Brussel

A La Grande-Cloche**

21-7-2011
Kees Aatjes
Precies goed
Ik en mijn vrouw wilden een rustig weekendje in Brussel door brengen. We wilden een mooi hotel maar niet te patserig. Dit hotel is daar uitermate geschikt voor. Goede service en de ligging is ook niet verkeerd. Echt een aanrader.
  • Reis vertrek datumJuni 2011
18-9-2011
Willemijn
Matig hotel
Matig hotel. Personeel bij receptie is wisselend, de een is erg vriendelijk, de ander is kortaf en onprettig om mee te converseren. Het hotel is vreemd ingedeeld, af en toe zoeken naar de kamer. Kamer is klein. Twijfelaar en een 1-pers. bed, met wollen dekens, maar wel een snoepje op het kussen. Mini badkamer, wel een fohn en wat doucheproducten. Wc is ronduit slecht, ruim maar de wc-pot is gewoon een camping-wc met een ongemakkelijke bril en maakt veel herrie. Ontbijt is simpel, weinig keus, maar goed. Hotel is goed bereikbaar met de metro, nog 2 min. lopen ongeveer.
  • Reis vertrek datum2010
6-4-2008
Alex de Bruin
Een klein en net hotel goed ontbijt en goed gelegen in het centrum vlak bij de markt op het zuid station op zondag. vriendelijke receptie.
  • Reis vertrek datumMrt. 2007
28-10-2006
jan aarnout boer
Wij komen de laatste 15 jaar circa 2x per jaar in Brussel en hebben in ongeveer 10 hotels ervaring. Dit is ons favoriete hotel, met name vanwege gemoedelijkheid en vriendelijk personeel. Zowel met OV als met auto prima te bereiken, loopafstand naar centrum ca 10 min, ook vlak bij de Marollenmarkt. Kortom, een aanrader. O ja, ook veel leuke restaurants op loopafstand.
17-10-2006
Edwin
Zeer gemoedelijk hotel. Prima te bereiken met de benenwagen. Metro op steenworp afstand. Prima ontbijt. Zeer nette kamers. Vriendelijk personeel. Goede geluidsisolatie (de drukke weg is niet te horen!). We komen hier zeker weer terug bij een bezoek aan Brussel!
26-6-2006
Peter K.
Prima kleinschalig hotel. De receptioniste was net begonnen met een cursus nederlands en kon het al een beetje. De volgende ochtend diende ze het eenvoudige ontbijt op met een ander pakje aan :). Goed gerenoveerde kamers met dito sanitair. Zeer goede centrum ligging, horeca, ook nabij metro/tram, en eenvoudig te bereiken en het parkeren was gratis voor de deur op de gemeentelijke parkeerplaats met een kaartje van het hotel!
6-5-2006
Sylvia
Geweldig hotel. Super kamer. En heel erg aardig personeel. Ligging is uitstekend om 's avonds in Brussel uit eten te gaan. En alles is verder goed lopend te bereiken. Metro dichtbij voor de verdere uitstapjes. Elk volgend bezoek aan Brussel is met overnachting alhier.
11-6-2006
Johan
Prettig hotel op 10 minuten lopen van de Grote Markt. Het ontbijtbuffet is voor een 2 sterren hotel zeer goed. De Onze kamer was netjes. Enige min punt was dat het 2 persoonsbed aan de smalle kant is
  • Reis vertrek datumMei 2006
14-4-2005
Gerdien
Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Maar ik vond het er helemaal goed. Ligt heel dicht bij Gare du Midi en is op loopafstand van het centrum. Omdat ik het er zelf prettig vond ben ik er twee keer geweest.