Cossignano

Inrichting 9.1
Hoeveelheid ruimte 9.7

12-11-2019
Familie Sanders uit Maastricht
Wij komen zeker nog eens terug!
Ik was bij deze fijne Agriturismo met mijn vrouw en dochter (van 2,5 jaar oud). Ik vond het erg fijn dat er zoveel gasten waren met dezelfde ideeën als wij. Lekker met de kinderen overdag op pad (naar de zee, mooie dorpjes oid) en dan in de namiddag terug bij Fortuna Verde om lekker met de andere kinderen te spelen. Op deze manier kun je als jonge ouder toch nog af en toe eens lekker uitrusten en misschien zelfs een boek lezen. Meerdere dagen van de week werd er door de eigenaars wat georganiseerd. Voor de kinderen bijvoorbeeld maak-zelf-je-pizza-avond en voor de ouders een lekkere wijn- en olijfolie-proeverij. Al bij al een topvakantie.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Inrichting 9.0
10-11-2019
Joan
Prachtige gezinsvakantie
Prachtige luxe tent. Ruime, nette douches. Elke ochtend worden er verse broodjes voor je gehaald. Heerlijk schaduwrij speel- en relaxplekje. Echt een kindercamping, voor (jonge) gezinnen.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Inrichting 8.0
11-8-2019
Ilse
Geweldige plek!
We zijn in juli 2 weken geweest met de kinderen (11, 8,7,4) en het was geweldig. Het is een bijzonder fijne plek, geweldig uitzicht, fijne speelplekjes. Het appartement was ook precies goed! Genoeg plek en mooi ingericht. Erg fijn dat er elke dag vers brood was. De soep, pizza en pasta die gemaakt is door Erik en Marianne was ook verrukkelijk. Fijne en gezellige sfeer op de camping. Genoeg te doen in de omgeving, een heerlijk strand en zee op 20 minuten rijden! Er worden verschillende “activiteiten” georganiseerd, zowel op de camping als op locatie, maar met de insteek niks moet, alles mag! Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en wij daardoor ook!
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Inrichting 9.0
10-5-2019
J Fremouw
Fantastische vakantie!
In de meivakantie een week vakantie gevierd in een safaritent op Fortuna Verde. We kijken terug op een heerlijke week!! Gastvrije ontvangst, een sfeervol ingerichte en schone safaritent met werkelijk fantastisch uitzicht!! De eigenaren zijn heel behulpzaam, hebben allerlei leuke tips voor de omgeving en nemen de tijd voor een praatje. Ook organiseren ze leuke activiteiten waar je aan deel kunt nemen: wij deden mee aan een pizza-lunch in de tuin en bezoek van een lokaal restaurant in de buurt. Beiden heel geslaagd! Het terrein is heel verzorgd: leuke speelmogelijkheden voor de kinderen, maar ook heerlijke zitjes voor volwassenen op mooie plekjes! De ligging (15 minuten van zee) in een heuvelachtig landschap met authentieke Italiaanse dorpjes zorgen direct voor een echt vakantiegevoel! Wij hebben een superweek gehad op Fortuna Verde en kunnen deze locatie van harte aanbevelen!!
  • Reis vertrek datumMei 2019
16-6-2018
jasmijn
Fantastisch met jonge kinderen!
Wij hebben enorm genoten van deze accommodatie! Alles is goed verzorgd en Erik en Marianne zorgen ervoor dat je je helemaal thuis voelt, ook de kinderen voelden zich meteen thuis. Ze organiseren veel dingen zoals pizza avond en etentjes. De eerste week zaten wij in de safari tent en de tweede week in de bell-tent, beide plekken zijn erg aan te raden! Je hebt overal een fantastisch uitzicht. Wij komen volgend jaar zeker weer terug!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
5-7-2018
Hanneke
Héérlijk!
We zijn in juni 2018 2,5 week bij Fortuna Verde geweest. Eerst in een safaritent, daarna verhuisd naar appartement Oliva. Wát een heerlijke plek om te zijn! Zowel de tent als het appartement zijn mooi en sfeervol ingericht. Voor kinderen is het een paradijs! Veel vriendjes en speelmogelijkheden. En dat maakt het voor de ouders ook tot een ideale bestemming. Eigenaars Erik en Marianne staan dag en nacht klaar om het hun gasten naar de zin te maken en je de beste tips te geven. Ze organiseren regelmatig super leuke activiteiten; Uitgebreide Italiaanse lunch door kok Fabio, pizza-avond (uit eigen oven), wijnproeverijen, pranzo (Italiaanse lunch) bij een naastgelegen agriturismo, verzorging van een heerlijke pastabox waarmee je na een dagje uit zó met een heerlijke maaltijd aan tafel schuift... Teveel om op te noemen. Tel daar de prachtige, afwisselende omgeving en het strand op 20 minuutjes rijden bij op en het is de perfecte vakantie!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
11-6-2018
Arthur van Baaren
Hemel op aarde
Marianne en Erik zorgen voor een hele prettige en ontspannen sfeer. Ze doen er alles aan om je vakantie te doen slagen, organiseren leuke activiteiten en helpen je waar mogelijk. Ze zijn ook super aardig voor de kinderen. Het lijkt wel of je bij familie op bezoek bent. Maar niets moet; ze laten je volkomen vrij. De tenten en de appartementen staan op een mooi terrein groot terrein waar de kinderen alle ruimte hebben en kunnen spelen. Ze leren er veel en mogen zelf hun fruit plukken of meehelpen met bijvoorbeeld gras maaien. Appartement is prima. Het uitzicht is adembenemend. Omgeving is prachtig met veel wijngaarden. De wijn is dan ook erg lekker. Het strand is heel geschikt voor de kinderen omdat het heel lang ondiep blijft. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad.
  • Reis vertrek datumMei 2018
Inrichting 7.0
10-6-2018
Fam Burggraeve
Heerlijke dagen in Italie
Fortuna Verde: wat een heerlijke plek. Wij en onze kinderen hebben ontzettend genoten. Alles was goed verzorgd, onze spullen werden naar de tent gebracht, onze bedden waren opgemaakt en de wijn stond klaar. de speeltuintjes, trampolines en zandbakken vielen ontzettend in de smaak bij onze dochters. het is een kleinschalige plek van alle gemakken voorzien. Marianne en Erik waren erg vriendelijk en wisten de leuke plekjes waar we naar toe moesten. Ook de nieuw gebouwde pizza oven viel in de smaak. Absoluut een aanrader!
  • Reis vertrek datumMei 2018
22-9-2017
Hans, Femke & Fleur
Weer geweldig!
Voor 2e keer volop genoten bij Fortuna Verde, voelde als thuiskomen! Erik en Marianne zorgen met veel passie voor een perfect verblijf! Hun prachtig gelegen agriturismo tussen de glooiende heuvels is met zorg ingericht zodat het een ideale combinatie is van rust en ruimte met leuke speelmogelijkheden voor de kinderen. Alle details kloppen. Wij overnachtten in een ruime, stylish ingerichte safaritent. Het ideale buitengevoel èn luxe! Heerlijk eten:elke dag vers brood, gezellige pasta avonden, verse vijgenjam, fruit wat je zelf mag plukken etc. Erik en Marianne hebben veel tips en als je wil kun je mee naar lekkere restaurants en authentieke feesten in de omgeving. De zee en vele mooie oude stadjes zijn dichtbij. Maar het is ook heerlijk relaxen bij de agriturismo: spelletjes doen, boek lezen, van het uitzicht genieten bij de hooizolder, frisse buitendouche en afkoelen in de tub en spelen in de zandbak of de speeltoestellen. Wij vinden Fortuna Verde echt een aanrader, komen zeker terug!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
21-8-2017
Joost
Prettige vakantiebestemming
Ondanks de hittegolf en vele aanwezige muggen in de avonduren hebben we een prettige week doorgebracht op Fortuna Verde. De ligging/omgeving is werkelijk prachtig! Voor jonge kinderen is het terrein een paradijs. Heel erg veel speelmogelijkheden! Wat oudere kinderen zullen zich vermoedelijk wat sneller vervelen. Bij Fortuna Verde kom je alleen Nederlanders tegen. Daar moet je van houden. Ondanks eerdere commentaren dat een zwembad niet gemist zou worden, hebben wij dit wel als een gemis ervaren. De hottub compenseert dit naar onze mening niet. Het strand is echter goed bereikbaar op zo'n 20 minuten rijden. Het terrein, sanitaire voorzieningen en de safari tent zijn verder schoon, netjes en veilig. Bijkomende kosten voor bijvoorbeeld gebruik wasmachine, eindschoonmaak en huur babyset vonden wij aan de hoge kant en niet helemaal in verhouding. Prettige gastheer die veel tips heeft over de omgeving.
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Inrichting 8.0