Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

Anna Maria Paradise****

17-6-2019
Leo en Claudia van Zanten
Genoten!
Wij hebben samen met vrienden hier een heerlijke vakantie gehad. Gezellig en schoon complex met Thomas en Maria als enthousiaste eigenaren en hun personeel die er alles aan doen om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Het eten van ontbijt tot diner was prima! Een Griekse avond met een bbq, dansers en muziek....Top!! Op 10 minuutjes lopen was je op het strand en 15 minuutjes in Pefkochori. Via Thomas hebben wij een auto gehuurd en de dorpjes en stranden van Kassandra bezocht. Dat is echt een aanrader want wat is dit een mooi stukje Griekenland! Thomas, Maria and Zoë we had a great time! ❤ Efcharisto!
  • Reis vertrek datumJuni 2019
6-6-2019
Hennie E.
voor herhaling vatbaar
Het hotel Anna Maria Paradise is een gezellig kleinschalig hotel waar de gast gekend wordt. De gastheer Thomas en zijn vrouw Maria en het overige personeel is er alles aan gelegen het iedereen naar wens te maken. Het hotel is nieuw en schoon en het ontbijt is goed. Het is voor mensen die goed ter been zijn op loopafstand van zowel Pefkochori als Hanioti, allebei leuke plaatsjes waar lekker en redelijk kunt eten, ook qua prijs. Het dichtbij zijnde strand is ongeveer 600 meter en je kunt daar gebruik maken van stoelen en parasol als je consumpties gebruikt. Een auto huren is wel leuk en gewenst om wat meer van het schiereiland te zijn. Verder loopt er een weg voorlangs het hotel waar redelijk hard gereden wordt. Dat is mijn enige minpunt en daarom voor gezinnen met kinderen die al wat zelfstandig zijn, niet echt geschikt. Wij zeggen dank voor een fijne vakantie.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
24-5-2019
Gea van Dalen
super leuke vakantie gehad. Door vertraging op Schiphol kwamen we pas om 2 uur 's nachts aan maar dat was geen enkel probleem. Thomas en Maria zijn hele vriendelijke en aardige mensen die je graag overal mee willen helpen. 's avonds aan de bar was het heel gezellig. Doordat het seizoen nog maar net was begonnen was het heerlijk rustig . Pefkohori ligt op een paar minuten afstand lopen. leuke winkels en barretjes. Wij vonden vooral old square erg leuk en gezellig. strand is dichtbij, even de weg oversteken en een klein stukje lopen. hotelkamer was heel netjes en schoon en er werd elke dag schoongemaakt. ontbijt vonden wij goed, voldoende keus en 's avonds was het eten bijzonder goed.
  • Reis vertrek datumMei 2019
4-5-2019
Zwembad Limburg
Gaat wel, volgend keer hotel aan het strand
Hotel is netjes en schoon. Bedden zijn keihard. Zwembad ligt pal aan de grote weg, veel lawaai. Kamers niet goed geïsoleerd... Je hoort echt alles.. Ontbijt is wat simpel. Voor de rest kun je er goed naar toe gaan... Ga vooral naar het strand en het dorpje 500 meter verder. Erg gezellig.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
29-10-2018
Pascal BONOMO
fantastisch, leuke avonden met goede ambience
Wij hebben een geweldig verblijf gehad dankzij de vriendelijkheid van Thomas en Maria alsook het gehele personeel. Altijd ter beschikking, zeer goede keuken, netheid, alles erop en eraan
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
15-9-2018
José van der Niet
Super lieve familie ( Thomas , Maria en hun 2 zonen) die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Mooie kamers, goede schoonmaak en goed en aardig personeel. Fietsen huren, Thomas regelt een huurauto of een leuke excursie . Eten is heerlijk ontbijt voor ieder wat wils. Heb eigenlijk geen negatieve opmerking.
14-10-2018
Elly
Heerlijk
Mijn man en ik verbleven 2 weken in Hotel Anna Maria Paradise op het eiland Kassandra in Noord Griekenland. We hadden een arrangement geboekt. We hebben een heerlijke tijd gehad daar. Het hotel is prima. Goed en uitgebreid ontbijt en je kunt goed á la carte eten in het restaurant. Het plaatsje ligt op 10 minuten lopen en heeft veel restaurantjes. Die op het oude pleintje waren onze favoriete. Vanuit het hotel kan je mooie wandelingen maken over het eiland. Al met al hebben we in die 2 weken zo'n 150 kilometer gelopen. Je hebt heerlijke strandjes waar je prima kunt vertoeven. Het is wel handig een autootje of scootertje te huren. Een bezoek aan Thessaloniki is zeker de moeite waard. Het is een leuke levendige havenstad. Als het lukt is het leuk om naar een voetbalwedstrijd van PAOK te gaan. Een boottour rond het eiland Athos met zijn monniken en zijn kloosters is ook zeker de moeite waard. Kortom: goed voor een heerlijk relaxte vakantie.
13-9-2018
Lies, Sofie & Gaël
Fijn hotel met vriendelijk personeel
Mooi hotel met goede kamers. De omliggende stranden zijn zeker de moeite waard. In dit hotel zal je je zeker welkom voelen!
2-10-2018
Monique
Als er meer te doen was in de buurt voor herhaling
Super hotel,lekker eten,aardige mensen,goede hygiëne. Thomas, Maria en hun twee zonen doen ontzettend hun best. Alleen niet boeken met touroperator, hoop ellende niets klopt en je tegenmoed komen ho maar! Alles ontkennen, alles op andere schuiven.
19-8-2018
Gertie Meerten-den Boer
fantastisch
Zeer goed hotel, mooie kamers, lekker ontbijt, goed eten. De eigenaren Thomas en Anna Maria waren zeer vriendelijke en behulpzame mensen.
  • Reis vertrek datumAug. 2018