Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

8.5
Anna Maria Paradise****

19-10-2019
Jolina
Super fijne vakantie gehad.
Leuk kleinschalig hotel, gezellig zwembad. Goede Wi-Fi, lekker a la carte eten tegen goede prijs. Gratis kamer upgrade gekregen. Strand op loopafstand, prachtig. Medio oktober is wel einde seizoen, enerzijds veel dicht, anderzijds veel rust.
  • Reis vertrek datumOkt. 2019
18-10-2019
Custers
Nooit meer.
De eigenaar was niet echt vrolijk bij aankomst, onze kamers werden matig schoongemaakt, de Wi-Fi was niet uitstekend, het ontbijt was oké maar niet erg gevarieerd.. het zwembad water was 10 graden en voorderest was er weinig te doen in de omgeving. Met het huren van een quad kwamen we iets verder en konden we nog wat moois zien. Laatste avond wel echt een leuke avond gehad maar ik raad aan om in de maand oktober niet meer te gaan.. personeel is op en alles gaat vrijwel dicht.. erg zonde! Het eten van de kaart was wel erg goed en opzich lekker weer gehad!
  • Reis vertrek datumOkt. 2019
27-9-2019
Claudia
Fijne, mooie en relaxte vakantie in Greece!
Wij hebben onze vakantie als enorm prettig ervaren. Thomas en Maria, eigenaren van Anna Maria Paradise hebben alles keurig en netjes voor elkaar. Mooie locatie en accommodatie. Ontbijt, lunch en avondeten niks op aan te merken. Kamers schoon en mooi. Tuinen, zwembad netjes! Al het groen om het hotel heen mooi & ruiken heerlijk.. Zeker voor herhaling vatbaar.. wij komen nog een keer terug!
27-9-2019
Chantal
Puur vakantie
Super leuke verblijf en zeker een aanrader. Thomas en Maria zijn aardige mensen en proberen alles te doen om het je naar je zin te maken. Eten is echt heerlijk. Wij dachten van te voren enkel ontbijt hier te nemen..maar zijn uiteindelijk gebleven voor zowel lunch als diner. De cocktails worden door zoonlief gemaakt en zeker een aanrader. Kamer is goed schoon en douche heerlijk. Ook het hotel zelf wordt goed onderhouden en is spik en span. Zeker een aanrader!
2-10-2019
Henk
Genoten.
Prima hotel. Personeel zeer goed net zoals de eigenaars. Restaurant is een aanrader. Thomas: greatsz grom yannis. πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
31-8-2019
Gabrielle
Super vakantie! De eigenaars waren zo lief we kwamen aan na lang reizen en ik zelf hoogzwanger. En kregen ipv van een gewone kamer een huisje op een berg met 2 verdiepingen apart kamers en geweldig uitzicht op een mooi dakterras op zee. We waren met 4 personen 2 stelletjes. En omdat we familie waren deden ze dit. Alles was top geregeld kamers schoon en mooi. Ontbijt heerlijk En voornamelijk een warm gevoel van de eigenaars en barmannen. Hele leuke tijd gehad en niks slechts ervaren.
14-8-2019
Marijn
Fantastisch, voor herhaling vatbaar
Wauw.. wat een top vakantie! Ik heb samen met vriendinnen genoten van ons verblijf bij Anna Maria Paradise. De eigenaar en het personeel hebben ervoor gezorgd dat het hotel een gezellige sfeer had! Het zwembad was de juiste temperatuur om lekker af te kunnen koelen. En het strand, supermarkten en restaurantjes zijn op loop afstand van het hotel. We komen zeker nog eens terug! Greetings from the bambino’s! πŸ˜‰
6-8-2019
Sarah
Mooi en gezellig hotel
Onze hotelkamer was ruim en bood ons alles wat we nodig hadden. Koken hebben we niet gedaan, maar er waren ook geen pannen aanwezig. Het strand en het plaatsje Pefkochori zijn op loopafstand (ongeveer 10 min. lopen). De eigenaar en zijn gezin zijn enorm gezellig en behulpzaam. In de buurt zijn voldoende mogelijkheden om scooters/quads/auto te huren. Ons verblijf was zeer geslaagd!
21-8-2019
Nine
Ontspannen, luxe maar voordelige vakantie
Goede vakantie hier gehad. Erg fijn hotel waar je echt tot rust kan komen. Lunch is super goedkoop en heel erg goed. Avondeten is bij het restaurant echt super en goedkoop. Het buffet is 12 euro per persoon en niet echt bijzonder, dus hun eigen restaurant echt aan te raden. Leuke mensen en erg zorgzaam. Enige nadeel van het hotel was dat ze erg moeilijk deden over pinnen van de rekening. Ze wouden erg graag cash. Ze begrepen niet dat cash pinnen ons geld kost en dat we daar naar het dorp voor moesten. Strand zit dichtbij, wel rekening houden dat dichtstbijzijnde tent heel erg duur is. Als je naar het eerst volgende stukje met bedden loopt (kantinaki beach) , kan je heerlijk liggen en zwemmen. De mensen van die strand tent zjin erg zorgzaam en eten kost weinig. Dorpje is 10 minuten lopen en erg gezellig. Ook kan je gemakkelijk de taxi nemen voor maar 5 euro. Taxi savonds aan te raden want de weg is niet fijn om terug te lopen.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
20-7-2019
Canan
Heerlijk
8 dagen mogen genieten van het prachtige Griekenland in het Anna Maria Paradise hotel. Vriendelijk personeel en erg gezellig! Service is goed en niets is teveel gevraagd. Ook voor mijn zoontje waren ze erg lief. Het zwembad was wel erg koud en de kamers zijn erg gehorig. Maar veder hebben wij heerlijk genoten en is dit hotel zeker een aanrader.
  • Reis vertrek datumJuli 2019