Forrières

Staat v/h sanitair 7.8

22-8-2019
Sonja
Perfect
Verbleven als tussenstop onderweg naar huis. Fijne camping met veel speelgoed (skelters, steps en fietsen), super relaxte sfeer Meer dan vriendelijke eigenaren en super schoon sanitair
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Eetgelegenheden 7.0
23-7-2019
Amber de smul 😉
Supper verblijf ,mooie ligging ,vriendelijke en grappige uitbaters , kindvriendelijk
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Eetgelegenheden 9.0
Staat v/h sanitair 10.0
27-7-2019
Elly en Henk
Relaxt
We hebben hier een fantastisch voorjaar gehad met veel mooie wandelingen. Liesbeth en Herman ( eigenaars) zijn schatten van mensen. Zijn goed bezig met het opbouwen van deze camping. Is zeker een aanrader voor mensen die van Relaxen houden.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Staat v/h sanitair 7.0
23-6-2019
Versluis
Fijn plekje
Heel groene omgeving, vlakbij allerlei leuke bezienswaardigheden in de Ardennen. De camping is rustig er hangt een ontspannen sfeer. Het sanitair is erg schoon! Keertje eten in het restaurant is een aanrader, eenvoudig maar heerlijke gerechten! De pipowagen is confortabel en kan gehuurd worden.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
25-8-2018
Lisette
Aanrader, zeker voor jonge gezinnen.
Mooie camping, gelegen in de prachtige Ardennen waar genoeg te doen is in de omgeving. Ruime plaatsen, zowel zon als schaduw. Voldoende speelgelegenheid voor jonge kinderen. Gelegen aan riviertje waarin gespeeld kan worden. Zwembad (niet groot). Voor (onze) oudere kinderen was er minder te beleven op de camping. Net, schoon sanitair (douchen met muntjes van 0.50 cent voor ca 5 min). Kinderdouche/was gelegenheid. Wasmachine/droger. Broodjesservice ochtends. Dieren aanwezig op camping (konijnen -lopen vrij over camping-, 2 geiten, 2 duiven, 2 kleine honden, 2 katten, er komen mogelijk nog kippen). Ruimte binnen met pooltafel en speelhoek. Bar. Restaurant waar je terecht kunt voor frites/snacks. Carrefour supermarkt op ca 2 km. Pipowagens, Tipitenten of caravan voor verhuur beschikbaar. Na 22 uur is het sowieso rustig op de camping en na 0.00 uur stil. Heel gezellige, vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaren.
15-8-2018
j hopmans
Relaxi is voor ons absoluut top
echte familie camping , ruimte voor tenten caravans en campers, 8 accomodaties beschikbaar voor mensen zonder tent of caravan. heel lieve eigenaren, prima voorzieningen, riviertje en vijver waar men kan vissen, broodjes te bestellen voor ontbijt als ook cafetaria om ook iets warms te kunnen eten als je eens geen zin hebt om te koken. echt uitstekende camping voor mensen die willen ontstressen en een vakantie willen zoals de camping naam zelf al aan geeft.
Eetgelegenheden 7.0
9-8-2018
Melissa
Helemaal top.
Kleine gezellige Nederlandse camping. Eigenaren zijn super relaxed. Voor de kinderen staan er een aantal attributen en er is een klein zwembad aanwezig waar ze in kunnen ravotten. Er is niet echt een restaurant, maar je kan wel pizza of friet bestellen voor een fatsoenlijke prijs. Ik heb er gestaan met een vriendin tijdens een roadtrip en we hebben een goede nachtrust gehad!
Eetgelegenheden 5.0
Staat v/h sanitair 9.0
8-8-2018
Piet
Rommelig en slecht en vies sanitair
Laat je niet misleiden door foto.s
Eetgelegenheden 3.0
Staat v/h sanitair 1.0
22-5-2018
Stefan Eveleens
Genieten
Zeer mooie camping met leuke eigenaren. Toen onze tent was onder geregend mochten wij in een bungalowtje slapen voor een leuke prijs. Zij zorgde voor een kacheltje en de bungalow zag er heel erg leuk en knus uit. De ligging van de camping is perfect. Je bent zo in de stad Dinant. Wat overigens echt een leuke stad is om op uit te gaan. De camping is niet al te groot wat het juist zo fijn maakt. En nogmaals de eigenaren verzorgen de camping goed. Ik raad deze camping zeker aan voor gezinnen maar ook voor stelletjes en vrienden!
  • Reis vertrek datumMei 2018
Eetgelegenheden 9.0
22-5-2018
Linda
Wij komen terug.
Mooie kleine rustige camping, prachtig gelegen. Kindvriendelijk. !
  • Reis vertrek datumMei 2018