Vielsalm

Eetgelegenheden 6.2

31-12-2018
Dave
Nooit meer
Mensen, het staat nergens aangegeven. Maar les ardennes is een vuurwerkvrij park. Uitvoerig hebben wij dit uitgezocht en het staat nergens aangegeven. Wij kwamen van een koude kermis thuis toen wij onze voor 300 euro gekochte vuurwerk wilde afsteken en alles konden weg gooien. Ik vind het niet netjes dat dit nergens staat aangegeven.
Activiteiten 4.0
Eetgelegenheden 6.0
18-12-2018
carola giebelen
lekker wandel weekje
terug van een weekje Ardenne we hadden een 2 pers. premium huisje (gerenoveerd) zag er goed uit. slaapkamer is iets aan de kleine kant, maar daar slaap je alleen maar. (koffers gestald op de badkamer) stoelen aan de eetkamer tafel waren wat aan de lage kant. tip: meer Nederlandse en Duitse zenders op tv. het personeel was vriendelijk en behulpzaam. we hebben heerlijk gewandeld in de omgeving, alles is goed met de auto te bereiken. wel hadden wij graag meer kerst decoratie gezien. ook aan de buitenkant van het zwembad (bij buitenbad en aan de buitenkant als je het park op rijdt) onze KERS op de taart was dat er zondag sneeuw lag en wij een heerlijke sneeuw wandeling hebben kunnen maken
Activiteiten 8.0
16-12-2018
Bliepie
Prima park, goede service
Wij waren een beetje huiverig, nadat we alle negatieve reviews hadden gelezen. Gelukkig hebben wij van dat alles niets gemerkt. Ons huisje (premium) was schoon en van alle gemakken voorzien. Buitenlamp was stuk: appje naar de receptie en er kwam meteen iemand langs. Snelle bediening in het restaurant. Schoon zwembad, Inderdaad niet zo super groot en mooi als alle andere centerparcs parken, maar dat weet je als het goed is van te voren. Prima weekend gehad, zou zeker nog eens gaan.
Onderkomens 9.0
Eetgelegenheden 9.0
14-12-2018
Mirthe Wintgens
Viel mee, volgende keer toch liever een ander park
Inderdaad wat bergen op het park, maar daar wordt op de website ook al voor gewaarschuwd. Was voor ons prima te doen. Aqua Mondue een stuk kleiner. Wij gingen vroeger altijd naar Erperheide, dat zwembad is super mooi dus dit was enigzins een tegenvaller. Was klein, minder subtropisch aangekleed, geen wildwaterbaan. Wel voldoende toezicht van badmeesters. We hadden een VIP cottage voor 2 personen. Vooraf beloofd een bubbelbad, sauna, en 2persinloop regendouche. Sauna prima! Bubbelbad was er niet, beetje misleidende aanbieding op de website.. Regendouche erg teleurstellend.. Is gemaakt voor 2 personen, maar als je beide douches aanzet is er na 10 min koud water.. Technische dienst gaf aan dat het niet gemaakt is voor 2 personen tegelijkertijd. 3 uur gewacht tot de boiler het weer deed. Daarnaast lekt de douche enorm, hele badkamer onder water na het douchen. Geen verwarming op de wc en slechte op de douche. Erg koud in decembermaand;)
Activiteiten 4.0
4-1-2019
Carolien
Genoten
Erg leuke midweek gehad, veel gewandeld en gezwomnen. De 4 glijbanen en stroomversnelling vielen in de smaak bij onze jongens van 7 en 9 Wat een mooie natuur in de omgeving Inderdaad veel hoogteverschillen wat mooi uitzicht geeft maar niet aan te raden met een kinderwagen Huisje was leuk en schoon De sporthal, daar staan ook twee springkussens en en is een ruimte met bouwblokken. Met deze ruimtes zou CP veel meer kunnen doen, dat is jammer. Nu was het buiten de springkussens wat rommelig en leeg De kinderboerderij is erg mooi Het voetbal/basketbal veld heeft onderhoud nodig Kortom wij hebben het erg naar ons zin gehad
3-1-2019
Monique jonker
Waardeloos
Hier gaan we nooit meer naar toe. Park is oud, versleten, personeel is onderbezet, huisje viel erg tegen. Niet doen dus voor dat geld. Ook het zwembad was koud en stelt niets voor.
Activiteiten 3.0
Onderkomens 4.0
Eetgelegenheden 2.0
26-11-2018
Sabrina
Even lekker weg.
Rustig autovrije park. Wel fijn om te weten dat de huisjes op heuvels staan dus veel geklim. Niet zo heel handig voor mensen die slecht te been zijn. Echter hebben ze hier soort golfkarretjes voor tegen betaling. Huisje was prima. Zaten in een 6 pers. premium huisje. De wc is wel aan de kleine kant ( gevalletje opgetrokken benen bij mensen met lange benen;)) Subtropisch zwembad is best leuk, maar niet heel groot. Supermarkt op het park is aan de dure kant. Op loopafstand is er een supermarkt in het dorp aanwezig. Er is een klein kinderboerderijtje aanwezig.
26-11-2018
Lis
Veel minpunten
Als we van te voren de reviews hadden gelezen, waren we zeker ergens anders heen gegaan. Het is een steil park, logisch aangezien het in de ardenne ligt. Maar je moet de auto dus na het uitladen direct op een grote parkeerplaats zetten, je hebt er geen zicht op. Wij zaten bovenaan het park en moesten dus meerdere keren per dag een flink stuk lopen, aangezien wij een baby bij ons hadden van net 1 jaar was dit een flinke klim. In het huisje zou een babybox staan maar die was nergens te bekennen. De open haard kon alleen maar aan als de kleine op bed lag, Er zit namelijk geen veiligheids raampje voor. Ook mocht je alleen de houtblokken gebruiken die ze in het winkeltje verkochten. Nou die dingen gingen met geen mogelijkheid aan!! 1x gegeten in het grand cafe maar wat een slechte kwaliteit. Binnen 10 min. hadden we ons eten al. Pasta was erg waterig en snel koud, pizza nog niet helemaal goed gaar en ook snel koud. Nooit meer!!
Activiteiten 2.0
Onderkomens 6.0
Eetgelegenheden 1.0
19-11-2018
Rani
Leuk!!
Leuk park, de plaza was wel enorm heet. maar leuk, kleinschalig. Vriendelijk personeel in de plaza als bij de receptie, Iedereen sprak er minstens 2 talen. En dat was top. Dat mag gezegd worden. Verder was het wandelen buiten het park ook zeker de moeite waard.
Eetgelegenheden 8.0
15-1-2019
Familie Bernard
Prachtig!
Heel mooi park . Wel moet je een goede conditie hebben om er te wandelen 😉
Eetgelegenheden 8.0