Telfes im Stubai

Pircher Maes

29-9-2019
Martin en Linda
Fijne plek!
We waren in augustus bij Pircher-maes en hebben genoten van de prachtige accommodatie, de mooie tuin, het fantastische uitzicht en de vriendelijke gastvrouw en heer! Bij een probleem of vraag kwamen ze meteen in actie. Omgeving is prachtig en genoeg te doen met pubers die af en toe willen wandelen. Tram naar Innsbruck en een luxe zwembad zijn op loopafstand. Dorp Telfes is wel saai, maar er zijn leuke plaatsjes in de omgeving. Bakker brengt het brood elke morgen vers voor de deur.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
30-12-2018
Stefanie
Een aanrader! Heel gezellig appartement!
We hebben een heel gezellige tijd gehad in het appartement! Dankjewel Carole en Robert voor de goede ontvangst, alle uitleg en hulp bij onze dagtrips en skilessen! Het was een heel ruim, mooi en proper appartement, dicht bij de skipistes en bij leuke restaurantjes. Alle comfort was aanwezig! Graag tot volgend jaar :)
  • Reis vertrek datumDec. 2018
12-2-2016
Wilma Quekel
geweldig, supermooi, aardige mensen.
Wij hebben het hier enorm naar ons zin gehad, de accomodatie was top. Volledig ingericht en super luxe en stijlvol. De skibus is vlakbij en de schlick 2000 is een gezellig gebied voor de hele familie. Ook bij de liften is iedereen aardig. Kortom alles was perfect! De eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam.
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
26-4-2015
steefan_dekeyser
rust en luxe
wij verbleven bij familie Pircher in hun logies "alpenlodge". Dit gelijkvloers duplexappartement is een splinternieuw pas opgetrokken verblijf, ingericht met mooie moderne luxematerialen. Het ontwerp van dit ruim appartement is zeer mooi en eigentijds. Werkelijk alle luxe en comfort is aanwezig. er is zelfs een privaat buitenterras. Vanuit het appartement heb je zicht op bergen en ook op het pittoresk kerkje van telfes. De stilte en rust is in deze logies overweldigend. De zeer charmante gastvrouw "carol" ( belg van geboorte ) stelt u ook graag op uw gemak en maakt u wegwijs in de streek.
  • Reis vertrek datumApr. 2015
24-12-2013
Inge
Supertof familieverblijf
Bij Fam. Pircher Maes is het heel gezellig , inrichting is stijlvol en kraaknet, ideale plaats om te skiën , de gratisskibus stopt heel dichtbij. Telfes is een typisch klein authentiek dorp dat heel veel charme uitstraalt ! Eigenaars spreken Nederlands en zijn zeer gastvrij en super kindvriendelijk. Wij hadden er alvast een onvergetelijke skivakantie !.
  • Reis vertrek datum2013
Inrichting 9.0