Lommel

Eetgelegenheden 8.3

15-6-2019
Hendrickx Pascale
Voor mindervalide
Laatste maal veel te ver v/h centrum Zwembad , winkels , eetgelegenheden , ver v/d gelegenheden , bij regen lang onderwege weg bleef duren !!!!! Voor met een rolstoel tot aan het zwembad te geraken veel wir war gedoe. Veel te weinig ruimte in de slaapkamer voor een mindervalide in een rolstoel !!!! Kwa natuur , super en rustig verblijf.
  • Reis vertrek datum2019
Eetgelegenheden 7.0
9-6-2019
Fam kok
Nooit meer!
Ziet er op internet mooi uit maar is oud,huisjes niet schoon winkel veel te duur alles was niet open geen wifi we zijn eerder naar huis gegaan we zaten in een bouwput de hele dag herrie 1 richting verkeer maar niet voor hun zelf en dan nog die golf karren die je omver rijden
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Activiteiten 1.0
Onderkomens 1.0
Eetgelegenheden 1.0
3-6-2019
Casteels mertens
Wy gaan graag naar de vossmeren het is er heel goed en zeer rustig en by aankomst zeer vrienddelijk en ge heb er als wat u maar kunt denken en diere zyn er ook welkom en als is zeer proper grje
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Activiteiten 5.0
Onderkomens 5.0
Eetgelegenheden 5.0
1-6-2019
a
Logement prima, activiteiten teleurstellend
De kamer in het hotel was verzorgd en het ontbijt uitgebreid. We vonden het wel jammer dat het zo moeilijk was om activiteiten te boeken (naast het zwembad dan). Blijkbaar moet je dat lang op voorhand doen, of alles is al volzet. En activiteiten zoals de zipline kun je zelfs niet op een zondag doen. De interactieve schermen naast het boekingscentrum waren zeer ongebruiksvriendelijk.
  • Reis vertrek datum2019
Activiteiten 5.0
Eetgelegenheden 6.0
Scheerens J
Fantastisch !
ik ga altijd naar het hotel zeer goed en mooi gelegen + mooi uitzicht
Onderkomens 9.0
Eetgelegenheden 9.0
Veerle Liekens
Heel fijne vakantie!
Zeer leuk zwembad voor de jonge tieners die we bijhadden! Leuk, uitdagend maar nog steeds met een goed gevoel om ze even “vrij” te laten.
Onderkomens 7.0
Bvn
Vreselijke vakantie
Het park ziet er op de foto's heel leuk uit, maar het personeel weet alsnog je vakantie te verzieken op dit park. Overal waar je komt is onaardig en ontzettend langzaam personeel. De shows waren ook een flop, de plaza ging al om 22:00 (!!!!) dicht ipv om de gewoonlijke tijd (namelijk 00:00). Dit was echt absurd. We hebben direct meldingen gemaakt, maar hier werd niets mee gedaan. Dat de plaza al om 22:00 dicht ging was echt belachelijk, terwijl beloofd wordt dat deze om 00:0p dicht gaat. We waren met een flinke groep en waarschuwen dan ook voortaan iedereen om dit park te mijden. Voor ons nooit meer hier. Wat een grap dit park, onprofessionele chagrijnige meuk.
Activiteiten 2.0
Onderkomens 1.0
Eetgelegenheden 1.0
22-5-2019
CC
Center Parcs? ja. Vossemeren? nee.
We gaan al jaren naar Center Parcs, maar nu toch echt teleurgesteld. Van tevoren recensies gelezen en daardoor best een goede indruk gekregen. We hadden de indruk dat het een mooi park was met vriendelijke bediening en mooie huisjes. Viel uiteindelijk allemaal heel erg tegen. Huisje rook heel erg vreemd bij binnenkomst, totaal niet fris. Er was slecht schoongemaakt. Bediening op de Parc Plaza heel onvriendelijk. Toen ik een verkeerde bestelling kreeg, werd het na een enorme discussie veranderd. Ook bij de check-in geen vriendelijk personeel.
Onderkomens 4.0
Eetgelegenheden 6.0
14-6-2019
Dorien Swaegers
Heerlijke vakantiebestemming
Er even helemaal tussenuit, leuke sfeer, geweldige belevenis voor de kids, lekker eten en altijd iets te doen. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam!
Eetgelegenheden 9.0
14-6-2019
Melissa verwerft
Super toffe vakantieplaats
Even er tussenuit in alle rust
Onderkomens 7.0
Eetgelegenheden 8.0