Bonaire

Hoeveelheid ruimte 9,1
Hygiëne 9,2

11-5-2018
Marian
Helemaal goed. Zeker een aanrader!
Kas Bonita is een fantastisch huisje op Bonaire, we hebben genoten. Het huisje was leuk, goede plej, alles aanwezig en het zwembad op het park was fantastisch. Dikke aanrader.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Hygiëne 8,0
25-3-2018
Denise
Aanrader qua huis,ligging en verzorging!
Werkelijk alles klopt aan dit huisje.....alles wat je nodig hebt zit er in,zoals alle keukenbenodigdheden,volop handdoeken,strandstoeltjes,uitstekende wifi,geweldige muggenkillertennisraket,veilig afsluitbare deur en ramen,airco's(niet gebruikt),plafondventilatorren,combimagnetron,broodrooster enz.enz.Beheerster Shirley zorgt voor het wasgoed en geeft goeie tips en biedt hulp waar nodig.Ligging is top,je loopt zo naar het centrum.Een paar stappen en je ligt in het zwembad.Je kan de pickup truck er ook bij huren.Informatie en mailverkeer van de eigenaren is ook duidelijk en vlot.Kortom boeken dat leuke huis!
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
10-2-2018
JENNIE
Supervakantie.
Ligging was perfekt. Huis was goed uitgerust, alles genoeg aanwezig. Heerlijk zwembad erbij.
  • Reis vertrek datumJan. 2018
Hygiëne 9,0
12-1-2018
Christine Lijnse
A Christmas we wil never forget
Prachtig vakantie huis op een mooie rustige locatie. Zwembad op park is schoon en voldoet prima. Huurauto bij huis voldoet naar wens Geen minpunten ..heerlijke vakantie gehad Absolute aanrader!!
  • Reis vertrek datumDec. 2017
25-9-2017
Dhr. Ewald
Het was fantastisch
het huis was goed, maar in de middag is de felle zon op het terras dan is erg heet.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Hygiëne 8,0
31-7-2017
Dhr Verhoeff
Heerlijke plek om in alle rust van Bonaire te genieten. Wij waren met 2 volw en 2 kinderen. Voorzien van goede airco op de slaapkamers. Het huisje ligt op prima loopafstand van de boulevard. Zwembad op het terrein is schoon en heerlijk om in te duiken. Wifi werkt perfekt en het huisje is schoon en netjes. Inrichting is voldoende, keuken toebehoren zijn gedateerd maar functioneel.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Inrichting 7,0
Hygiëne 9,0
5-7-2017
Mark
Mooi huis, goede ligging, schoon, goede bedden
Goed: Centrale ligging op loopafstand van zee, de boulevard en het centrum. Rustige omgeving, lekker zwembad, goed onderhouden huis, goede airco's, apart afsluitbaar drooghok voor de duikspullen, goede wifi,.... Niet goed: eigenlijk niks. Suggestie: een ventilator onder de veranda.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
19-5-2017
Ghislaine
Een heerlijke bungalow op een super locatie
Ik vond het wijkje erg prettig en rustig en fijn met het gezamenlijke zwembad. Het huis was heel comfortabel. Er waren mieren in de keuken, maar ik heb zelf op de Antillen gewoond dus ik kijk daar niet van op, gewoon alles goed schoonhouden. Alles was ruim aanwezig en we konden ook handdoeken en badkleding uithangen om te drogen. Wel voorzichtig lopen op de tegels als het geregend heeft, want die werden spekglad! Daar was ook voor gewaarschuwd. In de ochtend was het heerlijk buiten zitten in de zwoele bries met vogeltjes die om je heen vlogen. Echt een hele fijne plek! De pick-up die we erbij hebben gehuurd was ook super!
  • Reis vertrek datumMei 2017
Inrichting 9,0
27-1-2017
Sylvia van Zoggel
Super! Alles naar wens!
Alles was zeer oke, wat een fijn verblijf. Complimenten!!!
  • Reis vertrek datumJan. 2017
6-12-2016
Piet en Rose-Marie
Het was fantasties
Op Bonaire is het warm, dus alleen hele dunne kleding. En er zijn muggen dus zorg voor spray met deet en iets als " prik weg" tegen de jeuk.
  • Reis vertrek datumNov. 2016
Inrichting 9,0