013
24-4-2013
Angelique Van Lingen
Toplocatie in hartje Haspengouw
Wij zijn zeer warm ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Zeer uitgebreid ontbijt met streekproducten. Ruime kamers met zalige bedden en badkamer met regendouche. Op de kamers flesje water + koffie- en thee faciliteiten. Kleine attentie op de kamer. Mooie binnenkoer met terras en een tuinterras. Prachtige omgeving, met vele fiets-en wandelroutes in de nabije omgeving. Wij hebben meer dan de nodige informatie ontvangen over de dingen die te doen waren in de omgeving. Jammer genoeg waren de bloesems er nog niet, maar daar kunnen zij niets aan doen natuurlijk. Dé ideale plaats om tot rust te komen in deze authentieke vierkantshoeve. Zeker een plaats om terug te keren!
  • Reis vertrek datumApr. 2013