Büllingen

9.6
Die Alte Scheune

6-5-2017
Marike
Alles wat je zoekt in een B&B!
Alle beoordelingen hieronder kloppen voor de volle 100 procent! Als je van een persoonlijke benadering houdt en daarom kiest voor een B&B, dan vind je hier echt alles wat je zoekt. Vriendelijke gastheer die je graag tips geeft als je dat zou willen. Het ontbijt bestaat uit verse jus, verse broodjes, vers gekookt eitje, vers fruit, zelfgemaakte jam, verse koffie / thee, yoghurt... Er staat ook bier en nog wat anders in de koelkast wat je mag pakken (hier moet je wel voor betalen maar het is een fijne service). Er zijn in totaal vier kamers. De kamers zijn behoorlijk ruim en schoon. Het bed ligt prima! Eventuele kinderen slapen (in onze kamer) op een open verdieping, er gaat een ladder naartoe dus ik weet niet hoe handig dat is voor kinderen die 's nachts moeten plassen maar misschien goed om te weten (misschien zijn er ook kamers waar dat anders geregeld is...?). Ik zou niks kunnen noemen dat niet voldeed!
  • Reis vertrek datumMei 2017
15-8-2016
Pieter Destoop
Oase van rust met fantastisch uitzicht
Heel verzorgde B&B met fantastische gastheer. Lekker ontbijt, verse koffie bij ontwaken (ik ben een vroege vogel) reeds klaar gezet... Wij komen zeker terug, met onze kindjes volgende keer. Top!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
3-4-2016
Fam. Geets-Meert
Super verblijf in een rustige omgeving !
We hebben genoten van ons verblijf in deze B&B: een hartelijke ontvangst, propere ruime kamers, een rijkelijk ontbijt en dit alles in een rustige omgeving midden in de natuur. Ideaal voor leuke wandelingen en uitstapjes in de streek. De vriendelijke eigenaars staan je met raad en daad bij en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Goed om weten: de keuken mag gebruikt worden om 's middags of 's avonds eventueel zelf iets klaar te maken of iets op te warmen. Onze hond (Golden retriever) was mee en ook hij was meer dan welkom. Een super verblijf !
  • Reis vertrek datumApr. 2016
21-9-2015
peter en greet
geweldig! super!
prachtige kamers, geweldig ontbijt, leuke sfeer, prachtige omgeving, zeker een aanrader als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, Bruno kan al je vragen over de omgeving en de andere beschikbare accommodaties beantwoorden! dit was ons tweede verblijf en we komen zeker nog terug!
  • Reis vertrek datumSept. 2015
6-9-2015
Veerle en Raf Maes
Super!
Gastvrij, super mooie kamers met alle comfort, uitgebreid ontbijt, hele mooie omgeving, ideaal om te wandelen, uitstappen te maken, in de buurt kun je ook lekker eten, Bruno van de Alte Scheune geeft je met plezier tips ! het is gewoon een B&B waar ik met plezier aan terug zal denken en met nog meer plezier terug naartoe zal gaan ! Bedankt Bruno, Veerle (voor de heerlijke zelfgemaakte confituren) en Kaj, hopelijk tot gauw xxx
  • Reis vertrek datumSept. 2015
16-8-2015
An Van Linden
Super!!!
Ontzettend mooie B&B , zeer verzorgd en netjes !!! Lekker en uitgebreid ontbijt ... Ontspannen sfeer , fijne gastvrouw en gastheer ... Kort samengevat TOP verblijf !!!
  • Reis vertrek datumAug. 2015
3-8-2015
Luc en Nicole
Een echte aanrader
Zeer vriendelijke ontvangst, prachtige kamers , kraaknet en stijlvol ingericht, een prachtig uitzicht en wat een ontbijt!!! Gewoonweg fantastisch!!!
  • Reis vertrek datumJuli 2015
17-5-2015
Nancy Mertens-Raymakers
Absoluut een aanrader !
prachtige kamer, royaal ontbijt, zeer vriendelijk onthaal, prachtige omgeving, ons hondje was ook welkom
  • Reis vertrek datumMei 2015
26-2-2015
Familie Vochteloo
Aanrader
Zeer compleet en schoon, fraai uitzicht.
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
18-5-2015
Jolien Renders
Fantastische B&B!
Enorm gastvrije uitbaters! Kamers tiptop in orde, enorm proper, gezellig, goed aangepast aan kinderen, uitgebreid ontbijt . Ideaal voor wandelaars!
  • Reis vertrek datumDec. 2014