De Haan

Eetgelegenheden 7.2

19-8-2019
Familie
Voor ons nooit meer.
Last minute een 5 persoons huisje geboekt, sterk verouderd, sobere inrichting. Keukenkastjes en koelkast sloten niet goed, incompleet inventaris. Eettafel viel bijna uit elkaar. Nare geur in toilet. , wasbak waar water niet wegliep, vieze vloerbedekking op de verdieping. De ligging van het huisje was op zich wel oké, buitentafel en stoelen wel goed. Leuk zwembad, maar ook hier alles sterk verouderd. Voor ons geen tweede keer. Veel te veel geld betaald voor zo'n armoedig huisje.
Activiteiten 5.0
Onderkomens 1.0
Eetgelegenheden 6.0
17-8-2019
Fam.
Nooit meer
Bij aankomst van het huisje deed ons pasje het niet. Waren ze blijkbaar vergeten te activeren. Was daarna wel snel opgelost. Het huisje zelf was echt slecht. Overal spinnen en spinnenwebben. Vies bad, plakkerig smerig douchegordijn. We hadden 40 euro betaald voor 1 week wifi (betalen voor wifi en dan ook nog zoveel is echt niet meer van deze tijd), maar in het huisje heb je alsnog bijna geen bereik. Gelukkig was de omgeving mooi en hebben we wel leuke uitstapjes kunnen maken. Bediening in het restaurant was chagrijnig en duurde erg lang voor het eten kwam. Ook was er 1 bestelling vergeten moesten we 2x om vragen en had de rest alles al op niet echt gezellig eten.
Onderkomens 1.0
Eetgelegenheden 4.0
13-8-2019
Jessie
Mooi fris huisje, mooi park, mooie omgeving...
Het vernieuwde LakeSide huisje was mooi en echt vernieuwd. Goede bedden, nette douches, veel ruimte, mooi terras met nieuw tuinstel, ligstoelen en een nieuwe barbecue. Er werd veel tijd gestoken in de schoonmaak. Park zag er ook netjes onderhouden uit. Er zijn veel honden waarvan niet alle baasjes de poep opruimen. Avondbuffet was heerlijk, overdadig en zeer goed verzorgd door een vriendelijke kok maar afwas bestek in Plaza kan beter. De winkel was iedere dag goed gevuld en er werd constant brood gebakken. Personeel erg vriendelijk. Buitenterras mag wel een opknapbeurt hebben. Zwembad vonden wij niet fris. Wel mooie glijbanen. Lopend met de hond naar het strand waar hij lekker kan rennen. Met de tram naar Knokke of De Panne de halte is niet ver lopen. Slechte info over De lijn bij de receptie waar je tramkaartjes kunt kopen. Lopend naar het centrum van De Haan is een flinke wandeling maar te doen en door het bos een stuk leuker.
Activiteiten 7.0
Onderkomens 10.0
5-8-2019
de clerck franky
enige plaats waar ik mij zo jeun
prijs en netheid, 1.minpunt. in cafètaria vragen veel mensen een decafeinne, en in zo een groot spel,je hebt het niet. dat was het niet. en! we zijn thuis van vandaag, ik ging zaterdag vragen voor bv.2.nachten langer te blijven. huisje was leeg, en ze wilden geen 2.nachten verkopen aan ons. allee zeg. anders ok.graag mailke trug aub. dank u bij voorbaat. groeten. franky. veronique. goede klanten.😎☕.
Onderkomens 7.0
31-7-2019
Mw.v. Dijk
Leuk park in een mooie omgeving!
Indruk van het park Sunparcs is goed, al zie je dat het wel hier en daar verouderd is. Wij hadden een Exclusive Lake side huisje, erg mooi! Zeker een aanrader! Dichtbij hoofdgebouw! Andere huisjes sterk verouderd en ogen niet echt fris. Het zwembad was erg leuk, mooie black hole glijbaan, golfslagbad,buitenbad en de wild water glijbaan viel ook in de smaak bij de kids! Verder moet je voor "kids voorzieningen" bijna alles betalen, erg duur. Wi-Fi helaas niet gratis, per week 44,00 ! Omgeving wel erg mooi, leuke badplaatsen kortom je vermaakt je wel prima aan de Belgische kust!
Onderkomens 6.0
Eetgelegenheden 6.0
29-7-2019
Robbin
Leuke Vakantie
De vernieuwde huisjes zijn schoon en zien er nog goed uit de oudere zijn niet zo fris de wifi kost 5€ per uur erg duur het park heeft een mooie ligging en de nieuwere huisjes zitten pal aan het water je kan er mooi zitten
Onderkomens 7.0
24-7-2019
Dhr. De Clerck
De vakantie voorkeur van mijn kinderen.
Zeer rustig en piekfijn onderhouden tuintje en park. Aquafun zwemaccommodatie is een must, zeer aangenaam en verwarmd buitenzwembad. En dichtbij het rustige en pittoreske De Haan gelegen.
Activiteiten 10.0
Onderkomens 8.0
Eetgelegenheden 7.0
Glen Van Rompay
Enorm leuk verblijf gehad !
Eerste keer dat we een vakantie geboekt hebben na een lange periode van verbouwingen. Omdat het voor onze zoon van 7 extra speciaal was hadden we besloten om in het binnenland te blijven en een weekendje te boeken in Sunparks bij wijze van gewenning aan vakantie's weg van huis. We hebben hier geen moment spijt van gehad. De ontvangst was zeer vriendelijk en duidelijk, het huisje was zeer proper bij aankomst, het boeken van de activiteiten ging vlot en het personeel was altijd vriendelijk en bereid je te helpen of uitleg te geven indien er vragen waren. Toen we merkten dat er een linnenpakket niet aanwezig was in de cottage kregen we aan de receptie zeer vlot een pakket mee. Voor ons was dit in ieder geval een aanrader !
Activiteiten 10.0
Onderkomens 9.0
Eetgelegenheden 9.0
Filip
Mooi park in rustige badplaats
>> Dit park ondergaat een transformatie naar een Center Parcs. Nu al kan je mooie en knap opgefriste huisjes boeken. Zeker kiezen voor een vernieuwd huis. >> Geniet van de dichte aanwezigheid van zee, strand, bos en duinen. >> Recht tegenover het park kan je snel de tram nemen die je naar alle kustplaatsen brengt.
Activiteiten 8.0
Onderkomens 10.0
Jenny
Plezant .... alleen die storende vloer !
Heel toffe locatie voor kinderen waar ze hun goed kunnen vermaken zowel bij goed of slecht weer . Alleen het huisje vond ik minder omdat de vloer op de bovenverdieping enorm kraakte !!
Activiteiten 9.0
Onderkomens 6.0