Den Bommel

De Lage Werf
Staat v/h sanitair 9.6

27-10-2018
R.W.J. Edelman
De Lage werf is een hele mooie camping, goed berikbaar, mooie plaatsen op een prachtige gras mat, met eigen watervoorziening, sanitair is in een woord fantastisch, heel mooi en modern
25-10-2018
els schrik
fantastisch
ruime plaatsen, goed verzorgd terrein in rustige omgeving, mooi en schoon sanitair, vriendelijke ontvangst.
25-10-2018
Fam. Burger
Heerlijk voor een weekend.
We hebben een heerlijk weekend gehad met onze twee kleine kinderen. De camping ziet er verzorgd uit: het terrein is goed bijgehouden en het sanitair is dik in orde. Omdat we op het veld bij de speeltuin stonden hadden we direct zicht op onze kinderen die zich uitstekend hebben vermaakt. We werden goed verzorgd door de eigenaresse die wel wat pannen te leen had en ons meteen kon voorzien van ijsjes. Vanwege ons korte verblijf hebben we de ligging en faciliteiten in de buurt niet echt kunnen beoordelen. Daarvoor zouden we nog eens terug moeten komen!
19-10-2018
Nelis en Riek
Fantastische camping, voor herhaling vatbaar!
Mooie ruime plaatsen, vriendelijke eigenaren staan altijd voor je klaar. Is geen betere camping voor ons als deze, na 40 jaar kamperen het juiste plaatsje gevonden voor onze oude dag. Twan en Miranda heel veel succes verder en ga zo door.
14-10-2018
M. Wondergem
In een woord fantastisch en zeer goed verzorgd.
Totaal geen klachten, alles supergoed geregeld op deze camping. Mooie plaatsen met bij iedere caravan een watertappunt, afvoer en elektra aansluiting. Prettig contact met Miranda (eigenaresse). Zeker van plan hier nogmaals te komen.
4-11-2018
Leo kupers
Wij zijn al vier jaar vaste gast,dat zegt genoeg!!
Ervaar het!! Top klasse👌👌
1-10-2018
Een zeer tevreden campingast
Dat er een caravan wordt gestolen van een campingterrein, die klaar staat om naar de stalling te gaan, is in de eerste plaats voor de caravaneigenaar vreselijk, maar voor de campingeigenaren ook ontzettend vervelend. Dat de camping geen slagboom heeft, zoals de meeste campings in deze omgeving, zou dit soort mensen (dieven) niet tegen houden. Ik snap niet wat dit met de verdere beoordeling van de camping te maken heeft. Eigenaren zijn 7 dagen per week bezig om allerlei vernieuwingen aan te brengen en met onderhoud van de camping. Het is er zeer gemoedelijk met mooie grote plekken, goed onderhouden. Mooi, nieuw sanitairgebouw dat iedere dag heel goed schoon wordt gehouden. Ook kinderen zijn hier zeer welkom en hebben het altijd erg naar de zin. Voor ons een plek om zeker terug te komen
16-9-2018
Ed en Sylvia
Heerlijke rustige camping
Voor het 2de jaar op deze camping, maar nu een heel seizoen, dat helaas bijna voorbij is. Wij hebben geen weekend overgeslagen! Heerlijke rustige plek, waar we heel erg van genoten hebben. Om ons heen vaste gasten en regelmatig gasten voor kort verblijf, in caravans of tentjes, waar gezinnen, families of jongere verbleven. Wat ons opvalt is dat een ieder de avondklok respecteert en er altijd ‘s avonds rust heerst. Hebben wij op andere campings wel anders meegemaakt. Mooie sanitaire voorzieningen, super schoon! Nog nooit meegemaakt dat we moesten wachten bij douche of de afwas. Zou het wel zo zijn is dat ook niet erg, maak je gewoon gezellig een praatje met de andere campinggasten. Campingeigenaren staan altijd klaar om het een ieder naar de zin te maken. Miranda en Twan: Ga zo door! Tot volgend jaar, wij komen zeker terug!!
10-10-2018
Gerry en Kees Walraven
Fantastisch en zeker een camping om nog eens terug
Een prima camping voor mensen die van rust en ruimte houden! Vriendelijke eigenaren(Miranda Buijs). Schoon en nieuwe sanitaire voorzieningen. Prachtige grasmat. Ruime plaatsen met eigen kraan en afvalwaterput, stroomaansluiting. Veel fietsmogelijkheden in de omgeving!
7-11-2018
Henk yvonne hoks
Bejaarden camping
Zeer stoffige camping rondom aardappel velden. Niet kind vriendelijk geen wasgelegenheid voor baby's en kl kinderen. Geen invalide toilet en douche. Toiletgebouw veel te klein voor zoveel mensen. Wel schoon. 3 afwasbakken dus aan sluiten in de wachtrij. Geen wasdroger. Geen afvoerputje op de plaats. Bij regen mag je niet meer erop met de auto dus geen drainage dus erg nat. Er is geen animatie op deze camping. Er wordt met twee maten gemeten zo jammer
Staat v/h sanitair 6.0