Treignes

Inrichting 9.5
Hoeveelheid ruimte 9.6

25-9-2019
Van den Steen
We hebben er allemaal van genoten.
We hebben een heel leuk weekend gehad in jullie vakantiehuis. De 4 kinderen, zowel de grote als de kleinere, hebben zich kunnen amuseren. De mega grote trampoline, de klimmuur, de hangmatten, … in de tuin waren geweldig. Ook het speelgoed en de fietsjes die beschikbaar waren hebben hun dienst gedaan. De kamers en leefruimte zijn voldoende groot. In de keuken was echt alles aanwezig. We hebben allemaal genoten van het zonnige weekend op het grote terras met prachtig zicht.
  • Reis vertrek datumSept. 2019
Inrichting 8.0
Hoeveelheid ruimte 8.0
15-9-2019
Jos Feron Lady Force
Tophuis op toplocatie
Vanwege een koers in Fourmies (FR) en de start van de Lotto Belgium Tour in Mettet zochten wij, dames wielerelite team Jos Feron Lady Force een rustig, ruim huis in enkele dagen in te verblijven tussen de 2 plaatsen in. Bij aankomst was de eerste indruk overweldigend, de rust de ruimte, een huis van alle gemakken voorzien. Een aanrader.
  • Reis vertrek datumSept. 2019
8-9-2019
Jeanne
Fantastisch logement voor families
We hadden hier ons jaarlijks heerlijk famiieweekend in de Ardennen. Alles was opnieuw prima in orde, we genoten van het uitzicht, het ruime huis en de mooie streek die veel te bieden heeft. Onze kinderen hadden de tijd van hun leven met verkleedkledij in de grote wilde tuin vol speeltuigen.Bedankt voor het lekkers bij onze aankomst en zeker tot later!
  • Reis vertrek datumJuli 2019
2-8-2019
Elize
Heerlijk, rustig en prachtig uitzicht!
We komen nu al voor de 5de keer en we gaan zeker nog terug! Of het nu herfst, winter of zomer is, het is er heerlijk vertoeven. Veel speelgoed voor de kinderen met als topper de tuin! Prachtig uitzicht en heel erg proper! Een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2019
11-6-2019
Martine Vanhove
Prachtig weekendje
Reeds voor de 2e keer zijn we naar deze gite geweest. Deze keer met de familie. We hebben echt genoten. Alles piekfijn in orde. Gezellig ingerichte gite met binnen en buiten een groot aanbod voor de allerkleinsten. Kinderen kunnen zich hier niet vervelen. Wat een topper, al de produkten die er staan dat je kan gebruiken, zowel in de keuken als bij de douche. Tevens goed gelegen om mooie uitstappen en wandelingen te maken. Daarvoor is ook alle info en wandelkaart aanwezig. Wij komen zeker nog terug
  • Reis vertrek datumJuni 2019
23-6-2018
Claudine
Super
Bij het betreden van de gite hadden we direct een waw-gevoel. Aan alles is gedacht. Ben je iets vergeten? Geen probleem trek de kasten open en je vindt het wel. Nee echt...er zijn geen woorden voor. Prachtig uitzicht, ruime living, ruime kamers, sanitair picobello, terrassen voor en achter. Een paradijs voor de kinderen. Zeer goeie matrassen, we hebben er zalig geslapen, overal horren. We kijken reeds uit naar ons volgende bezoek.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
23-10-2017
Evelien
Fantastisch!!
Super huisje, kinvriendelijk, veel speelgoed aanwezig en helemaal tip-top in orde 😊. Leuke buurt met veel activiteiten....
23-10-2017
Barbara
Heel leuk weekend meet vrienden en kindjes!
Zeer kindvriendelijke huisjes: hekjes aan de trappen, speelgoed binnen en buiten. Mooie streek! Twee huisjes samen huren = tof concept. Samen reizen, maar toch ook een beetje apart. De tuin ligt op een helling en was niet evident voor kindjes die net stappen, maar een plezier voor de oudere kindjes.
Hoeveelheid ruimte 9.0
12-10-2017
Toby Derluyn
formitastisch
Het was een leuk verblijf met een zeer goede pelletkachel die aangenaam verwarmd tijdens een sombere herfstdag.De kinderen waren in hun nopjes met het vele speelgoed die er aanwezig was zowel buiten als binnen.En ook de ouders waren zeeeer tevreden met het welkomstgeschenk.
Hoeveelheid ruimte 9.0
12-10-2017
Yves Depover
Zeer geslaagd weekend
Heel kindvriendelijk. De kids hebben zich rot geamuseerd ondanks het iets mindere weer. Gezelschapsspelen, verkleedpartijen, speelgoed, trampoline, klimmuur, glijbanen, bolderkar, vier op een rij, ... noem maar op. Voor elk wat wils. Het kon niet op. We komen zeker terug.