Antwerpen

6.8
Arass***

5-8-2014
vi
Prima hotel voor een stedentripje
Ze zijn het hotel al sinds eind 2013 aan het opknappen, stapje voor stapje. Wij hadden een grote kamer, maar zonder keukentje terwijl dat wel op de site staat. Bedden lagen prima, airco en waterkoker aanwezig. Goed ontbijt. De receptionist was vriendelijk en hulpvaardig. Fietshuur voor een paar euro en je bent lopend of op de fiets zo in het oude centrum. Je auto staat veilig in de garage.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
2-4-2014
de vries
3 dagen antwerpen en 2 nachten in dit hotel.
we kwamen om half 8 s'avonds aan en hebben het hele hotel doorgelopen, de receptie was tot 17.30 uur open dus er was niemand te vinden. uiteindelijk stonden we op de stoep en kwam er iemand naar buiten. kamers waren eenvoudig, douche was erg fijn, bedden waren gemiddeld. wij zaten aan de straatkant, veel lawaai!! aldoor wakker hierdoor. er is een parkeergarage dit is handig, het kost 16 euro per nacht. op loopafstand van het centrum.
  • Reis vertrek datumMrt. 2014
4-8-2013
Jan Van Dijkc
Prima verblijf
Zeer goede ligging vriendelijk personeel en goede kamers
  • Reis vertrek datumAug. 2013
3-7-2013
Jessica
Geen Aanrader
Bij aankomst bleek de receptie al te zijn gesloten. Ondanks dat we aankomsttijd hadden doorgegeven. Onvriendelijk bejegend over de interkom. Uiteindelijk kwam er iemand naar beneden om ons binnen te laten, na 20 minuten in de regen te hebben gewacht. De volgende dag na het winkelen wilden we de auto uit de parkeergarage halen, bleek alweer de receptie gesloten te zijn -dit was 's ochtends niet vermeld bij het uitchecken- moesten we weer wachten... Pluspunten zijn goede prijs/kwaliteit van de kamer en ontbijt is prima. Kamer is basic , onderhoud status kan beter, maar het was wel goed schoon. Ligging is goed.
  • Reis vertrek datumJuni 2013
3-3-2013
anoniem
Dit nooit meer
Geboekt via aanbieding 1 nachtje Antwerpen. Plaatje v/d kamer erg mooi op internet, viel vies tegen toen we in hotel aankwamen. Waren appartementen waar mensen langer konden blijven. Gerookt in de kamer, harde bank, compleet vervallen interieur en badkamer (schimmel en kapotte douchekop). Alles zit los, kastjes vielen uit elkaar, trapleuning los (gevaarlijk voor kinderen) alles onder de vlekken en ronduit smerig. De veren staken door de matrassen heen. nul slaapcomfort. Erg veel herrie snachts aan straatkant en van buren. Afzuigkap van keuke bleef snachts loeien. Kon niet uitgezet worden! Na zessen savonds geen personeel meer aanwezig, ontbijt zeer matig, weinig keus en oude broodjes. enige positieve punten waren vriendelijke ontvangst bij inchecken en parkeerplek. Dit hotel is geen aanrader!
  • Reis vertrek datumMrt. 2013
19-8-2012
dingenverkoop
Perfecte ligging nabij het centrum
Dit hotel is simpel en ziet er op het eerste oog niet zo aantrekkelijk uit, maar is goed genoeg voor een kort verblijf. Binnen 10 min. lopen ben je in het centrum van Antwerpen. Auto konden wij in de garage van het hotel parkeren. Dit is een van de weinige hotels in het centrum met een parkeermogelijkheid. Personeel is vriendelijk en gastvrij. Ontbijt was goed en ruim voldoende. Op de kamer is een airco aanwezig, die niet echt werkt. Badkamer is goed, koelkast op kamer is handig, bed is goed, gratis Wifi in het hotel werkte ook perfect. Voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumAug. 2012