Den Bommel

Staat v/h sanitair 9.6

16-9-2018
Ed en Sylvia
Heerlijke rustige camping
Voor het 2de jaar op deze camping, maar nu een heel seizoen, dat helaas bijna voorbij is. Wij hebben geen weekend overgeslagen! Heerlijke rustige plek, waar we heel erg van genoten hebben. Om ons heen vaste gasten en regelmatig gasten voor kort verblijf, in caravans of tentjes, waar gezinnen, families of jongere verbleven. Wat ons opvalt is dat een ieder de avondklok respecteert en er altijd ā€˜s avonds rust heerst. Hebben wij op andere campings wel anders meegemaakt. Mooie sanitaire voorzieningen, super schoon! Nog nooit meegemaakt dat we moesten wachten bij douche of de afwas. Zou het wel zo zijn is dat ook niet erg, maak je gewoon gezellig een praatje met de andere campinggasten. Campingeigenaren staan altijd klaar om het een ieder naar de zin te maken. Miranda en Twan: Ga zo door! Tot volgend jaar, wij komen zeker terug!!
  • Reis vertrek datumSept. 2018
6-9-2018
I Bruk
Voor herhaling vatbaar!!
Fijne camping, ontspannen sfeer. Rust en ruimte. Vriendelijke ontvangst. Erg mooi en goed onderhouden sanitair.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Staat v/h sanitair 9.0
30-8-2018
Johan en Mia Huisman
Een camping die uitstraalt ; De klant is koning
Hoi , Miranda. Die Zoover Awards heeft U toch ook wel terecht ontvangen. Wat een super- ja echt super mooie en strakke camping, en glimmende sanitaire ruimtes. En niet te vergeten de rust, op de camping ,maar ook in de omgeving. Als je van alle beslommeringen moet en wil bijkomen is hier Uw medicijn.
27-8-2018
Fam. Moerings
Zeer gastvrij, mooie plaatsen, zeer goede WiFi en vooral prachtig schoon sanitair
27-8-2018
Nadine Krol
Heerlijk
Prachtig sanitair, zeer hygiënisch en bovenal: fijn en vriendelijk personeel!
23-8-2018
Wijnand
Komen zeker een keer terug, nog een hoop te zien.
Prima plek, sanitaire prima verzorgt en schoon. Vreemd was dat de camperplekken ook verhuurd als caravan plekken, toch een mooie plek op de camping voor de zelfde prijs.
21-8-2018
Maarten en Nicole
Een heerlijke schone en ruime camping.
Een korte extra vakantie omdat het nog een prima weekend was om te fietsen. De meer dan goede camping heeft voor ons de puntjes op de ā€˜iā€™ gezet. Vooral het sanitair was fantastisch. Ook het scheiden van afval bevalt ons wel. En de vriendelijke ontvangst is natuurlijk ook niet onbelangrijk.
21-8-2018
Fam Cramer
Perfecte camping
Als eerste stop in 6weekse kampeerders. WE hebben niets dan lof over de camping. Alles is perfect. Zullen zeker terugkomen
18-8-2018
Petra
Geweldig verblijf gehad. Rustige camping met schitterend sanitair, geen wachttijden voor de afwas gehad. Hoe iemand kan oordelen over de drainage begrijpen we niet zo goed omdat het heel de zomer nauwelijks geregend heeft. Voor ons een prima camping waar we zeker nog terugkomen.
17-8-2018
Nooit Meer
Nooit Meer
Veel te weinig sanitair voor al die plaatsen die in de haast gecreëerd zijn. In de rij staan om af te wassen is ook meer regel als uitzondering. Geen droger dus als je met een gezin kom en je heb slechte dagen ben je de sigaar. Camping is slecht gedraineerd dus bij veel regen heb je een groot probleem. Er word van alles beloofd maar komen niets na. Voor short stay is het misschien rozen geur en maneschijn maar voor langere periode ene ergernis. En zodra ze er lucht van krijgen dat je de camping niet het einde vind word je gewoon genegeerd. Zo heb je een camper bijna in je voortent staan en zo heb je een stel jongeren met tig kleine tentjes. Nooit meer!
Staat v/h sanitair 5.0