Forrières

Eetgelegenheden 7.1
Staat v/h sanitair 7.4

25-8-2018
Lisette
Aanrader, zeker voor jonge gezinnen.
Mooie camping, gelegen in de prachtige Ardennen waar genoeg te doen is in de omgeving. Ruime plaatsen, zowel zon als schaduw. Voldoende speelgelegenheid voor jonge kinderen. Gelegen aan riviertje waarin gespeeld kan worden. Zwembad (niet groot). Voor (onze) oudere kinderen was er minder te beleven op de camping. Net, schoon sanitair (douchen met muntjes van 0.50 cent voor ca 5 min). Kinderdouche/was gelegenheid. Wasmachine/droger. Broodjesservice ochtends. Dieren aanwezig op camping (konijnen -lopen vrij over camping-, 2 geiten, 2 duiven, 2 kleine honden, 2 katten, er komen mogelijk nog kippen). Ruimte binnen met pooltafel en speelhoek. Bar. Restaurant waar je terecht kunt voor frites/snacks. Carrefour supermarkt op ca 2 km. Pipowagens, Tipitenten of caravan voor verhuur beschikbaar. Na 22 uur is het sowieso rustig op de camping en na 0.00 uur stil. Heel gezellige, vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaren.
15-8-2018
j hopmans
Relaxi is voor ons absoluut top
echte familie camping , ruimte voor tenten caravans en campers, 8 accomodaties beschikbaar voor mensen zonder tent of caravan. heel lieve eigenaren, prima voorzieningen, riviertje en vijver waar men kan vissen, broodjes te bestellen voor ontbijt als ook cafetaria om ook iets warms te kunnen eten als je eens geen zin hebt om te koken. echt uitstekende camping voor mensen die willen ontstressen en een vakantie willen zoals de camping naam zelf al aan geeft.
Eetgelegenheden 7.0
9-8-2018
Melissa
Helemaal top.
Kleine gezellige Nederlandse camping. Eigenaren zijn super relaxed. Voor de kinderen staan er een aantal attributen en er is een klein zwembad aanwezig waar ze in kunnen ravotten. Er is niet echt een restaurant, maar je kan wel pizza of friet bestellen voor een fatsoenlijke prijs. Ik heb er gestaan met een vriendin tijdens een roadtrip en we hebben een goede nachtrust gehad!
Eetgelegenheden 5.0
Staat v/h sanitair 9.0
8-8-2018
Piet
Rommelig en slecht en vies sanitair
Laat je niet misleiden door foto.s
Eetgelegenheden 3.0
Staat v/h sanitair 1.0
22-5-2018
Stefan Eveleens
Genieten
Zeer mooie camping met leuke eigenaren. Toen onze tent was onder geregend mochten wij in een bungalowtje slapen voor een leuke prijs. Zij zorgde voor een kacheltje en de bungalow zag er heel erg leuk en knus uit. De ligging van de camping is perfect. Je bent zo in de stad Dinant. Wat overigens echt een leuke stad is om op uit te gaan. De camping is niet al te groot wat het juist zo fijn maakt. En nogmaals de eigenaren verzorgen de camping goed. Ik raad deze camping zeker aan voor gezinnen maar ook voor stelletjes en vrienden!
Eetgelegenheden 9.0
22-5-2018
Linda
Wij komen terug.
Mooie kleine rustige camping, prachtig gelegen. Kindvriendelijk. !
21-5-2018
Ro necebet
Voor een Arubaan met smetvrees is met eerste camping die ik nogmaals gaat bezoeken de vriendelijkheid en gastvrijheid dikke 10 Herman Liesbeth Rogier bedankt voor een heerlijk weekend ik kom zeer gouw weer camping mensen een aanrader proberen is moeite waard rel axi tot gou
Staat v/h sanitair 7.0
21-5-2018
Monica
Dat het echt relax is. Eigenaren zijn geweldige mensen
Eetgelegenheden 7.0
Staat v/h sanitair 10.0
16-5-2018
Loes
We gaan snel terug
Hele leuke camping, grote plaatsen, rustig maar niet te rustig, dus gezellig. Volop in de natuur, maar ook dicht bij winkels. In Marche een groot winkelgebied voor de wat mindere dagen. Rochefort is een leuk oud stadje waar ieder weekend wel wat te doen is. Op de camping genoeg vertier voor de kinderen, voor de ouders een leuke horeca. Vissen kan in het riviertje of het ven. Soms een kampvuurtje s’avonds. Wij waren met onze caravan, onze kinderen kwamen in het weekend en konden logeren in de pipowagen. Eigenaren zijn nieuw en hebben leuke plannen. Camping wordt goed aangegeven maar wel opletten want ingang is direct na een bocht
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Eetgelegenheden 10.0
Staat v/h sanitair 10.0
26-3-2018
Nathasja en Dane
Super mooie camping . Lekker in de natuur .
Leuke kleine camping . Lekker in de natuur .mooi meer en rivier erbij Echt lekker zoemmmmmm ff lekker om je Hooft leeg temaken EN avonds lekker in de gezellige kantine wat drinken . Alles kan daar .als je vraagt is het mogelijk . Super weekend in het voorseizoen gehad . Een aanrader
  • Reis vertrek datumMrt. 2018