Vielsalm

Onderkomens 7.6
Eetgelegenheden 6.7

13-6-2019
Fenny
Komen vast een keer terug
Mooi park. Alleen jammer van de hondenpoep . A.u.b ruim het op, onze kleinkinderen die er ook waren zaten er “lekker” in te graven toen ze er aan het spelen waren.
Eetgelegenheden 7.0
11-6-2019
Vandenbussche Joost
Geweldige boost door de rust, natuur en samenzijn.
CP Ardennen is de ideale locatie voor een weekendje uit. Het park biedt heelwat mogelijkheden om je culinair te verwennen en rustig te genieten in je vakantiehuisje. Kleine kinderen worden hier ook verwent en binnenkort met de spliksplinternieuwe indoor zal het een ongelooflijke belevenis zijn. Ook buiten het park valt er heel veel te beleven: adventure, prachtige boswandelingen in de directe omgeving, lekker genieten.... kortom de ideale vakantie voor klein en groot, oud en jong.
Eetgelegenheden 9.0
11-6-2019
Marsjean
Mooie ligging
Het park is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij hebben met een groep van 13 mensen gegeten in het Grand café. Er werken daar te weinig mensen in de bediening, hierdoor zeer lange wachttijden, bestellingen die verkeerd gaan. Je moet zelf aan iemand gaan vragen of je iets kan bestellen. Wij hadden tijdens het eten wat te drinken besteld, dit kwam pas toen iedereen al klaar was met eten.
Onderkomens 6.0
Eetgelegenheden 3.0
7-6-2019
Beek
Prachtige omgeving!
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op dit park van centerparcs. De omgeving is echt prachtig, de camping ook ! Faciliteiten zijn netjes en worden goed onderhouden . De eetgelegenheden vielen tegen! Zowel bij de pizza take away als het grand café als bij het buffet hebben wij geen lekkere maaltijd genoten . De pizza's miste ingrediënten die wel op de kaart stonden vermeld. Bij het grand café was het eten erg simpel en weinig smaakvol. Bij het avond buffet was er weinig keus en waren zowel de kip als het rundvlees niet goed doorbakken. De service was op alle plekken wel erg goed, vriendelijk personeel. Veelal Nederlands sprekend . Onze dochter van 2 heeft enorm genoten van het zwembad en het prachtige peuterbad! Ook de speeltuin en de kinderboerderij waren favoriet. De accommodatie was opzich redelijk netjes. Alles was aanwezig. Wel een muffe lucht, geen stoffen en blik en een oncomfortabele bank!
Activiteiten 6.0
Onderkomens 6.0
Eetgelegenheden 3.0
31-5-2019
Peter
Heerlijk vernieuwd park!
Het prachtige park ligt op een heuvel dat het zeer mooi maar ook uitdagend maakt voor een gezin met kinderen. De sportievelingen gaan zeker hun ding vinden. Anders zijn er uiteraard golfkarretjes die je kan huren.
Onderkomens 9.0
Eetgelegenheden 8.0
30-5-2019
Jan
Niet weer in zo'n klein hokje
Twee persoons huisje is erg klein en benauwd. Park is ongeschikt voor ouderen/slecht ter been of gehandicapt door de grote hoogteverschillen. Parkeersysteem klinkt sympatiek maar is niet van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak kan beter. Badkamer riant. Toilet zonder ventilatie. Wie bedenkt zoiets? Ook geen aflegplankje. Samen met de rioollucht uit de afvoeren leverde dat een onaangenaam ruikende huisje op. Ramen open help niet.
Eetgelegenheden 4.0
28-5-2019
Tom
Heerlijk midden in de Ardennen!
We zijn hier samen met onze dochter van 9 maanden een week geweest. Het huisje, een comfort cottage, lag vrij tussen de dennenbomen, van buren geen last. Je merkt dat de huisjes recent zijn gemoderniseerd, de keuken is zo goed als nieuw en beschikt over een prima vaatwasser en combi magnetron. Het park ligt super mooi tegen een berg op. Als je verder naar boven klimt voorbij parkeerplaats 2, kom je in een uitgestrekt bos wat we voor ons zelf leken te hebben. Het zwembad is ook mooi, alhoewel ik me kan voorstellen dat dit op drukke dagen onvoldoende capaciteit heeft. Het zwembadwater van het kinder gedeelte was met ca 30 graden wel aan de koude kant. We komen hier zeker nog een keer terug!
Eetgelegenheden 7.0
28-5-2019
Hans
Zeker tot ziens
Geweldig opgeknapt park, zeker de moeite waard en vooral ook de natuur in en om het park. Ook de vele uitstapjes dichtbij en verder zijn aan te bevelen
  • Reisgezelschapalleenreizend
Activiteiten 10.0
Onderkomens 10.0
Eetgelegenheden 9.0
14-5-2019
Vera janssens
Het was een zalige vakantie voor herhaling vatbaar
Het is er rustig en mooi vertoeven, het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam
Activiteiten 10.0
Onderkomens 10.0
Eetgelegenheden 10.0
4-6-2019
Lies
Fantastisch park. Zalig wandelen en daarn relaxen!
Mooi park! Prachtig heuvelachtig gelegen. Netjes onderhouden. Doe je wandelschoenen zeker mee. We zagen ook mensen die elektrische wagentjes gehuurd hadden, dat scheelt klimmen, maar voor ons toch liever te voet. Het tropisch zwembad is ook heel fijn. Zeer vriendelijk personeel.
Onderkomens 9.0
Eetgelegenheden 8.0