Tolmin

10.0
Els & Mathieu

10-9-2019
Caroline Machtelings
Super vakantie gehad op deze unieke plaats!
Dikke proficiat voor Els en Mathieu om deze B&B met zoveel liefde en passie te runnen. De rit naar dit verblijf deed ons al vermoeden dat dit iets speciaals zou worden ! Een oase van rust bij rustige mensen. Heerlijke gevarieerde gerechten door Els bereid en versgesneden frietjes door Mathieu. Wij komen graag terug en kunnen het ieder aanraden !
  • Reis vertrek datumSept. 2019
26-7-2019
Koen Somers
Wat een prachtig gelegen B&B
Wij hebben een super leuke vakantie gehad bij Els en Mathieu. We zijn vriendelijk ontvangen, hebben genoten van de kookkunsten en gebruik gemaakt van de tips van Els en Mathieu om er een zeer ontspannend en leerrijk verblijf van te maken. Zeer mooie omgeving, zeer rustige en prachtige ligging om bergwandelingen en leuke uitstappen te maken: zwemmen in een glasheldere rivier, WO-geschiedenis, berghutten en veel ander natuurschoon!
25-7-2019
Jonas Delaere
Een echte aanrader!
Zeer vriendelijk ontvangen door Els en Mathieu! Het uitzicht en de omgeving zijn subliem!!! 's Morgens en 's avonds werden we verwend met de lekkernijen die Els voor ons maakte. Alles supervers en even lekker! Ook al zijn Wij niet vegetarisch, hebben we op geen enkel moment vlees gemist! Om onze uitstapjes te plannen konden we altijd op Mathieu rekenen. Hij stond altijd klaar met goede raad en tips die zeer nuttig waren! Dit alles zorgde er mede voor dat we een fantastische drie dagen beleefden in deze b&b.
23-7-2019
Frank
Prachtig verblijf op een rustgevende locatie
Wij (ikzelf, mijn vriendin en 3 tieners) hebben enorm genoten van ons vierdaags verblijf bij Els en Mathieu. Het bleek achteraf toch wel het hoogtepunt van onze 14-daagse rondreis door Slovenië. Bij aankomst voelden we ons onmiddellijk welkom. Je zag direct dat deze mensen hun B&B met hart en ziel uitbaten. Wij, als niet-vegetariërs, hebben het vlees op ons bord geen moment gemist. Elke dag weer toverde Els een lekkere maaltijd op ons bord, al mag ik de meer dan geslaagde groentelasagne van Mathieu ook niet vergeten. Het ontbijt was overheerlijk en enorm gevarieerd. Mathieu stippelde voor ons enkele wandelingen uit, bezorgde ons rustige zwemplekjes en regelde voor ons de parapente in Tolmin en de canyoning in Kobarid. ’s Avonds konden we hem alleen maar melden dat we alweer een prachtige dag beleefd hadden. Kortom, Els en Mathieu zijn schitterende mensen die op een fantastische manier hun B&B runnen. Echt enorm veel respect voor hen.
22-4-2019
Sven
Heerlijk tot rust komen
Er valt moeilijk iets negatiefs te vertellen over ons verblijf bij Els en Mathieu. Vanaf het eerste moment werden we verwelkomd met een brede glimlach én met een goedgevulde ontbijttafel. De vegetarische maaltijden die 's ochtends en 's avonds op tafel werden gezet kwamen zoveel mogelijk uit hun eigen tuin en waren overheerlijk. Je voelt dat Els haar hart en ziel in de gerechten giet. Wij hebben alvast veel inspiratie opgedaan om thuis lekker te koken. We kwamen naar de B&B van Els & Mathieu voor rust en natuur, en dat was exact wat we vonden. Dankzij de goeie hulp van hen beiden deden we elke dag een flinke wandeling in de buurt (de eerste dag een mooie verkenning van de omgeving, de tweede dag trokken we richting Kobarid), en was het 's avonds heerlijk 'thuis'komen. Met het eerste voorzichtige lentezonnetje, en een aperitiefje met een magnifiek uitzicht, was het alles wat we nodig hadden om even de gedachten te verzetten. Met dank aan de perfecte gastheer- en vrouw. Kortom, meer dan de moeite waard!
  • Reis vertrek datumApr. 2019
4-9-2018
Johan
meer dan de moeite waard!
Het gastenverblijf is rustig gelegen, te midden van de natuur kom je volledig tot rust. Ook onze kinderen (9 en 6) vonden het fijn om op ontdekking te gaan in de ongerepte en avontuurlijke omgeving. Mathieu geeft je aangepaste tips voor mooie wandelingen en uitstapjes, hij kent de streek goed en kan advies op maat geven. Een ander groot pluspunt is het lekkere en gezonde eten van Els; haar vegetarische maaltijden zijn gevarieerd en toegankelijk. Kortom, we verbleven met veel plezier bij Els en Mathieu. Een echte aanrader!
  • Reis vertrek datumAug. 2018
24-9-2018
Fam Van der Schoot
Enorm leuke ervaring
Schitterende locatie met top gastheer en -vrouw.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
21-6-2018
Paul en Karina St-Antonius/Zoersel
Topkoppel met een Top B&B op een Toplokatie!
Met de beste wil van de wereld kunnen we niet het minste negatieve puntje vinden. 10 dagen in de watten gelegd door Els en Mathieu. Alles staat al perfect weergegeven in voorgaande reviews. Een aanrader van formaat.
6-8-2018
katy en phillip
Met een gedetailleerde wegbeschrijving, ons vooraf door Els bezorgd, langs een klein weggetje dat een paar kilometer verder ook gewoon eindigt, vonden we de b&b feilloos. Nog voor we uitgestapt waren, kwam Mathieu ons tegemoet en heette ons welkom. Els was aan het koken. We verbleven 7 nachten op "hun berg", in een mooie sfeervolle kamer met een vers geplukt boeket wilde bloemen. De maaltijden, zowel ontbijt als avondeten, waren telkens weer heel lekker, verrassend en met oog voor detail geserveerd. De tips voor de tochten werden met enthousiasme meegedeeld en waar nodig voorbereid. Voor herhaling vatbaar!
5-7-2018
Lut & Dirk
Gewoonweg TOP
Ons tweede bezoek na 4 jaar en wat reeds héél goed was, is er nog beter op geworden. Verrassend lekker ontbijt in volle natuur met een schitterend uitzicht (vorige keer kregen we op een ochtend een hert op bezoek) . Een vegetarische keuken waar ook niet-vegetariërs het vlees niet missen, veel uit eigen tuin en zeer lekker. Sympathieke, gemeende, spontane gastvrijheid. Gezellig huis en kamers en een mooie tuin, kortom een adresje om volledig tot rust te komen.