Lommel

Onderkomens 7.8
Eetgelegenheden 8.3

Anne
Aanrader
Super mooi park, genoten!
Onderkomens 6.0
Marjolein Damen
Heerlijk schoon premium 8 persoons huisje. Ontzettend genoten.
Onderkomens 8.0
defour
Gezellig en voor herhaling vatbaar.
Wij gaan al zeker dertig jaar ongeveer naar Centerparcs , heel veel verschillende parken in Belgie en Nederland, eerst met onze ouders en onze kinderen later dan met onze kinderen en kleinkinderen. Een traditie die we heel graag nog jaren willen voortzetten. Is er al eens een minpunt dan wordt dat telkens rechtgezet of medegedeeld.
Activiteiten 8.0
Onderkomens 9.0
Eetgelegenheden 8.0
Celine
Heerlijk ontsnappen!
Centerparcs vossemeren is een plaats om met ons gezin met 2 kleine kinderen heerlijk te onthaasten en ontsnappen aan alle drukte. Puur plezier maken ! Genieten van elkaar in een rustige omgeving De kindjes zijn er dol op en wij ook! Niets moet , alles mag .
Onderkomens 9.0
Familie met 3 Kids
Super
Echt een van de betere centerparcs. Super zwembad met alle opties en de aanvulling van het overdekt klimgebeuren helemaal top
Onderkomens 7.0
Eetgelegenheden 7.0
Ralph doumen
Super verblijf
Het is er super leuk en gezellig en zeer mooi
8-3-2019
Inge van Marwijk-Peters
Heerlijke midweek gehad
Midweek geweest. Huisje 114. rook lekker fris bij binnenkomst. huisje zelf is wat gedateerd. Oude gordijnen, bank en de bedden zijn erg doorgelegen. Huishoudpakketje met afwasblokjes maar geen afwasmachine. Beter een klein flesje afwasmiddel in het pakketje stoppen. Wij waren er met een kleuter en een baby. Alleen een bedje in het huis. Geen box. wij hebben onze kinderwagen hiervoor gebruikt. Wij hebben gebruik gemaakt van het ontbijtpakket. Dat heeft ons elke ochtend weer verrast. onze dochter was erg blij met de kidsbox met verrassing die ze iedere ochtend kreeg. Genoeg broodjes voor ons. De 1e ochtend een grote doos met beleg en dranken. En de rest van de ochtenden nog iets vers erbij. Halverwege de week nog nieuwe drankjes. Kwa faciliteiten een heerlijk park. Genoten van het zwembad en discovery bay. In de omgeving ook genoeg te doen. Wij zijn een dagje naar plopsa indoor hasselt geweest.
Activiteiten 9.0
Onderkomens 5.0
Eetgelegenheden 7.0
4-3-2019
Sandra
Nooit meer
Mooi zwembad, alleen ongelooflijk druk. Wil niet weten wat er bij een calamiteit gebeurd daar. Huisjes echt te smerig voor woorden. Voordeel is wel dat je weer heel tevreden bent over je eigen huis bij thuiskomst.
Activiteiten 8.0
Onderkomens 1.0
28-2-2019
Koenraad Keustermans
Een terugkomende familiegebeurtenis!
We gingen met de familie (4 gezinnen) er een weekendje op uit in Centerparcs De Vossemeren! De snelle vroegcheck-in zorgde voor een vlotte en zorgeloze start op vrijdagmiddag. We kozen er bewust voor om twee VIPhuisjes naast elkaar te nemen, wat geen enkel probleem was voor het park. De kleinkinderen konden zich ten volle laten gaan in de verschillende activiteiten. Van een namiddag zwemmen tot de outdoor minigolf. 'S avonds genoten we van het familiebuffet waar voor iedereen iets te smullen was. Kortom van start tot finish was het een aangename ervaring die we zeker jaarlijks willen herhalen om het nieuwe jaar in te zetten!
  • Reis vertrek datumFeb. 2019
Activiteiten 9.0
26-2-2019
Peter VdS
Als je hier niet op rust komt, dan nergens!
Zalig Valetijn gevierd, met op het programma een duo massage. Voor de rest hebben we zoals we al jaren gewend zijn bij center Parcs, lekkere maaltijden in de verschillende restaurants genoten. Daarna zalig op het terras met een lekker aan te raden Mojito. Door het lekkere zonnige weer hebben we in de nammidag aan het zachte strand aan het meer gelegen. Zalig rustig met op de achtergrond de vogeltjes. Het zwembad is voor jongeren een anrader want er is plaats voor iedereen. De vele winkeltjes nodigen uit om binnen te gaan. Ik kan afsluiten met te zeggen, als je nog niet naar Center Parcs bent geweest, dan heb je echt iets in je leven gemist.
  • Reis vertrek datumFeb. 2019