Antwerpen

Inrichting 1.9
Hoeveelheid ruimte 2.4

25-10-2018
Yvonne de ridder
Bedwantsen vies en onbeschofte reactie na klacht!
Na overnachting smorgens wakker en bloed in bed. Bij nader onderzoek in 2 bedden veel beestjes bedwantsen!!! Vieze plinten vuile ramen bank kapot vette keuken stinkende vloerbedekking hal en lift kapot. (dit zagen we pas volgende dag bij daglicht) Mail gestuurd naar directie,komen met hoop bla bla en wetsartikelen zijn en voelen zich absoluut Niet verantwoordelijk 😡. Er wordt wel direct met gerechtelijke stappen gedreigd als ik het over (social) media heb. Dus mensen ga hier Nooit slapen!!!!
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
Hoeveelheid ruimte 1.0
2-10-2018
Nederland
Bedwantsen / luizen / smerige douche
Heel slecht. Bedwantsen in het appartement. Ik zit onder de bulten en zweren van 200 beten van de bedwantsen. Ze maken de appartementen niet schoon dus ze zitten er nog! Uit onderzoek waren voorafgaand ook deze klachte. De bedwantsen leven een half jaar van de bloedbeet, dus veel succes als je boekt !
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Hoeveelheid ruimte 1.0
19-12-2017
Denise
Dit was de laatste keer
Denk twee keer na voordat je naar dit hotel gaat! Het lijkt allemaal heel mooi tegen een scherpe prijs maar niets bleek minder waar. De matrassen zitten onder de bedwantsen waardoor ik na mijn verblijf helemaal onder rode jeukende bulten zat. Kortom, niet doen!
  • Reis vertrek datumDec. 2017
Inrichting 3.0
Hoeveelheid ruimte 5.0
25-2-2017
Tessa
Vergane glorie voor weinig geld, niet erg fris
De appartementen liggen op prima plek tav centraal station, de buurt best bijzonder door grote joodse gemeenschap. Niet veel horeca dichtbij aanwezig. Ontvangst zakelijk en kort, zit niks persoonlijks of gastvrij's aan. Gebouw en appartement wat gammel allemaal. Op eerste oog best netjes maar kijk niet verder. Bedden smoezelig (en de veren érg goed voelbaar). Onbestemde vlekken op deur en muren in het toilet en in de badkamer. Putje wasbak loopt niet door, raam gaat nauwelijks open, dweilen na het douchen omdat badkamer blank staat enz enz. Verder is het flink gehorig. Voor de prijs van €100 voor 2 nachten mag ik misschien niet veel verwachten maar een volgende keer betaal ik toch liever iets meer voor wat meer comfort/hygiene op een andere plek.
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Inrichting 4.0
Hoeveelheid ruimte 6.0
30-11-2016
Anonimous :)
Dramatisch!
Dramatisch, onvriendelijk en oneerlijk personeel. Doen beloftes voor het boeken, komen het vervolgens niet na en geven geen geld terug. Er wordt niet op klachten in gegaan en handelen dit zéér onprofessioneel af. De fout ligt bij de gast volgens het personeel. Nog nooit een hotel meegemaakt dat op deze manier met gasten omgaat. Onbegrijpelijk.
  • Reis vertrek datumNov. 2016
14-12-2016
Suzanne
Zéér onhygiënisch hotel, bedwantsen!
Gang naar 6p appartement (8e verdieping) was erg smoezelig. Er hing een muffe geur en vloer zat vol vieze, plakkerige plekken. Appartement 802: op de wc hing een indringende urine lucht. Plakkerige vloeren door gehele appartement. Sokken bleven aan de vloer plakken. Vlekken op muren in slaapkamer. Slechte, verouderde bedden en bedlinnen inclusief donkere (bloed)plekjes. Bleken later uitwerpselen van bedwantsen!! Twee van ons zaten na aantal dagen onder de huiduitslag over gehele lichaam. Hierover een klacht ingediend bij het hotel, die onze klacht niet serieus nam en er niets mee doet. Zij laten hiermee dus ook mogelijk andere gasten besmetten, tegen willens en wetens. Schandelijk! Ambassador suites Antwerp nóóit meer!!!
  • Reis vertrek datumNov. 2016
22-5-2016
Pamela
Voor het geld, prima uitvalsbasis
Hier ga je niet naar toe om gezellig in je appartement te blijven, maar om Antwerpen te verkennen. Dan is het een prima uitvalsbasis.
  • Reis vertrek datumMei 2016
Inrichting 5.0
30-12-2014
LBarroKooger
Dit nooit meer
Ambassador Suites Antwerpen familiekamer voor 8 personen is omgebouwde ontbijtkantine. Daardoor is het een heel groot ongezellig appartement. De keuken is een industriële keuken. De slaapkamers zijn niet aparte slaapkamers, ze zijn met wandjes gescheiden van de woonkamer. De wandjes lopen niet tot het plafond. Er zitten ook industriële lampen in waadoor jeof heel veel licht hebt of geen licht hebt. Twee kleinere lampen in slaapkamer en in woonkamer maar dat is niet voldoende. De deur van het appartement is een dubbele simpele dun houten deur die rammelt als de schuifdeur van het entree van het complex open gaat. Ook in de nacht dus. Geen veilig gevoel.
  • Reis vertrek datumDec. 2014
20-9-2014
Danique
Erg onvriendelijk personeel!
Opzich een prima appartement en een prima ligging. Jammer was, dat het personeel erg onvriendelijk en ronduit bot was. Geen warm welkom in dit hotel!! Door dit onvriendelijke persoon zal ik dit hotel niet aanraden en zal ik er ook niet meer teruggaan.
  • Reis vertrek datum2014
Inrichting 7.0
1-9-2014
Ellen
Over het algemeen prima!
Na een week geleefd te hebben in het Ambassador Suites Antwerp kan ik zeker zeggen dat het me goed heeft bevallen. Genoeg ruimte en qua meubels alles voorhanden. Ik moet wel aangeven dat op het eerste gezicht alles er schoon uitziet maar als je verder kijkt dit niet zo is. Veel stof en viezigheid aanwezig.. Ook was de waterkoker en bepaalde stopcontacten kapot. De inloopdouche is prima, maar na elke douche was het wel een waterballet in de badkamer! Voor een vier sterren ''hotel'' had dit niet gemogen. Daarnaast zijn de bedden erg hard en de lattenbodem viel er na 3 dagen voor de helft uit. Mocht je aan de achterkant in het gebouw zitten is het prima te doen, maar 6 dagen aan de voorkant slapen met warm weer en dus de ramen open kon ik soms gillend gek worden. Er rijdt ontzettend veel verkeer en gaat 24/7 door! Jodenbuurt is een plus punt en erg interessant om van dicht bij mee te maken. Als laatste punt wil ik wel meegeven dat het erg gehorig is door de dunne muurtjes en plafonds!
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumAug. 2014