Genk

Stiemerheide****

1-9-2019
Arjan
Nooit meer
Het is een mooi hotel maar met nogal veel negatieve punten. Zo was er een bruiloft waar de muziek tot 3uur snachts keihard aanstond. Door de bruiloft was er in het restaurant een personele onderbezetting en Liet het eten lang op zich wachten. Kwaliteit van het eten was in orde. De kamer was donker en er zat een glazen deur In de badkamer... Dit kan echt niet. Ontbijt was zeer goed. Zwembad ook de moeite waard. Maar al met al een zware onvoldoende.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
19-5-2018
Teleurgesteld
Onder mijn verwachtingen
Het onthaal was vriendelijk maar de kamers zijn verouderd en donker. Er is geen koffiefaciliteit op de kamer. We hebben 's morgens geen douche of bad kunnen nemen want de thermostaat viel eraf en het water was veel te heet. Als we dit dan meldden aan de receptie dan excuseerden ze zich wel maar konden geen compensatie geven omdat we met een arrangement geboekt hadden. (hotel + eten in de Kristallijn) Een kleine geste had veel goed gemaakt. Het eten in de Kristallijn was gelukkig wel heel lekker en het ontbijt in het hotel was ook erg uitgebreid. Maar het hotel is voor mij niet voor herhaling vatbaar, dan kies ik liever een ander in de buurt. De omgeving is heel mooi en we hebben er wel goed kunnen fietsen met een knooppuntenkaart.
  • Reis vertrek datumMei 2018
19-2-2018
Theo van wees
Hotel Stiemerheide is een goed hotel in Genk zeer mooie ligging in een rustige natuurlijke omgeving,kamer was groot met alle confor ,ontbijt was zeer uitgebreid en lekker , het restaurant in het hotel was prima en de service ook goed,reden te meer om nog eens terug te gaan.
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
19-7-2017
Veerle Sanders
Nooit meer!
Het hotel is goed gelegen en het ontbijt was compleet. De kamers zijn klein, zeker geen viersterren waard. Wij waren er op een zaterdagavond. Er was een trouwfeest. We hebben tot 3u geen oog dicht gedaan. Toen we dit aan de receptie meldden, beloofden ze dit goed te maken maar dat waren ze snel weer vergeten. Toen we na het ontbijt op maandag uitcheckten en de dame aan de receptie aan haar belofte herinnerden, wilde ze ons een drankje aanbieden. Wat een compensatie voor een slapeloze nacht! Het ontbijt is lekker maar bij het prachtige weer zagen we er naar uit om op het terras te ontbijten. Dit was niet toegelaten. Van zodra we binnenkwamen werd ons een tafel aangewezen met uitzicht op een terras met lege tafels. Ik vond Stiemerheide dus echt geen klantvriendelijk hotel en had het gevoel dat het de mentaliteit had van een hotel voor massatoerisme: vooral mijn geld was welkom want er moest ook direct bij aankomst afgerekend worden. Volgende keer als ik op fietsweekend ga, zoek ik een hotel waar het welbevinden van de gast op de eerste plaats staat.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
4-3-2017
Lief
Ontspannen verblijf in mooi hotel
Heel vriendelijk onthaal. Hotel is prima gelegen voor allerlei uitstapjes, zowel tevoet als met de wagen. Duitse grens is niet veraf. Lekker verzorgd ontbijt, mooie kamer. Prachtig zwembad, kleine maar fijne sauna. Prima restaurants, vooral de Kristalijn is top, met heerlijke wijntjes.
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
16-11-2016
Lien
Is zeker geen 4sterren hotel
Verouderd ,dringend aan renovatie.vriendelijk personeel.eten kan beter
  • Reis vertrek datumNov. 2016
7-1-2017
A.Van Rompaey
5-daagse fietsvakantie in een reer goed hotel
Kamers zijn perfect in orde. Restaurant gezellig en heerlijk van maaltijden. Prachtig ruim terras. Fietsparking. Ruime parking voor wagens. Geen airco op de kamer. Toen wij er waren was het heel warm buiten. Men had gezorgd dat we kamers hadden in het schaduwgedeelte. Maakte wel verschil uit. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
31-7-2016
b. hoste
Jammer van het nachtlawaai...
Op dit vier sterren hotel valt niet veel aan te merken,prachtige ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers, lekker ontbijtbuffet,...maar boek nooit een kamer op vrijdagavond/zaterdagavond want dan zijn hier nl. huwelijksfeesten aan de gaan en doe je tot 03.00h géén oog dicht.Er is ook géén airco waardoor je bij warme nachten het raam wel moet open zetten. Ook géén thee-en koffiefaciliteiten op de kamer en dit is toch een viersterrenhotel.We hebben van de drie geboekte nachten er 1 van kunnen slapen....aan u de keuze.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
20-10-2015
Moons-Holemans
fantastisch
Voor ons is alles steeds dik in orde. wij verblijven in dit hotels meermaals per jaar. Eenmaal per jaar komen we met de ganse familie (kinderen, schoonkinderen en kleinkinderen) iedereen is steeds even enthousiast. Het zwembad is een aangename ervaring: groot, zeer zuiver en warme douches
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
11-5-2015
lucien
prachtig hotel.
Het hotel is prachtig gelegen in een bosrijke omgeving.Bij aankomst zeer vriendelijk onthaal.Het ontbijt en de diners zijn super. Kleine hint bij de diners gelieve de bijbehorende wijnen te nemen.Steeds een deskundige uitleg over de wijnen alles subiem geserveerd. Alles was top zeker iets om terug te keren. Zwenbad en sauna zijn super.
  • Reis vertrek datumMei 2015