Lommel

Minerva*

10-9-2008
peter vangeneugde
leuk hotel
lekker gegeten en goed geslapen,jammer van de ligging ligt aan een te drukke baan
  • Reisgezelschap
8-9-2008
sander
leuk familie hotel
harstikke leuk en gezellig hotel, de mensen daar hebben er echt zin in en willen je het echt naar de zin maken. Kamers zijn eenvoudig maar zeer netjes en schoon.Hele leuke bediening en een goede keuken.Zeer kindvriendelijk.
21-8-2008
mark en rita
nooit meer
dit was een vies vuil hotel restaurant. bediening liep er onverzorgd bij: vieze kleren, rotte tanden en droegen een geur mee. het eten in het restaurant hebben we één avond geprobeert: slecht idee. het was duur en niet te eten, voelde ons nadien ziek.hotel slecht verzorgd en overal rommel.overlast van een horde kinderen die rondrennen en helse lawaai maken. wij begrijpen niet dat dit hotel restaurant open mag blijven zelfs in de gevangenis is het beter. echt zeer slecht, niet heen gaan.
21-8-2008
mark en rita
nooit meer
vies vuil hotel restaurant. trekt op niks. bediening loopt er onverzorgd bij: vieze kleren, rotte tanden en met een geurtje. het eten in het restaurant hebben we één avond uitgeprobeert, grote fout. duur en niet te eten. echt, niet te begrijpen dat zoiets open kan blijven, wegblijven mensen!
  • Reis vertrek datumJuli 2008
18-5-2008
ninke
goed is echt super is de moeite ik ga nog een keer terug
20-9-2007
irma
kleine kamers, maar toch netjes. ligt inderdaad naast een drukke weg. vlak bij het centrum van lommel.wij hadden de optie half pension genomen en waren iedere avond aangenaam verrast.
18-9-2007
janssens bianca
fijne vakantie gehad in dit aardig hotel erg genoten van de culinaire kunnen van de chef aldaar aardig personeel en zeer behulpzaam kamers waren netjes maar klein
  • Reisgezelschap
16-9-2007
Stefanie
Het ligt idd langs een drukke straat maar de kamers waren netjes gepoetst en het personeel was heel vriendelijk
10-9-2007
Evi
gezellig familiaal hotel, met uitstekende keuken. De ligging ligt mss wel op een drukke baan, maar op 5 min ben je in het centrum. Vriendelijk personeel, grappige kok. Kamers zijn in renoverende fase. Ga volgend jaar nog eens terug.
9-8-2007
pascal
inderdaad,niet echt vriendelijk.wij kregen wel onbijt maar was juist kaas en choco.en niet echt proper.nu van ons was het maar voor 1 nacht,maar veel hebben we daar niet geslapen langs die drukke weg.niet te doen van lawaai.hadden kinderbedje gevraagd maar waren die blijkbaar vergeten.3kwartier daarvoor moeten wachten tot dit geregeld was.