Forrières

Hygiëne 8,9

22-5-2018
Stefan Eveleens
Genieten
Zeer mooie camping met leuke eigenaren. Toen onze tent was onder geregend mochten wij in een bungalowtje slapen voor een leuke prijs. Zij zorgde voor een kacheltje en de bungalow zag er heel erg leuk en knus uit. De ligging van de camping is perfect. Je bent zo in de stad Dinant. Wat overigens echt een leuke stad is om op uit te gaan. De camping is niet al te groot wat het juist zo fijn maakt. En nogmaals de eigenaren verzorgen de camping goed. Ik raad deze camping zeker aan voor gezinnen maar ook voor stelletjes en vrienden!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Eetgelegenheden 9,0
Zwembad 9,0
22-5-2018
Linda
Wij komen terug.
Mooie kleine rustige camping, prachtig gelegen. Kindvriendelijk. !
  • ReisgezelschapMet vrienden
21-5-2018
Ro necebet
Voor een Arubaan met smetvrees is met eerste camping die ik nogmaals gaat bezoeken de vriendelijkheid en gastvrijheid dikke 10 Herman Liesbeth Rogier bedankt voor een heerlijk weekend ik kom zeer gouw weer camping mensen een aanrader proberen is moeite waard rel axi tot gou
Zwembad 7,0
21-5-2018
Monica
Dat het echt relax is. Eigenaren zijn geweldige mensen
Waardering 9,0
Zwembad 7,0
16-5-2018
Loes
We gaan snel terug
Hele leuke camping, grote plaatsen, rustig maar niet te rustig, dus gezellig. Volop in de natuur, maar ook dicht bij winkels. In Marche een groot winkelgebied voor de wat mindere dagen. Rochefort is een leuk oud stadje waar ieder weekend wel wat te doen is. Op de camping genoeg vertier voor de kinderen, voor de ouders een leuke horeca. Vissen kan in het riviertje of het ven. Soms een kampvuurtje s’avonds. Wij waren met onze caravan, onze kinderen kwamen in het weekend en konden logeren in de pipowagen. Eigenaren zijn nieuw en hebben leuke plannen. Camping wordt goed aangegeven maar wel opletten want ingang is direct na een bocht
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Ligging 10,0
Eetgelegenheden 10,0
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 10,0
Hygiëne 10,0
26-3-2018
Nathasja en Dane
Super mooie camping . Lekker in de natuur .
Leuke kleine camping . Lekker in de natuur .mooi meer en rivier erbij Echt lekker zoemmmmmm ff lekker om je Hooft leeg temaken EN avonds lekker in de gezellige kantine wat drinken . Alles kan daar .als je vraagt is het mogelijk . Super weekend in het voorseizoen gehad . Een aanrader
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
16-8-2017
fam Vermeir - Laureys
formidabel
Eindelijk na zoveel jaren terug op deze camping, en na verschillende uitbaters te hebben meegemaakt, eindelijk terug zoals een familie camping moet zijn, een aanrader voor wie een gezellige vakantie wil doorbrengen
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 6,0
Zwembad 6,0
14-8-2017
Gerrit Schaap
Volgens mij de leukste van België
Al wel een aantal beheerders meegemaakt, maar dit stel weet de camping tot een zeer hoog niveau te tillen. Sanitair is prima geworden. De oude kantine is omgetoverd tot een relatief modern verblijfplaats met heerlijke biertjes en een mooie eenvoudige menukaart. Het terrein is intussen veranderd van een buschbusch naar een kampeerterrein waarbij de rivier eindelijk ook goed benaderbaar is geworden. De paden zijn vernieuwd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Oude glorie is er ook: poolbiljart, chilhoek voor de jeugd, ruime speeltuin, gratis gebruik van skelters, kampvuur, vissen in de rivier en met wat kennis van inwerpen de niet meer in gebruik zijnde foellenvijver, barbecuehuisje, zonnewende aan de rivier, zwembadje voor de kids, mini kinderboerderij, etc. Geen vaste plaatsen en geen voorkeursbehandeling door de nieuwe eigenaars een geweldige seizoenscamping.
Eetgelegenheden 10,0
Staat v/h sanitair 9,0
Zwembad 10,0
Hygiëne 10,0
4-9-2017
Lindsay
Heerlijke camping met hart voor de zaak
Camping Relaxi biedt ruime staanplaatsen, en toch overzichtelijk. Mijn zoontje heeft zich uitstekend vermaakt, een rivier loopt langs de camping waar de nodige uren zijn gespendeerd, een leuke speeltuin, klein buitenzwembad en knutselruimte. Alles is aanwezig. Voor de eigenaren is niets teveel, avonds laat kreeg ik nog de vraag of ik de bestelling had gemist voor de verse ochtend broodjes. Ook het restaurant biedt voldoende mogelijkheden. In de directe omgeving is een Lidl en Aldi aanwezig, ook de Delhaize maar deze is wel wat prijziger. Aanraders dagje Grotten van Han, en een dag Wildpark (Domein Han), La Roche (kasteel-ruïne met vogelshow), Kajakken op de Lesse (Dinant Evasion) door de bossen en langs mooie bezienswaardigheden. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Ligging 7,0
1-9-2017
RianneenPeter
Heerlijk relaxen bij Relaxi
Zojuist terug in Nederlands Limburg na een midweek op Camping Relaxi in België. Mooie, groene, natuurlijke camping, die omarmd wordt door het riviertje de L Homme. Hierin kunnen kinderen heerlijk spelen en in het slootje erop aansluitend kunnen zelfs de kleinsten een lekker modderbadje nemen! Voor vissers dus een lekker stromend watertje en voor rustzoekers ook een fijne plek. In de directe omgeving is nog een grote visvijver en een luxe zwembad waar je binnen een kwartiertje bent. De huurcaravan was echt super: voorzien van alles wat je nodig hebt, zodat je echt alleen wat kleding e.d. mee hoeft te nemen. Zeer netjes en fris ingericht en onderhouden. Goede prijs, goede waar! Het peuterbad dat er is, is goed beveiligd door een hekwerk en ziet er keurig uit. Een minpuntje is misschien dat er geen TV aanwezig is, maar dat is op te vangen met een tablet, want er is gratis Wifi op de camping. Al met al een echte aanrader, want in de omgeving vind je o.a. de indrukwekkende Grotten van Han, Let op: komend seizoen (2018) verwacht: de Pipowagen voor twee personen, voor als je eens iets geks wilt!