Kaprun

Ligging t.o.v. pistes 7.5

19-8-2019
Patty
Heerlijk hotel, aanrader!
Op doorreis naar Slovenië en Kroatië verbleven we in Hotel Kaprun. Omdat we al eerder in het hotel waren geweest wisten we dat de ligging van dit hotel op onze route ideaal is. We hadden geen haast en omdat er in Kaprun en omgeving van alles te doen is, bleven we 2 nachten (eigenlijk nog veel te kort). Tips (van de zeer aardige Nederlandse eigenaren): de Sigmund-Thun-Klamm (prachtig pad langs het wilde water en aan het einde linksaf met prachtig uitzicht over de groen-blauwe Klammsee), de Tauern Spa Kaprun en natuurlijk de Grossglockner! Het hotel zelf is prima. Hele vriendelijke ontvangst van receptionist Stef en comfortabele schone kamers. Het ontbijt is heel uitgebreid en voor ieder wat wils. Al met al een aanrader dus!
  • Reis vertrek datumAug. 2019
9-4-2019
Marcel Udo
Mag ik weer?
Superfijn appartement, schoon, goede ligging , op slechts 5km van de gletscher en op loopafstand van het centrum. Zeel am See ook maar op 5 minuten rijden en skibus halte bijna voor de deur ( 300m) In het appartement is werkelijk alles aanwezig en van nieuwe goede kwaliteit. Bedden zijn zalig, geen rugpijn na het opstaan
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
19-1-2019
B&N
Verblijfstip!
Fijn hotel met NL eigenaren in het centrum van Kaprun. Wij verbleven in een familiekamer welke er keurig uit zag en wat meer ruimte bood. Het ontbijt is ruim voldoende en voor ieder wat wils. Voor het diner wandel je zo het centrum van Kaprun in met uiteenlopende eet-mogelijkheden. Als ik een puntje van aandacht mag noemen dan is het hotel vrij gehorig.
  • Reis vertrek datumJan. 2019
Ligging t.o.v. pistes 7.0
14-11-2018
Marion
Zomer in Oostenrijk fantástisch, nooit meer Kaprun
Prachtige accommodatie, heel ruim en volledig qua inrichting. Helaas geen zwembad. Omgeving erg mooi en genoeg te doen. Zeller See is mooi en genoeg te de beleven, parkeren is echter een mega drama. Uiteindelijk zijn wij naar een meer op ong 20 rijden van Kaprun gegaan. Daarnaast hadden we ons niet gerealiseerd dat zo'n beetje heel Saudi-Arabië leegloopt op de zomerdag. Ze komen en masse naar Zell am See / Kaprun. We gaan zeker terug naar Oostenrijk en op zoek naar een soortgelijke accomodatie, dat was prachtig. Maar niet meer naar Kaprun.
  • Reis vertrek datumAug. 2018
30-3-2017
Vincent
Goed appartement voor 6 personen
Appartement is gelegen op de bovenste etage van het complex. Groot genoeg om met 6 personen een week in te leven. 4 slaapkamers, 3 badkamers, keuken, 3 toilet en een woonkamer met balkon Je zit vrij snel bij de apres ski bar als je dat zou willen en in de omgeving zitten verschillende leuke restaurants. Skibus stopt voor de deur. Hotel is netjes en schoon en heeft een relaxte sfeer. De service is uitstekend. Diner en ontbijt zijn goed voor wat het kost. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar is zeker wel goed en voedzaam.
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
8-3-2017
Miranda
Wij komen graag terug
Wat een heerlijk hotel, we voelde ons daar echt thuis. Heerlijk in de middag even lekker bijkomen in het koffiecafé met een overheerlijk appeltaartje en dan even lekker kletsen met 1 van de meiden die daar werkzaam zijn. Voor de kleintjes is er een speciaal speelhoekje en als ouder kan je aan de bar je ski-ervaringen delen met de andere gasten of met het personeel. Mijn dochter van 1 jaar en ik zijn beide een dagje ziek geweest. Het personeel was zo lief en betrokken bij ons, heerlijk zo'n warm bad. Bedankt Irma, Alexandra en Silvia. Wij hadden een familiekamer met douche, helemaal in het nieuw. Wat een prachtige kamer. Ze komen elke dag je badkamer schoonmaken/opfrissen, evt handdoeken verwisselen en je bed opmaken. Elke ochtend een heerlijk ontbijt, elke dag wel het zelfde aanbod maar omdat er veel verschillende producten liggen kan je elke ochtend toch gevarieerd eten. Er is ook een saunaruimte aanwezig, hier kan je een uur gebruik van maken door je kamernummer te noteren op blaadje bij de receptie. Ik wil hierbij alle medewerkers van dit hotel bedanken voor de geweldige gezellige tijd, ook ben ik dankbaar voor de bekertjes gekookt water die ik nodig had voor de flesvoeding van mijn dochtertje. Wij hebben ook gebruikt gemaakt van de kinderopvang van de BOBO club 0-2 jaar, deze zit 2 deuren verder. Ideaal, je brengt je kindje, trek je skischoenen aan en je stapt bijna voor het hotel op de bus die je naar de piste brengt. Bij ons was het helaas verre weg van Ideaal. Ik vind dat je dit geen kinderopvang voor 0-2 jarige mag noemen. Mijn kleine meisje moest in een campingbedje slapen in de ruimte waar iedereen aanwezig is en volop het licht brandt. Totaal geen rustruimte dus. Er is geen koelkast aanwezig voor flesvoeding, kinderen van 1 jaar eten mee met kinderen van ongeveer 3 of 4 jaar die tussen de middag een warme maaltijd aangeboden krijgen tussen het skiën door. Dit eten varieert van pizza tot schnitzel met patat. Wij hebben zelf brood gekocht en dit meegegeven. Leidster (deze titel verdienen ze niet) laat kinderen onbeheerd achter in het lokaal en gaat aan de overkant van de straat met een collega praten die bij de skiverhuur werkt. Meerdere keren gebeurd tijdens ons verblijf. Wij hebben besloten om onze dochter daar niet meer heen te brengen, diep ongelukkig was zij daar. En de dames konden haar niet gelukkig maken, naar mijn mening deden ze ook niet echt hun best ervoor. Ze bleven maar zeggen dat onze dochter ziek was. Er was helemaal niks mis met haar, zodra wij in het hotel aankwamen wilde ze spelen in het speelhoekje. Mijn mening: ze hebben geen idee wat baby of een dreumes nodig heeft. Advies: Blijf daar zo ver mogelijk uit de buurt met je kostbaarste bezit!
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
30-1-2017
Fam van Delft
Super vakantie
Leuk knus hotel met zeer vriendelijk personeel. De mogelijkheid om gebruik te maken van een mooie sauna voor na het skiën dat was heerlijk. Ontbijt prima. S'avond in de bar leuke mensen ontmoet uit Rotterdam, mooie omgeving kortom iedereen van Hotel Kaprun bedankt voor deze mooie vakantie.
29-1-2017
Adri
Fantastisch Hotel
We hebben een perfecte wintersport gehad. De locatie van dit hotel is fantastisch; een mooi uitzicht, de skibus op de hoek en het centrum van Kaprun op loop afstand. Goeie grote Kamer, comfortabel en stil 'snachts. De sauna is fantastisch ook voor de dagen dat het skiën even niet zo lekker gaat. Gezellige koffie ruimte.
29-1-2017
Anke
Mooi en fijn hotel centraal gelegen in Kaprun!
Leuk hotel met een gezellig koffiehuis aan de voorkant met heerlijke zelfgemaakte appeltaart!
3-2-2017
Hans
Gewoon goed - leuke Oostenrijkse sfeer
Het hotel is redelijk centraal gelegen. Op loopafstand van het kinderweitje. Aan de overkant zit de skiverhuur. En praktisch om de hoek de halte voor de skibus die je naar zowel de gletsjer, de Maiskogel als Zell am See brengt. Het is een verzorgd hotel met een leuke lobby/bar. Receptie is niet continue bemand, maar het ouderwetse belletje wordt adequaat op gereageerd. Er is een berging voor ski's en een verwarmd schoenenrek. Kamers zijn netjes gerenoveerd, met goede bedden en prima badkamers. Het ontbijtbuffet - vanaf 7.30 uur - is lekker en uitgebreid. Uiteraard zijn er de typisch Oostenrijkse Kaiser-broodjes met smeerkaas en leverworst, maar er is voor ieder wat wils. Vers fruit, eitjes, ruime keuze aan beleg, yoghurt, ontbijtgranen. Het avondeten is gewoon goed. Geen gastronomische hoogstandjes, maar ruim voldoende en afwisselend. Elke dag een soepje vooraf en een prima saladebuffet. Een aanrader voor volwassenen!!