Vielsalm

Eetgelegenheden 6.3

19-3-2019
d
kan beter
geen goede Nederlandse taal beheersing en Engels trouwens ook. ziek geworden van het eten. huisje was erg krap voor 6pers. weinig keus uit de activiteiten. zoek de volgende keer een ander park uit
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
Activiteiten 3.0
Onderkomens 5.0
Eetgelegenheden 1.0
11-3-2019
D Van Aalst
Even weg
Mooie omgeving wel stijl lopen op het park .huisje was netjes hadden wel pech met kapot raam dat werd overigens netjes gemaakt . Drone is klein maar gezellig .je kan wel zien dat dit van origine geen CenterParcs is geweest daarvoor mis je de kenmerkende koepel . Zwembad leuk erg warm maar water best koud .
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
Activiteiten 7.0
Onderkomens 6.0
Eetgelegenheden 6.0
22-2-2019
Desiree Snelders
Mooie omgeving.. wij hadden er meer van verwach
Mooi heuvelachtig park. Prachtige omgeving. 2 per bungalow slaapkamer erg klein voor de rest prima schoon bungalow. Eten op park plaza erg duur. Zwembad echt koud water niet fijn. Niets in de avond te doen op de plaza alleen op zaterdag. Dat was een domper voor ons. Zijn dit niet gewend. Dus wij zijn dag eerder naar huis gegaan. Jammer wij zwemmen ook graag maar water was echt niet warm.
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
Activiteiten 1.0
Onderkomens 7.0
Eetgelegenheden 5.0
21-3-2019
C de Bruin Franken
ga er niet speciaal heen voor het VIP huisje
Het is een kleinschalig park, wij waren er tijdens de sneeuw periode en dat werd heel goed onderhouden. Het enige wat ik mee wil geven is neem geen VIP huisje voor de mooie regendouche die op de site staat. Deze werkt gewoon niet, je hele badkamer staat onder water en dit loopt door naar de hal en woonkamer!! Wij hadden dit huisje speciaal genomen voor de twee persoons regendouche, deze hebben we niet kunnen gebruiken, althans niet met zn tweetjes waarvoor het toch bedoeld is. Heb dit gemeld bij de receptie, die zouden komen kijken. Na een bezoek van de technische dienst was het nog niet opgelost, dit weer gemeld, maar toen is er niets meer aan gedaan. Later de enquete ingevuld en een mail gedicht over dit probleem, krijg ik deze week een bericht terug dat ze het nagegaan zijn en er geen probleem is. Tevens hebben ze nog nooit klachten van andere bewoners gehad. Heel raar.... zie in deze reviews de klacht wel terug komen!!
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
Onderkomens 2.0
Eetgelegenheden 6.0
31-1-2019
Anouk
Dit park is een mooie aanwinst voor Center Parcs!
Toen het nog sunparks was kwamen wij hier al graag voor de omgeving. Nu is het een park van Center Parcs, de bungalows zijn van buiten hetzelfde, maar van binnen voorzien van veel meer sfeer en comfort. Wij hebben hier verbleven met de sneeuw, en de wegen op het park worden meerdere malen p.d. sneeuwvrij gemaakt. Zelfs een medewerker die nog met de sneeuwschep ons pad naar de voordeur sneeuw vrij maakt! Ook de whatsapp service werkt prima, melding gemaakt over een kapotte kinderstoel werd binnen een uur opgelost. Het zwembad heeft een leuke upgrade gehad wat voor kinderennerg leuk is. De service in de restaurants kon wel beter, toen we uit eten waren moesten we lang wachten voordat we konden bestellen, maar wel lekker gegeten. De dag daarna wilde we na het zwemmen koffie drinken in het restaurant, maar was er na 10 minuten wachten nog geen personeel te vinden dus zijn me maar weer weg gegaan. Al met al is dit zeker ons favoriete park!
Activiteiten 10.0
Onderkomens 10.0
Eetgelegenheden 5.0
26-1-2019
Patty Henssen
Heerlijk!
Heerlijke week gehad in dit park. De huisjes zijn proper, van alle gemakken voorzien en omgeven door prachtige natuur. Op het park is voldoende te doen, ook met jonge kinderen. Goede uitvalsbasis voor wandelingen, sleeën en skiën in de omgeving. Voor wie niet al te actief wil zijn is er ook genoeg te doen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keer!
Activiteiten 8.0
Onderkomens 8.0
Eetgelegenheden 7.0
19-3-2019
Fam. Immers
Zeer ontspannen boven onze verwachtingen verblijf
Gezellig park . Mooi gerenoveerde cottages, de indeling in niet altijd logisch, maar gezien dit een aanpassing is van de oude sun park gebouwen , toch net uitgevoerd. Voor personen die slecht te been zijn beter een cottage dicht bij dome boeken. Er zijn stevige hoogtes te overbruggen in het park. Personeel was zeer vriendelijk en spraken goed nederlands. Ongeacht de slechte reviews op een aantal sites over de restaurants was dit tijdens ons verblijf zeer goed en lekker.
Activiteiten 8.0
Onderkomens 9.0
Eetgelegenheden 9.0
17-3-2019
LENI SMIT
Ontspannen verblijf in een gedenkwaardige omgeving
Prima comfort bungalow. Fijne bedden. Mooi sanitair. Wel wat kleinigheden. Glijstang handdouche zit los. Gebruikssporen op kookplaat, combi magnetron, tafels. Ramen keurig. Elektrische verwarming niet van centrale kamerthermostaat voorzien. Afzonderlijke bediening van verwarmingssystemen is lastig. Werkt niet energiebesparend. TV kijken is gelijk aan omhoog kijken. In de cottage gescheiden afvalsysteem. Dit systeem correspondeert niet met de afvalcontainers aan het pad. Geen gebruiksaanwijzing voor combi magnetron. Aangetroffen in kinderbeveiligingsstand. Niet op te lossen. Google geraadpleegd. Bij binnenkomst rook de cottage sterk naar de open haard. Wanneer je minder mobiel bent, houd rekening met slaapkamer op zolder. Omgeving is prachtig en rustig, Voelbare en zichtbare herinneringen aan Ardennen offensief 1944/45
Onderkomens 8.0
12-2-2019
Vanhoe Hubert
Prachtig - ik kom er reeds jaren.
Het park - de woning - de natuur in en buiten het park -alles is prachtig. Van mij krijgen voor alles een 10 op 10. Wat mij wat tegen de borst stoot is dat sommige mensen met of zonder kinderen niet het minste respect hebben voor hun verblijf , dat zie aan beschadigingen een muren , deuren , meubilair en keuken. Dergelijke mensen zou men moeten kunnen weren uit het vakantiedomein . Voor mij mogen ze bij Center parcs gerust een paar honderd euro waarborg vragen .
Activiteiten 10.0
Onderkomens 10.0
Eetgelegenheden 10.0
5-2-2019
Goeseels Peter
Zeer goed
Rustig en een mooie locatie
Activiteiten 9.0
Onderkomens 9.0